![]() |
[mp3] nieuwe a state of nothing left promo.
Screamo, post-hardcore, whatever. Begin januari opgenomen, nu te downloaden: wrong! wrong picture of me.
|
Ik vind het een goed nummer. Veel afwisseling, goede vocalen.
Goede kwaliteit ook. Denk dat we wel meer van jullie gaan horen. Lijkt me leuk jullie een keer live te zien (y) dit is wel de stijl waar ik van houd :) |
naja vind je t leuk luister dan de rest ook ff op: www.myspace.com/astateofnothingleftnl
|
ja oke... ik ben fan :)
|
oh, jullie gaan optreden met Isle Of Man, kijk, dan hebben we het over vette shit, briljante band! Ik vind de zang niet altijd even geweldig... Verder had de productie een stuk 'voller' mogen klinken... Neem een voorbeeld aan de bovenstaande band... verder (y)
|
Gaaf, Casprrr.
Meestal hou ik niet van dat geschreeuw. :p Maar dit vind ik eigenlijk wel wat hebben. |
ik vind het leuk, maar dat wisten jullie al(y)
|
wanneer gaan wij nou eens met ASONL spelen? moet maar eens gebeuren!
|
wooeeh vette shit! \m/
|
Citaat:
|
Toch blijf ik me erover verbazen dat zangers van zulke bandjes niet compleet hees zijn en keelkanker hebben op hun 40e :D
|
Citaat:
|
heej pipo's wanneer gaan we samen touren dan? :p
|
vette shit (Y)
|
Ik zag screamo en post-hardcore, en had mijn oordeel bijna klaar (kortzichtig als ik ben).
Maar het is best (y) . Gitaar mocht wat gedurfder soms though, vervalt soms beetje in clichés. Maar verder nice, leuke productie ook. |
vet gaan jullie ook nog optreden....
|
dit is echt heel erg vet! (y)
(alleen duurt het me net iets te lang) |
Citaat:
Nu nog groupie willen worden ben je wel een beejte laat mee |
Citaat:
11/02/05 innocent, hengelo w/ eden main / isle of man / greyline 18/02/05 mukkes, leeuwarden w/ malkovich / bowling alone 01/04/05 jc demo, oisterwijk w/ omission 02/04/05 metropool, hengelo w/ razor crusade / omission 30/04/05 podium, hoogeveen w/ o'hara 28/05/05 de pul, uden w/ castdown / the motion and more! 04/06/05 ojeesee, hardenberg w/ one ps |
ik heb jullie zien optreden:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha!
|
Citaat:
|
optopic mensen :o
|
Alleen mocht de 'record-knop' wel een paar seconden eerder uit :p
|
het is vet!
zo goed? :p |
Release show vrijdag toch?
Waarschijnlijk wel aanwezig. |
Citaat:
11-02-2005 Innocent, Hengelo w/ Eden Main, Isle Of Men & Greyline [releaseshow!] 18-02-2005 Mukkes, Leeuwarden w/ Bowling Alone, Go Revolution Go 07-03-2005 De Kar, Groningen w/ TBA 01-04-2005 JC Demo, Oisterwijk w/ TBA 02-04-2005 Metropool, Hengelo w/ PN, Omission, Razor Crusade & Gilgamesh 28-05-2005 De Pul, Uden w/ Cast-Down, The Maple Room and more 04-06-2005 Ojeesee, Hardenberg w/ One Ps 25-06-2005 Trashfest 9, Hogeveen w/ RN'R, Wolfbrigade, Malkovich & much more 07-07-2005 Waterfront, Rotterdam w/ The Psyke Project 08-07-2005 JH Sojo, Kessel (BE) w/ The Psyke Project |
ja, leuk. het heeft wel wat.
heb je mss ook de tekst hierzo? |
Ja ptaatn, waar blijven die teksten voor de promoshit! :p
|
google zoeken: lyrics state of nothing left - verbijsterend domme resultaten. en ik ben toch best benieuwd wat er nou gekrijst staat te worden.
je eind is trouwens onwijs cool, helemaal op het laatst ;). |
hippe shizzle, maar dat wist ik al.
|
Goeiuh muziek! Zal het eens draaien als ik gras aan het maaien ben ;)
|
teksten zal ik binnekort maar ff online zetten!
aangezien er toch wel wat vraag naar is.. |
mooie opnames, mijn muziek is het niet helemaal.. maar ik ben benieuwd live, tot in de pul
|
Zie je daar man!
|
Ik hou niet van deze muziek. En daarmee heb ik geloof ik de primeur in dit topic :)
|
Dit gaat naar ons nieuwe subsubforum voor eigen bandjes: Geklooi in de garage.
|
Citaat:
lekkere emo chicks? :eek: |
klinkt gaaf, vind het nummer alleen net 1,5 minuut te lang..wat ruiger gitaargeluid vind ik persoonlijk ook niet erg
|
Ja klinkt best wel vet.
De zang mag wat mij betreft wel afwisselender, maar dat kan misschien ook komen omdat ik meer van zingen houdt en niet van alleen maar schreeuwen(grunt?), een mix van die twee is wel heel vet. Gitaar geluid moet wat meer gain hebben, de bekkens kunnen iets zachter zodat je meer de snare hoort die is een beetje weggepropt lijkt het.. is het een home-studio of een echte studio? Verder: vet nr. :) |
Jammer van dat geschreeuw :o , verder wel cool nummer (y)
Tzal wel ana mij liggen, maar dat egschreeuw is dus abslouut niet mijn ding... |
Citaat:
|
(y):)
|
Die eerste mp3 doet t niet :s
die asonldude heeft gepost klinkt wel erg (y) , waarschijnlijk kom ik jullie in Grunn wel ff bekijken :) |
Up weettok.
|
Ik vind het nummer ook wat te lang inderdaad.
En ik zit te wachten op een climax die naar mijn mening niet echt komt.. |
vet nummer dit (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |