![]() |
Highlife Hennep beurs
http://www.highlife.nl/beurs2005/index.html
Ik zag laatst op tv dat er een wiet beurs kwam. Het leek me wel intressant en ga er mischien ook wel een kijkje nemen. Zijn er meer mensen die ervan hebben gehoord en er heen gaan? |
is jaarlijks :P
|
de Highlife beurs wordt ieder jaar gehouden. En het schijnt wel puiq te zijn.
Ik ga niet, tho. Ik ben geen kweker of groeier, ik gebruik alleen. En al mijn benodigdheden kan ik ook buiten zo'n beurs kopen. |
Citaat:
Het is niet alleen voor kwekers, je kan er ook gewoon rare soorten wiet kopen. |
Citaat:
maar heb er geen behoefte aan :) |
misschien dat ik er heen ga als ik er zin in heb. Is wel leuk. Wordt ook de highlife cup uitgereikt toch
|
nee zit er voor mij dit jaar niet in
|
Heeft nog zomaar 2 minuten van je tijd ingenomen om te bedenken dat je niet ging. lol :D
|
ja ik wist niet dat het dit weekend was :p
|
T ziet er wel vet uit. Gast zullen we daar morgen heen gaan?
|
Citaat:
|
mm ik wil morgen wel ff checken opzich. als ik iemand vind met auto enzo...kost zoiets nog geld?
|
ja, jammer genoeg wel.. 15 euro?
|
te duur :P
|
hehe laat dan maar zitten
|
kosten zijn kut :o
|
kutjes die wat kosten zijn ook kut :D
|
een kut die gratis is
is ook altijd nog een kut |
toch?
|
pff helemaal in utrecht (n)
|
Hmmz ik denk niet dat het er nog van gaat komen...
|
Citaat:
|
Fokking bijna 3 gram om binnen te komen. Pfffffffffff.
|
Citaat:
Vorig jaar met een 20 pakjes vloei, oneindig veel tip en een zak aanstekers thuisgekomen. W.d.b. had ik de kosten van de trein en de entree er wel uit. |
Ik ben er dit jaar met me broer geweest, was in principe wel lachen, maar als je geen kweker ben en gewoon een stoner, ben je na 2 uurtjes wel uitgekeken. Of het zijn informatiekramen, of merchandise-kramen..
Wel aan te raden voor stoners, gewoon om een keertje te kijken.. |
1 keer per 10 jaar er zijn is meer dan genoeg (Y)
|
ben er ook geweest met wat vrienden, en het was niet echt bijzoner voor de normale niet kwekende blowers. maar tis wel; leukomzoveelmogelijk gratis dingen mee te nemen.
we hadden met ze 5e een stuk of 60 aanstekers :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |