![]() |
Ouwe topic onder het stof vandaan scheppen!
Er zijn altijd wel van die ouwe topics waar je graag op terug kijkt. Door je eigen bijdrage of omdat het gewoon een leuk of grappig topic was.
Ja we kunnen weer herinneringen ophalen! Ik moest zelf ineens terug denken aan het Kantine dorp :) Ik vond het wel een hilarisch topic. Vooral omdat er hele plattegronden voor werden gemaakt. Het leek zelfs of mensen er echt in gingen geloven :) Nu jij? |
Euh, eens even denken hoor. Nou ja, ik vond de vele topics die Fleet Admiral op Psych. opende altijd erg interessant. Af en toe kreeg ik zelfs medelijden. :o
|
Of toen die partijen hip waren! :p
|
Citaat:
|
Ik herinner me nog een topic van een gozer die zich afvroeg of ie homo was omdat ie graag naar 'Foolish Games' luisterde. GE-WEL-DIG.
En IJsdrol of course, voor de mensen die net zo bejaard zijn als ik hier. |
http://forum.scholieren.com/showthre...k&pagenumber=1
Een of ander kuttopic dat we toen volledig ondergespamd hebben :cool: |
Citaat:
|
Hou deze topic omhoog zodat Belg niet vergeet wijn te gaan halen. (y) :cool:
|
De S.com cheerleaderploeg. Briljant :D
En milka, die verkering had met iemand van Di-rect, hihihihihihi. Mijn eerste flamewar geloof ik (l) Meer kan ik nu even niet uit mijn geheugen peuteren. |
Het kantinedorp natuurlijk, echt leuk was dat! Moeten we eigenlijk nog eens doen. :D
|
Citaat:
|
Het Chattopic, dat tot 6 pagina's doorging :D
|
de forumverkiezingen
ik was lid van de tegenpartij :d was best gezellig toen |
|
Een "Hallo-ik-ben-nieuw-hier-topic" volspammen tot 8 pagina's..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een topic over versiertips volspammen over "bakstenen" op L&R. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Eer" hebben op een forum al helemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk hoor. :rolleyes: |
Citaat:
|
het sortjuh
en ilsetjuhhh topic |
kantine dorp was vet, ik was de zwerver
|
Citaat:
|
Ik kom net in 'Mijn afbeeldingen' nog twee plaatjes van het Kantinedorp tegen! :D
|
Citaat:
|
Waarom was ik in die periode inactief :(
|
Recent:
- Kantinedorp Heel oud: - Baywatch-topic van Snorkel :p |
Citaat:
|
Ik weet niet wat er zo tof was aan dat Kantinedorp, dat vond ik toch echt zoiets gaars. :|
|
Citaat:
maar, grr... jij was tegen mij! ik zat in de partij van Anne geloof ik... maar ook alleen omdat ik van haar het eerst hoorde dat dat bestond en ik me maar bij hen aansloot. jaja, ik ben wel minister hoor ;) |
oja, en zo'n soap over dit forum.
ik voelde me vereerd dat ik er ook een rol in had ;) voor de mensen die het gaan opzoeken ;) toen heette ik nog "...;)" |
hey, ik was eerste journalist in het dorp!
|
Geweldig nieuw spreekwoord trouwens: iets onder het stof vandaan scheppen :D
|
ja :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ja kan wel:) ik was degene die de nieuwe leden moest werven dus ik had iedereen op onzin gesmeekt (zo ben ik ook gaan onzinnen) en allemaal mensen van msn het forum op gesleurt. :D en ik moest iedereen gaan overtuigen dat de tegenpartij werkte. maar ja. er klopt niks van. want we zijn tegen armoede en tegen rijkdom. :D |
Met het kantinedorp had ik een ban van 2 maand.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil het Kantinedorp meemaken :) |
Citaat:
weet-ik-wat-al-niet-meer lijk je \'t nog steeds niet helemaal door te hebben. " |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |