![]() |
Drang ontkennen door afwijzen
Yub Yub, bijvoorbeeld in het feliciteer uw medejunkie topic.
Schijnbaar trekt het forum haar, want ze leest mee en post zo af en toe. Alles wat ze post is afkraken... Zou ze dit doen omdat het haar toch allemaal behoorlijk aantrekt en ze door afwijzen denkt dat ze zichzelf in de hand kan houden niets te gaan gebruiken? :) |
Gewoon een misplaatst superioriteitsgevoel, zelfrespect proberen te verkrijgen door andere mensen proberen af te zeiken. Het pestersyndroom, maar dan typisch zoals het wordt uitgevoerd door iemand die niet moedig genoeg is om het in het echte leven uit te voeren (iets met bang zijn voor klappen geloof ik).
|
Yab Yum bedoel je ^^. Gewoon een irritant geval dat zich tracht te bewijzen.
Ik stoor me er niet aan. Ik vind het zelf wel eens leuk om mensen te plagen met hun rook- of blowverslaving, maar zelf ben ik dan weer een alcoholist dus, dat werkt niet zo :D. |
Nee, ik stoor me ook nie bepaald, vraag het me wel af..
|
Citaat:
|
ach, ik zal aan haar denken als ik vanaaf nog es een biertje drink :P ik heb tenminste WEL lol :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt nu eenmaal kortzichtige mensen. Ik vind ze wel aandoenlijk en meestal erg grappig.
|
Yab jum is gewoon een of ander kortzichtig iemand die niets beters te doen heeft dan hier een beetje zeiken over ons.
|
topic was nie over yub yam alleen bedoeld ofsu, maar whatever :)
|
ik volg het niet
ik heb wel drang maar ik heb mezelf even beloofd niet te gebruiken omdat ik er echt heel erg gek van werd de laatste tijd in mijn hoofd maar ik ga nu niet mijn mededruggies afzeiken ik ben loyaal :o :cool: |
de mensen die dan dus nog nooit iets hebben gebruikt.. duh
|
Citaat:
|
snoesje...
:nono: |
Citaat:
|
Tsja, mensen afzeiken om het enkele feit dat ze drugs gebruiken is natuurlijk jammer. Mensen afzeiken omdat ze losers zijn die niet met drugs kunnen omgaan is wel oké.
|
Citaat:
|
behoorlijk A - speciaall.. zelfs
|
Citaat:
|
yab yum is gewoon een aap en ik ook
|
Hou maar op over yab yum, mevrouw zal de sancties van het negeren van een officiële waarschuwing wel ondervinden. Laat haar problemen nu maar rusten en ga verder ontopic.
|
ik ben nog niet ontopic
|
Maar om ontopic te reageren...
Ik denk wel dat er genoeg mensen zijn die ondanks dat ze zeggen dat ze een teringhekel hebben aan drugs, het ze toch aantrekt. Kan je ze dat kwalijk nemen? Nee ik denk het niet. Drugs zijn verdomd interesant en als je een keer weet wat het met je kan doen en hoe intens gelukkig je kan worden van een keer gebruiken dan kan ik me voorstellen dat je hard gaat twijfen aan je eigen ideeën over drugs. Er is bijna altijd wel een soort van nieuwschierigheid. "Wat zou het doen met me?" Maar als je je dan laat leiden door je gevoelens en vooroordelen over drugs dan zal dat je uiteindelijk tegenhouden om het daadwerkelijk te gaan gebruiken. Het kan natuurlijk idd ook zo zijn dat je door het maar zo hard mogelijk af te zeiken denkt dat je het niet wil omdat je toch weet dat het slecht is? |
Applaus voor dr. Wammus.
Het feit dat je iets afwijst.. maakt niet dat je er niet nieuwsgierig naar bent. |
Beetje laat ^^
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |