![]() |
36?
Vraag.
Hoevaak kom je gemiddeld klaar als je seks hebt? |
"2"
Spreekt voor zich lijkt mij.. |
Citaat:
En waarom spreekt dat voor zich. Er zijn best veel mensen die veel vaker klaarkomen/ |
Ja dat klopt, maar omdat je om een gemiddelde vraagt. Kan ik wel zeggen de ene keer niet de andere keer 3 keer dan weer een keer dat ik een keer klaar kom enz. Om vervolgens op een gemiddelde van twee te komen, maar door de vraag stelling weet iedereen dat het een gemiddelde betreft.
:) |
Citaat:
|
Ik kom ook op 2... maar misschien moet je het naar mannen en vrouwen uitsplitsen ;)
En daarbij... telt de ochtend na een goeie sexpartij ook nog mee? En zo ja, hoe lang moet je tussen twee keer klaarkomen om het twee aparte keren te laten zijn? Afijn, ik hou al op :p |
0 nog steeds
|
Gewoon, 1.
|
1 keer of soms niet
|
0
|
"3", soms meer.. soms minder.. gemiddeld dus;)
|
1 keer, soms meer.
|
Citaat:
|
Hum, ik hou het op 1, maar ik hou het vaak bewust af om het beter uit te kunnen mikken. Het kán ook wel vaker :P
|
Ik kom anders ook op 3 :o
|
Ik kom meestal niet klaar, ligt gewoon erg moeilijk bij mij !! Soms 1 keer !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel toevallig trouwens, 2 'ouwen' in dit topic terwijl ik jou zeker nooit heb zien posten op seksualiteit. Vind je het opwindend om verhalen van kleine meisjes te lezen hier? |
Citaat:
En geef dan zelf eens toe: Het is toch soms ook best lachwekkend wat men allemaal verzint? :p |
Niet, maar ik heb dan ook geen seks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik houd van je, mathfreak, dat weet je toch.
|
:nono: :nono:
Pm elkaar anders even ofzo, egoïsten |
Citaat:
Zeker nog nooit gehoord van volwassenenonderwijs? Ontoppic: Je zou inderdaad verschil kunnen maken tussen mannen vrouwen, leeftijd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
0 keer.
Het is dan ook allesbehalve makkelijk om mij klaar te laten komen. |
Zo'n duizend keer per jaar.
|
Citaat:
|
eigenlijk altijd 1x me vriendin meestal 2 of 3 keer
|
Citaat:
|
18 keer :o
|
En Konstantine 666 keer. (y)
|
2 of 3 keer denk
|
Citaat:
pff(n) |
Citaat:
En idd, ouderen volgen zeker geen opleiding? Waar staat dat je onder een bepaalde leeftijd moet zijn om hier te posten? Ontopic: 1 keer. Over het algemeen meer dan zat. :) |
Elke offtopic reactie wordt vanaf nu zonder pardon verwijderd. Of je nu toevallig nog wat nuttigs zegt of niet. Voor discussies over wie wel of niet lid mag zijn kun je naar BZ.
|
Citaat:
|
1
|
3 a 4 keer.
|
Gemiddeld denk ik ehm, 1,5 keer? Meestal 1 of 2 keer, soms 3, als ik mijn vriend pijp/trek niet. En voor het gemak rond ik dat dan maar af naar boven :P dus ik heb op 2 gestemd.
Per vrijpartij uiteraard, niet per 'dag waarop ik seks heb' of per 'keer dat ik met mijn vriend slaap'. |
1/2 bij seks dan. Nouja de verhoudingen zijn nog aan het veranderen.
|
sex met vriend: 0 keer
sex met mezelf: gemiddeld 2 keer ik heb toch het antwoord van sex met vriend gegeven, want dat gebeurd vaker.... alhoewel... :s |
1 keer, afgerond naar beneden. Het gebeurt maar een heel enkele keer dat ik vaker kom, van mij hoeft dat dan ook al helemaal niet meer.
M'n lieve vriendinnetje krijgt eerst aandacht en dan kom ik klaar en dan wil ik chillen. Zo gaat het meestal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |