![]() |
Werken bij V&D?
Hoi,
Werkt iemand van jullie toevallig bij een V&D? Zoja, kun je dan iets vertellen over de werkzaamheden en over hoe je bent aangenomen.. (gesprek enz)? Alvast bedankt :) |
eerlijk gezegd heb ik daar slechte verhalen over gehoord: mensen die zijn ontslagen zonder reden, laag salaris etc.
Maar het kan natuurlijk best per vestiging verschillen.. |
Ik werk er al een tijdje, maar ben naarstig op zoek naar een andere baan. Het verdient weinig (gewoon het minimum). Het is dat ik op zondag 60% meer krijgt anders was ik allang weg gegaan. Goede werksfeer, slechte arbeidsvoorwaarden en af & toe deadboring.
Bij een gesprek moet je wel heel dom overkomen om niet aangenomen te worden. Verder nog iets? :) |
Wat is er zo slecht aan de arbeidsvoorwaarden dan?
Ik heb al op hun website gekeken maar daar staat eigenlijk niks nuttigs :S Enne deadboring.. tja.. dat heb je bijna overal wel denk k :) |
Citaat:
|
Ik heb bij de Le Marché (meeneembroodjes) gewerkt, en het werk is op zich best leuk. Heerlijke broodjes, collega's waren wel oké (in ieder geval de afdeling met de hoogst opgeleide hulpkrachten) en contact met klanten is wel leuk. In de winkel staan had ik echt vreselijk gevonden, moet je zo'n pakje aan, bah :) Verder verdien je gewoon heel weinig, ik verdiende 2,88 (minimum 16 jaar is 2,53 geloof ik) en dat schiet gewoon niet op. Daarom ben ik gestopt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |