![]() |
face tomorrow
wat is jullie mening over deze band (als jullie die kennen natuurlijk). Ik ga morgen voor het eerst na een optreden van deze, en ik heb al wat muziek ervan gehoord wat ik best goed vond btw.
Bij het concert zijn verder ook nog peter pan speedrock, immitalica, failer en bagger united. sneeuwpop dus. |
erg goede band.. live erg tof om te zien.
Helaas kan ik morgen niet naar sneeuwpop |
Whoehoe! Worth The Wait (L)
|
Ja, ze zijn lekker.
Maar aub niet teveel slijmen over FT hier want de gitarist is hier altijd aan het kijken of ze iets over Face Tomorrow zeggen ;). |
Face tomorrow is een geweldige band. Al meer dan 10x live gezien. Laatste tijd is al een tijdje geleden... Ik zou er misschien heengaan, maar gaat niet door. Studiegenoot gaat wel. Die zal je wel tegenkomen, in zo'n boerengat als helden :P
|
hehe serieus? Oh dan mag hij wel lezen dat hij hot is.:)
|
:rolleyes: ik weet het niet meer
|
Citaat:
|
Citaat:
Ow shit, volges mij ben ik er zelf ook een :confused: haha, maar 't gaat hier ff over face tomorrow, en natuurlijk ook over de andere bands!! |
goede band (y)
live ook leuk om te zien, heb ze nu al paar keer gezien, wat ook niet zo moeilijk is omdat ze door heel nederland in elk boerengehuchtje zowat al opgetreden hebben en zo niet dan komen ze er binnenkort :p |
Citaat:
|
Citaat:
(en voor ons het goedkoopste) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad ook hele gave shit. Alhoewel ik de nieuwe cds niet ken, alleen killermachine (duh) en die daarna. En wat losse nummers uiteraard. En die ene schoppenaasminicd. Naja, live heb je 2 van de beste rockbands van nederland op 1 avond. Wat wil je nog meer! |
Citaat:
|
Citaat:
privé nog wel iemand, maar dat heeft daar niks mee te maken. maar ik mag niet meer zoveel zeuren van mezelf!! Because I'm one lucky bastard!! (al zeg ik het zelf) |
Citaat:
K-liber in de effenaar op de maandelijke bubbelparty :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.effenaar.nl/fnr_content_e...ges/Kliber.jpg |
Citaat:
|
Mijn zusje luisterd het de hele dag, dat is al erg genoeg :(
|
Citaat:
|
is het niet k-Liber dan is het wel ineens thunderdome. :s
|
Citaat:
|
Dat is mijn achternaam dude
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dig ft wel(y)
|
Eén van Nederlands beste livebands als je het mij vraagt. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
maar ik vind ze ook (y) |
Ik vind ze niet super.
|
Imitalica:nee
|
puike band ja
|
Citaat:
|
ik word er niet erg enthousiast van
|
Ik dig ze ook wel (y)
Maar dat blijft hip hier, heh...? |
Vette band.
|
ze waren idd. goed!!
|
Citaat:
|
mwah, wel leuk, beetje standaard :|
|
Citaat:
|
nah, ik ken noet zoveel nummers, maar bijv. sign up
harde intro, zacht coupletje, hard refreintje, zacht coupletje enz. wel leuk, maar niet echt "verfrissend" :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |