![]() |
[GEZ] betogend artikel over seks op jonge leeftijd.
Ik zoek een betogend artikel over seks op jonge leeftijd. (Denk aan 10 tot 15 jaar).
Dit artikel moet voor dit standpunt zijn. Ik heb heel het internet afgezocht, maar kan maar geen betogend artikel hierover vinden, over iemand die voor is. Misschien heb je zelf nog een betogend artikel liggen? Dat is ook goed. Ik moet nl een betogend artikel schrijven, naar aanleiding van een artikel. Aangezien mijn betoog tegen is, zoek ik een artikel dat voor is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :) Ik post dit op seksualiteit, omdat het over seks gaat. Hopelijk is dit okee :) |
vraag en aanbod?
|
Citaat:
|
In de meeste discussies hier over seks op jonge leeftijd zijn heel veel argumenten al genoemd.
|
Trouwens, wat is dat standpunt dan eigenlijk? Seks op jonge leeftijd moet kunnen of zoiets? Het is het handigst als in je stelling iets van verandering aanwezig is, bijv. "minderjarigen moet verboden worden seks te hebben".
|
Lijkt me belachelijk, aangezien er een wereld van verschil is tussen 15 jaar (wél menstruatie) en 10 jaar (vaak nog geen menstruatie).
|
Het gaat gewoon om sex op jonge leeftijd. (Okay, 10-13 dan, in ieder geval nog heel jong, rond de periode van eerste ongesteldheid).
En argumenten heb ik genoeg. Het gaat mij juist om een artikel/betoog, waar iemand zijn argumenten en voorbeelden heeft uitgeschreven :) |
Ja, het is misschien niet zo'n goed voorbeeld. Het hangt er ook een beetje vanaf wat je precies onder minderjarigheid verstaat, natuurlijk. Maar goed, het gaat in ieder geval om verandering, namelijk het verbieden van. Stellingen die verbieden of toestaan bevatten zijn vaak wat handiger.
|
Je kan eens bij de pedofielensites kijken :P
Nee ik schreef toen alleen maar betogen tegen dus helaas :D |
Ik heb echt niets kunnen vinden helaas.
Op de website van het Algemeen Dagblad moet je betalen voor alle opinie artikelen die ze hebben. Nu heb ik er eentje gevonden die gratis was, over homoseksualiteit. Dat wordt nu dus mijn onderwerp :) Topic mag gesloten worden, tenzij andere mensen zeggen dat ze er nog iets aan hebben :) |
studeer je niet dan? want op de meeste hogescholen heb je op internet gratis toegang tot archieven van alle grote landelijke dagbladen. dus dan kun je daar gewoon even kijken!
|
sortjuh maar vragen die is expert :o
|
Citaat:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord :o (En ja, ik studeer, ik zit op het HBO) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en op deze pagina http://www.brongersmastichting.nl/nissoonderzoek.htm staat een onderzoek over seksualiteit op jonge leeftijd. |
Kan je het niet zelf maken
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het topic mag dicht hoor. Het betoog is er al! |
Okee, dan doe ik 'm dicht. Succes! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |