![]() |
daten met een straight edge'er
Moeilijk...
Ik drink dus zelf best veel. En dan zit ik daar dus met mijn pils langs hem. Noujah, boeit verder ook niet echt voor mij. Maar het is meer lullig voor hem dat het minder smaakt tijdens het kussen. Zeker als ik net een wijn op heb. Hebben jullie misschien ervaring hoe het is om met iemand te daten die zelf niet drinkt, terwijl je het zelf redelijk veel doet tijdens het uitgaan? |
whahahaha
dit is leuk, dit kan me nou echt aan het lachen maken! hoe kan wijn en bier nou vies proeven??!! |
Citaat:
|
ja vaak overkomt me dat niet, drink al vroeg..
maar de keren dat het gebeurt krijg ik alleen maar zelf nog meer zin in een biertje |
Citaat:
|
:rolleyes:
mhh.. vind je dit nou zelf een interessant tiopic? |
Citaat:
ik wilde gewoon ervaringen van andere horen, maarjah, ik denk dat die niet zo snel op dit forum kijke :s achjah. |
mhja.. het is zijn keus niets te drinken, isd dat dan direct jou probleem? ik snap het niet echt..
|
Citaat:
|
juh, 't is leuk dat de beste knaap idealen en principes heeft, maar daar heb jij in feite weinig mee te maken. (y)
|
mjah ieder zn ding. jij respecteerd hem, en hij jou. zo niet... heb je ook geen reden om met hem uit te gaan
|
nah mooi, is jou vage gedachtegang weer helder iig!
hij kiest niet voor niets voor jou, da wist ie...en daarnaast, je bent 16 :eek: so what the hell if he don't want it.. daar laat jij iig je spul nie voor staan toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D nja, whatever als het heeeeeel erg goed voelt, laat je daar je spul dus iig wel voor staan, zal ongetwijfeld, ik zou het alleen wel jammer voor je vinden en egoistisch van hem
|
Citaat:
|
pff gelukkig!
al heb ik me er al bij neergelegd dat het bij veel wel zo gaat! |
16jarige meisjes die "pils" drinken :|
goed, zelf weten ik drink zelf alleen likeurtjes en mixjes omdat ik geen wijn en bier drink. :bloos: nu date ik wel eens jongens die welll wijn of bier drinken en als ik dan met iemand zoen proef ik dat wel ja. maar om nu te zeggen dat ik daar echt een probleem van ga maken... :rolleyes: nee. Ze moeten gewoon niet stinken dat is veel belangrijker. |
hahaha maak je dat dan zo vaak mee joh?
maarem.. 16 jaar is niet zo jong.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij jouw alcoholhoudende drank betaalt, zal hij het wel geen probleem vinden dat jij het nuttigt waar hij bij is, me dunkt. |
Citaat:
Vegatarisme is niet echt erin opgenomen, alhoewel ik me voor kan stellen dat het vaak hand-in-hand gaat. Het is niet hetzelfde though. |
bah een strait edger :eek:
|
whahah aaasholes
|
Citaat:
en Wouterrrr jongen ik heb het over baileys en tia maria enzo he. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
doe maar gewoon bier van de aldi (Y)
met mijn ongelooflijke looks en skills kost een tray van 12 liter slechts €4,20 ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Sjaak zeg ze eens dat ik geen breezerslet ben :mad:
|
Ze is absoluut geen breezerslet :P
|
waar ik vandaan kom is het btw. normaal dat meisjes pils kunnen drinken :s
|
ik zie geen probleem, die dude betaalt zelfs jouw drank, waar maak je je druk om? gewoon tanken :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, mijn vriendinnetje is ook straight-edge, maar dat gaat ook al zo'n anderhalf jaar goed...
Ik heb dus wel de ervaring, maar niet de ervaring dat zij er iets om geeft... gelukkig. :) |
Zolang hij niet zeurt ^^.
Maar in het verleden had ik een niet-rokende vriend, maar ik heb een afkeer van bier en dus vond ik wel dat dat mooi tegen elkaar opwoog (vooral omdat hij evenveel bier dronk als ik rookte, zoniet meer :D). |
Een paar jaar geleden had ik ook een vriendje die niet dronk/blowde etc, hij was niet echt straightedge maar deed t gewoon niet :p
Het was totaal geen probleem en ik denk dat als je er geen probleem van maakt het ook geen probleem is.. |
en nu moet hij nog stoppen met z'n zielige gezicht trekken als ik hem wil kussen als ik net slokje bier heb genomen. :D :p
|
sowieso is sXe wel zo'n lamzakkerig lame stroming, imo. er zijn zat geheelonthouders op deze aardkloot, die zijn eigenlijk ook straight edge dan, maar ja, daar gaat 't dan eigenlijk ook weer niet om want je moet natuurlijk wel om je scenepoints denken. 't is gewoon pronken met niets eigenlijk. drugs doen is niet stoer, geen drugs doen is ook niet stoer. kom op, waar gaat 't over? ik bedoel, 'ik doe geen drugs', boo fucking hoo, 'n ander doet 't wel, da's net zo hard boo fucking hoo. als je daar al status aan moet gaan ontlenen... :rolleyes:
prima dat je 't niet doet, is idd gezond, eigen lichaam, eigen keus, maar doe 'r niet zo opgeblazen over. (mjuh, denk ik dan.) |
mja, maar straightedgers voelen zich vaak ontzettend veel beter dan gebruikers :P
Ik denk dat yabyum ook een Sxe is :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah goeie maat van me is sxe, maar mensen zeggen altijd van hem dat ie er al een pillenslikker uit ziet :D..
En dan ben ik het meest onder invloed... Maja neuken voor het huwelijk is bullshit, geen o-n-s.,. Ik krijg altijd te horen hoe fijn zijn vriendin hem pijpt :P.. Maja hij houdt veel van d;r.. |
man ik zou nooit iets kunnen hebben met iemand die sXe is (n)
saaaai, hij moet minstens zuipen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |