![]() |
bands of artiesten waar aan je een hekel hebt
Aan welke bands of artiesten heb je een hekel of haat je het meest, en waarom?? :)
|
boeiend.
|
Citaat:
|
haten is zo'n tijdverspilling (n)
|
Met haat is de tweede wereld oorlog begonnen.
(zegt me opa altijd) :o |
king diamond
doro :D :D |
Alle metalbands, omdat ik het kutmuziek vind (een hekel hebben aan is een beetje grof gezegd).
|
Citaat:
Hehe. |
Vandaag zag ik Spike van Di-rect in de Left..
Bah wat een tsjap is dat zeg, nog een btje interessant lopen praten ook.. |
Citaat:
|
the rasmus! (n) wat heeft die tweede-hands-oostblok-band hier te zoeke??:confused: laat ze lekker thuisblijven! wat een shitmuziek :(
|
Citaat:
|
Citaat:
niks tegen oostblok he :mad: :o |
Bjork.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel van die emocorebandjes. Zo honderd in een half dozijn.
|
Kane, wat een wannebebandje is dat. En ze voegen niets toe aan de muziek, echt een stelletje losers. Ik vraag me echt af wat iemand daar leuk aan vind en zou dat dan ook graag willen weten :)
|
|
Citaat:
Het verbaast me trouwens dat niemand over die belachelijke opmerking van Love_Fulfilled is gevallen. Ontopique: Veel te veel om op te noemen, maar Fat Joe en kornuiten nemen een hoge plaats in, Rasmus is gewoon kont, Emobands, Di-rect, etcetera etcetera :s |
di-rect vind ik het allerergste
slipknot/slayer bijna alle nu-metal maroon 5 |
Citaat:
|
Citaat:
|
interpol
|
Citaat:
Ze zegt dat ze een hekel heeft aan alle metalbands, dat is sowieso al zeer twijfelachtig, maar dat is mierenneuken op manier van praten dus dat laat ik gaan. Waar ik moeite mee heb, is dat (hoogstwaarschijnlijk) zij nooit de moeite heeft genomen om eens wat metal te proberen, en meteen een mening klaarheeft. |
emo geneut
celine dion blink 14657 novastar de laatste cd van the cure (zeg ik met spijt in het hart) k's choice evanescence bryan adams |
bon jovi
|
cradle of filth
raffishhh green day blink 182 ( behalve adams song ) rammstein ja meer komt nog hoor |
evanescence
|
:confused:
|
maroon 5 :|
|
Citaat:
|
als je adams song leuk vind zijn er nog wel een paar meer hoor :P
|
Nee :o Alleen adams song oh en stiekem ook josie ofzoiets NOU WEET JE IK HOU ER OVER OP :eek:
|
kijk alle nummers lijken op josie whaha
|
Fragile, zou je die post nu wel laten staan ?
|
Uh ja waarom niet. Zo trui ben ik nou ook weer niet. :)
|
Ach ja, je kan wel wat truiheid gebruiken in de winter, toch ?
|
Anastacia
Normaal vind ik het niet erg als er een nummer op de radio komt dat ik niet cool vind, maar ANASTACIA IS GHAEG QJAt34q 5903q4573h \] |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: - guns en roses, wat een zaaddodende kutband - celine dion verdient het ook genoemd te worden - al die lange fransen en baas b's enzo |
|
Citaat:
|
Evanescense, Avril Lavigne, Linkin Park, Good Charlotte en dergelijke onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
emo
|
Citaat:
|
ik krijg altijd moordneigingen als ik interpol hoor (y)
|
vooruit dan maar :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |