![]() |
vwajeurisme
het is een beetje een pikant onderwerp maar ik hoop jullie zo goed mogulijk te kennen voorlichten hierover. je hebt van die wijven die heel sexy gekleed zijn, wat je dan mot doen is heel sniekie ze bespieden en ze je dan met je eigenste ogen uitkleden
let goed op, met je eigenste ogen! das een belangrijk fasset binenn het vwajeurisme ben jij een vwajeur? :) beinvloed je lifestyle het? ben je zo een zonderling die altijd braaf met ze boeken over straat loopt maar stiekem al die wijven helemaal uitkleed met je eignste ogen? ik wel :) |
Gast, ga rukken.
|
ja ik was een keertje op een festival en ik ging pissen en die wc's daar ja daar kun je makkelijk onderdoor kijken en ik zag opeens een hoofd van een puisterige puber ik dacht OMFG :eek:
ik had op zijn gezicht moeten pissen jah :mad: |
|
Citaat:
kijk je hebt toch ogen gekregen van je ma en pa, gebruik die dan ook! |
Citaat:
mag ik je ogen als speldenkussen gebruiken?ja? |
Citaat:
|
Citaat:
dan borduur ik een extremistisch moslimpje op je lul, goed?liefff. Ontopic: ik doe dat heel soms bij mannen maar niet bij vrouwen want ik weet toch wel hoe die eruit zien. ik doe het wel eens bij dikke mannen om me daarna gruwend af te vragen waar ik in hemelsnaam bezig mee ben. |
Froid zou nu zegge
WIJFFIE HET LIEFSD WIL JE JE LATE PALEN DOOR AL DIE DIKKE MANNEN JE KICKT OP VET DOE NU MAAR GAUW EEN SCHIETGEBED WANT DALIJK IS DE DIKKEMANNEKLUP AAN ZET RETTEKETETET |
nou ik kan niet ontkennen dat ik geil op mannen met lovehandles, maar dikke mannen zijn ook weer een ander uiterste hoor, lieverd.
ik doe ook weleens dat ik dan op het strand ben en mensen ga aankleden, en dan bedenken wat hun stijl is en dan is het net zo'n aankleedpopje lievv<33 |
Voyeur is de bomb, vooral op mijn HD :O
|
Waarom moet je zo belabberd typen?
Waarom denk ik dat je dit niet meent? Waarom zijn er zoveel vragen in het leven? :( |
Citaat:
ik heb een hekel aan poppe zeker als ze hoofddoeken dragen(die heb ik van geert die uitspraak:)) er zijn heel veel vragen perfectme maar evenzoveel antwoorde denk daar over na! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarna stond hij met zn vriendjes mij 'op te wachten' om mij uit te lachen. Toen heb ik hem in zn mini geschopt. |
|
Citaat:
Zelf ben ik niet echt een voyeur geloof ik. Tenminste, niet bovengemiddeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.videowatchdog.com/home/ro...ead%20_000.jpg http://www.thetirelesshand.com/Clark...LickBicept.gif Aparte film dan. Is die ene met die sex appeal-loze kerel dan een deleted scene? |
Citaat:
|
Citaat:
DotD is geniaal, hoor. Tenenboom: :cool: |
Of ook wel: verkeerde subforum voor zo'n topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |