![]() |
Desperate housewives
Deze serie wordt gezien als de grote opvolger van SATC en is super populair in de VS. Vanavond beginnen ze in Belgie met uitzenden, om 22.05 op Belgie1.
Wie gaat er kijken? |
Op vrijdag rond die tijd zit ik meestal niet voor de tv, dus nee :)
Misschien gaat Net5 het dan ook uitzenden binnenkort.. |
Ik was het eigenlijk wel van plan. Heb er goede dingen over gehoord maar ik weet niet of ik vanavond tijd heb. Anders wordt het af en toe een episode downloaden :bloos:
|
Ik ga het al wel vanaf vanavond volgen op de Belg. Ben erg benieuwd.
Voor de mensen die niet kunnen kijken: Ergens in maart (geloof ik) gaat Net5 ook beginnen met het uitzenden van deze serie. Pas zo laat, omdat er een hele strijd is geweest tussen de commerciele zenders wie de serie zou mogen uitzenden. Is uiteindelijk dus Net5 geworden. |
lijkt me een leuke serie, maar ik kan het vanavond niet zien en volgende week ook niet :(
dus wachten tot 't op Net5 komt of downloaden |
Citaat:
|
Ik wil in ieder geval de eerste aflevering zien.
|
Ik vond het best leuk, maar absoluut geen SATCvervanger.
Maar volgende week kijk ik wel weer. |
Ik vond het echt superleuk! Ga zeker volgende week weer kijken.
|
Citaat:
|
Klinkt als de Engelse versie van www.geilebijstandsmoedertjes.nl.
|
Ik vond het leuk!! :) Zkr waard om volgende week weer naar te kijken.
|
Citaat:
|
Maar weinig jongens die kijken.. :o
|
Citaat:
|
Hmz...ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden...
Ik vond het wel leuk, maar een beetje vreemd. Mja t was natuurlijk wel de pilot, dus heel inleidend zonder dat er verder veel gebeurt ofzo. Maar wel leuke mensen en leuk verteld enzo. Wel grappig :) Ga zeker volgende week wel kijken! Oh en heeeel frustrerend, wie kan me vertellen wie die Bree is?? Die stijve perfecte? Want ik kan er echt niet opkomen gewoon :| edit: ff opgezocht. Ze zit/zat ook in Everwood :) Als die zus van Dr. Abbott. Linda Abbott is zij daarin dus...hip :D Oh en nog iets, wat vooral een verschil is met veel andere series; volgens mij is dit heel erg veel met vervolgafleveringen. Door dat briefje enzo, en wat die man op t einde zei. Volgens mij af en toe best spannend ook (y) |
Het klinkt niet bepaald aanlokkelijk :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cool! Ik ga zeker kijken.. Bij RTl Boulevard hadden ze het er een keer over.. Lieten ook een klein stukje alvast zien.. Zag er echt leuk uit!! Het schijnt een enorme hit te zijn in Amerika..
Ga zeker kijken op 1 maart!! |
Ik had t opgenomen. Het is wel vermakelijk (y) Ik vind Lois Lane altijd leuk spelen.
Vraag me af wat dat familiegeheim is .. en wat die vrouw heeft gedaan :eek: |
Uit nieuwsgierigheid toch maar gaan kijken. En ik moet zeggen dat ik nu ook wel benieuwd ben naar het familiegeheim :o
|
Citaat:
Ben ik trouwens de enige die het wel meer dan 'wel vermakelijk' vind? 'Wel vermakelijk' vind ik Will&Grace of Ellen ofzo, ik vond dit echt geniaal. Beetje zwarte humor dr doorheen (y). Misschien niet zo fris en vernieuwend als SatC maar wel beter dan 'vermakelijk' imo. |
Ik heb de eerste 11 afleveringen al gezien, ben er nu al aan verslaafd. Het is weer eens iets heel anders en eindelijk ook een serie die mijn vriend ook leuk vindt (dus niet als GG en SATC) Echt een heerlijke serie en zéér verslavend.
|
Ja ikwou het vrijdag ook gaan kijken maar toen kwam er opeens een vet vaag spel programma ik snapte er niks van
|
Er kwam wel een spelprogramma vóór, misschien heb je neit lang genoeg gewacht?
|
over 10 minuten komt het weer :)
|
Weer gezien. Ik vind het een leuke serie, al zie ik de gelijkenis met SATC echt niet. Ok, het gaat ook over vier vrouwen, maar daar blijft het dan toch echt bij.
|
Ik denk ook niet dat ze met 'de opvolger van' bedoelen dat het op SATC lijkt, maar gewoon dat het ook nieuw, fris, leuk en een succes is :)
|
Dat zal ook wel. En daarbij zal het wel voor dezelfde doelgroep bedoeld zijn.
|
Hoezo? Met opvolger wordt niet per se 'de plaats innemend' bedoeld? Daarmee bedoel ik, zelfde doelgroep enz. Ze hebben gewoon dezelfde kijkcijfers als SATC, misschien veel uit dezelfde hoek/doelgroep (jonge -single- vrouwen uit de stad oid) maar dan alleen omdat het ook leuk is. Niet omdat de makers het voor dezelfde doelgroep hebben bedoeld. Imo in ieder geval, omdat het 2 totaal verschillende series zijn.
|
oh ik heb net aflvering 1 en 2 gezien
en het lijkt soms alsof ik naar een thriller zit te kijken ofzo. leuke serie (y) |
Citaat:
*gefrustreerd* |
Citaat:
Ik vind het een leuke serie, maar vind dus dat er geen gelijkenis is met SATC. |
sorry voor de up, maar dan hoef ik in het andere (nederlandse) topic geen spoilers te zetten.
heb net dus de afl. op belgië gezien: gabrielle met al dr spullen over straat (y) :D bree was echt :cool: op het einde tegen rex :) susan is de klungelige susan weer ---> slaat ze mike neer :D en dan lynnette met dr kindermeisje, helemaal jaloers op dr... geweldig idee met de spruitjes! zielig voor zach! :( maar als ik het einde dus goed begrijp, verraadt gabrielle nu dus carlos omdat ie er wel wat van wist? |
Ik dacht echt dat Rex hart het helemaal zou begeven toen Bree klaar was met praten.
|
De grote opvolger van SATC?
Wat een onzin. Desperate Housewives is leuk. |
Citaat:
En die Bree is echt een trut. |
Dat Maisy een hoertje is :eek: Bree is idd een trut. Rex vond haar nét lief toen ze zei dat ze zo bezorgd was geweest.
|
Citaat:
|
leuke aflevering :) Tom met die oppas :D (y)
volgens de gids komt er volgende week geen DH op België... houdt het nu op of gaat het later weer verder? |
Volgensmij gaat het weer verder. Want ze hebben een special over het huwelijk van Charles en Camilla dus ik verwacht dat het over 2 weken er weer is
|
Susan kan goed zingen :)
|
Citaat:
|
ja goede tekst :D
nou mrs huber is nu dus gevonden... ben benieuwd of mike idd de schuld krijgt gabrielle met die auto :D de nanny :cool: de ex van susan :nono: |
Hoeveel afleveringen loopt Desp.Housewives hier voor (dus Belg-net 5)??? Ik kijk nu allebei :D Is best leuk..
|
ong. 5 ofzo
|
Citaat:
Soms ongepaste spoilers... |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |