![]() |
[dvd burning] 2 kleine dvd's op 1 dvd zetten
ik heb 2 filmpjes omgezet naar dvd (vob) ze zijn maar 2 gig per stuk, nou wil ik ze alletwee op 1 videodvd branden, maar hoe moet ik ze dan hernoemen, want de bestanden hebben dezelfde naam.
|
een 1 of een 2 erachter zetten :).
|
Neen, je moet er een menu voor maken etc.
Geen gemakkelijke kost, denk ik. Misschien kan je zoiets wel met Nero 6 doen ofzo, daar zitten basic authoring-functionaliteiten, waarmee je dus dvd-menu's moet kunnen maken. Als dat niet werkt, dan moet je ook eens kijken op sites als www.doom9.org die heel veel informatie over het dvd-formaat bevatten en over authoring staat daar ook nog wel het een en ander :) |
Kun je ze ook gewoon als twee losse tracks branden? Het worden dan natuurlijk nog steeds losse VOBs en je hebt geen menu of chapters.
|
Je kan ook je films met TMPGenc DVD-Author coderen naar VOB files, maar dan moeten het wel MPG 1 of 2 (weet ik niet meer) bestanden zijn. Je kan dan namelijk zelf je menu maken en dan kan je gewoon de film kiezen die je wilt kijken. Dan kan je ze zo op 1 DVD branden en kan je ze kijken. IIG zo doe ik dat altijd als ik skatefilms op DVD zet :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |