![]() |
Boy meets World
Iedere dag rond 19:00 op Ketnet: 'Boy meets World'. De belevenissen van Cory Matthews (Ben Savage, de broer van Fred 'The Wonder Years' Savage), zijn vriendin Topanga (Danielle Fishel), zijn vrienden Shawn (Rider Strong) en Jack (Matthew Lawrence), zijn broer Eric (Will Friedle) en zijn leraar en buurman Mr Feeny (William Daniels).
Wie kent het nog van vroeger? Wie volgt het nog steeds? Wat vond je er toen van en is dat veranderd? Wie is je favoriete personage? Ik vond het vroeger altijd een coole serie, maar begon het vervelend te vinden toen Jack in de serie kwam. Toen ben ik afgehaakt. Nu zend Ketnet het opnieuw uit en ben ik toevallig weer gaan kijken op het punt dat Jack erin komt... en ik vind het geweldig! Goede humor, herkenbaarheid en hier en daar een moraal, maar nooit te zoet of te overduidelijk. Eric is m'n favoriet, absoluut! :cool: |
ik keek het vroeger altijd en vond het echt leuk (y)
die feeney (of hoe die leraar/buurman ook alweer heette) is geweldig :cool: eric was gewoon grappig en shawn vond ik sexy :bloos: nu kijk ik het niet meer, maar als er niets anders op is en ik verveel me echt dan zou ik het nog wel kijken denk ik. |
Je bent mn held!!!
Vorig jaar in Amerika heb ik bijna alle afleveringen weer gezien en het blijft leuk. Ik wist niet dat het hier weer uitgezonden werd :) *blij* |
Was vroeger mijn favo comedeyserie. Maar kijk nu bijna niet meer. Het wordt tegelijk uitgezonden met de herhalingen van ER die ik nog niet gezien heb. Maar als ik het een keer tegenkom tijdens het zappen ofzo dan moet ik toch nog altijd blijven kijken.
Blijft een leuke serie (y) |
jaaaa _O_
|
jahhh ik keek t ook altijd :D
vond t helemaal geweldig! maar ik ga t nu toch niet meer kijken, ik ga er iig niet voor klaarzitten ofzo. |
yeah met Topanga !
|
Citaat:
|
Wie was Jack ook alweer?
Ik keek het vroeger in ieder geval elke dag, tijdje terug nog een aflevering gezien, een oude, dat hij nog op de basisschool zat. Ik vond het allemaal maar flauw. |
Vroeger keek ik het regelmatig, mijn favoriet was natuurlijk Mr Feeny. Ik zag het laatst toevallig weer en ik ben het nu wel ontgroeid.
|
Ja, wie was Jack?
Ik keek het ook altijd wel volgens mij.. Ook nog toen ze allemaal naa college oid gingen.. Hoe is eigenlijk de laatste aflevering die er van bestaat? |
Mr. Feeny deed ook de stem van KITT in de Knight Rider. (y)
|
Oh geweldig. :D Ik keek dat ook echt altijd. :o
Die broer van de hoofdrolspeler had ook 'n eigen serie he. Ik weet niet meer hoe die heet.. |
Oeh ja, dat keek ik vaak vroeger :cool:
|
Citaat:
The Wonder Years dus. Vond ik leuker trouwens. |
Citaat:
|
Dat heb ik vroeger een poos gevolgd, vooral om Rider Strong :o Ik zou het nu niet meer kijken, de hoofdpersonages zijn te jong geworden.
|
Citaat:
Inderdaad is de serie leuker als Cory al wat ouder is en Eric en Jack al op de universiteit zitten. |
Als ik het nou weleens terugkijk op de belg, dan is het echt te moralistisch af en toe :s
Maar Topanga :eek: (y) |
oh dat vond ik vroeger zo geweldig
en die Cory :bloos: |
Citaat:
Ik vond en vind het nog steeds wél heel erg onrealistisch dat een ongelooflijk knappe meid als Topanga een relatie heeft met een typische 'nice guy'. ;) |
Vandaag komt het niet hoor :s ..
|
Citaat:
|
Shawn was hot <3
En ik vond die Topanga altijd zo walgelijk juist :D Dat haar (n) Maar t was wel een coole serie. |
je bent zeker kaal
|
Shawn was idd <3. Ik kwam het laatst ook weer tegen. Geweldig was die serie. :D
|
het personage jack was de broer van shawn. Die jongen die dat speelt heet in het echt matthew lawrence. Hij is het broertje van joey lawrence die ook joey speelde in de serie blossom. Leuke gozer trouwens :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar boy meets world is ook wel grappig feeney :cool: ! |
Ik ken het nog wel van toen m'n zus het keek.. Maarja veel staat me er niet meer van bij.
Ik heb het inderdaad ook pas nog op tv gezien toen ik er langs zapte. |
Haha, je vind de moraal er niet dik bovenop liggen.
:D |
Citaat:
|
c00le shit ja pure nostalgie en dat die dude ook in Kitt meedeed had ik geen idee van.
|
|
Leve Mr. Feeny, de man is een held :cool:
|
Citaat:
'Hidi hidi hidi ho!' :eek: |
Dat keek ik vroeger ook altijd, echt geweldig.
maar de afleveringen werden steeds minder leuk, op het eind vond ik er echt geen zak meer aan. volgens mij was dat vanaf dat ze gingen studeren, maar kon ook eerder zijn geweest dat het niet leuk meer was (n) |
nooit gevolgd, wel af en toe geizen. maar ik wil er ook maar 2 zien. dat zijn 2eps met Larisa Oleynik, maar ach, die zal ik wel weerm issen :)
|
Relaxte serie (y)
|
geniale serie
|
Citaat:
Edit: shit vergeten ontopic te reageren :o Keek t vroeger wel eens, ik vond t altijd wel leuk. maar nu, nee dat dan weer niet. |
Die van gister was wel zo geniaal! Eric kreeg een rol aangeboden in de serie 'Kid gets aquinted with universe', een duidelijke zelf-parodie op 'Boy meets World'.
Aan het eidne van de aflevering werd gedaan alsof Will Friedle weer eens flipte toen Ben een nieuwe tekst uit probeerde. :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
topanga is geil :o
|
toffe serie (y)
|
Terwijl iedereen hier zat of nog steeds zit te geilen op Topanga, is gister seizoen 6 van 'Boy meets World' begonnen op Ketnet en daarin verschijnt Angela voor het eerst!
<3 :) :eek: Gaat dat zien! ;) 'k Zal eens gaan zoeken naar wat foto's van d'r. Edit: Hmm, weinig van haar te vinden op het Net. Dan nog maar wat Danielle Fishel (Topanga): http://community-2.webtv.net/BuddyTh...anielleFishel/ http://community-2.webtv.net/dwshere...hel/page6.html http://community-2.webtv.net/dwshere...hel/page7.html |
:|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |