![]() |
help
hey, ik heb een probleem, wat moet je doen als je op 2 jongens tegelijk verliefd bent ? op de ene ben ik al meer dan 3jaar en we zijn al 4jaar vrienden, op de andere al 3maand, maar van deze heb ik wel een vermoeden dat hij ook op mij verliefd is, maar wat moet ik doen? en hoe kan ik het hem duidelijk maken dat ik ook op hem ben ? ****help****
|
Wat denk je zelf +/-?
|
ik zou voor die ene waar je drie maanden op verliefd ben gaan. aangezien je met die andere miss je vriendschap op het spel zet.
|
kheb geen flauw idee :s
|
Ingewikkeld probleem, ik quote mezelf maar even:
Citaat:
|
ja mss wel, maar kheb dan nog iets raar: als ik bij die vriend van me ben : X dan denk ik niet aan die andere jongen : Y , en omgekeerd is dat ook zo , dat is toch raar?
|
Hihi, ik moet nu aan een wiskundesom denken.. :rolleyes:
|
hehe, maarjah, kkan toch moeilijk de namen inzetten he:p
|
Doe ze gewoon allebei (y)
|
Citaat:
|
enneuh, ik denk dat ik voor die jongen van 3 maand ga kiezen, maar hij is 2, bijna 3 jaar ouder dan mij, dat vind ik geen probleem, maar hoe kan ik het op een volwassenere manier aanpakken om het hem duidelijk te maken?
|
Citaat:
|
Beiden bij elkaar brengen, en zeggen dat je ze beiden wilt. Dan zien wat er gebeurt.
|
ja ik weet het, maar kwil niet kinderachtig overkomen :p
kheb wel al subtiele hints gegeven enzo, en kdenk dat hij het weet, maar hoe zou ik het dan het best aan boord brengen? |
Citaat:
Je moet gewoon eerlijk zijn. Van "Hey ik moet je wat zeggen, ik ben hartstikke verliefd op je, maar ook op (naam), en ik weet niet wat ik moet doen." |
ja mss wel, kdenk dat ik dat zal doen
verdere hulp is nog altijd welkom:p |
Citaat:
|
Als je 2 mensen even leuk vind, vind je ze allebei niet leuk genoeg
|
neenee , dat is het niet, die ene jongen doet me gewoon terugdenken aan vroeger maar eigenlijk wil ik bij die andere zijn ..
|
of je neemt ze allebei of geen van beiden anders krijg je spijt...
|
allebei? maar dan bedrieg je 2keer.. en dat is zeker niet iets dat ik wil doen
nee ik weet wie ik wil en ik ga ervoor gaan , heb juist een film gezien en daardoor ben ik gaan beseffen wat er allemaal mis kan gaan in het leven, en wil ik geen tijd meer verliezen dus.. eventjes moedig zijn en ja, de rest zal je wel te horen krijgen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
trio? |
het is niet dat ik ze even leuk vind, de ene maakt deel uit van mn verleden en dat moeilijker te vergeten is, maar de persoon bij wie ik echt wil zijn is de andere hoor...
|
ik ga voor de 50/50!!!
|
tyfus wat kom jij ontzettend naief over!
|
nu nog ff ontopic; ik ben het volledig eens met WolterB
|
en hoe zou ik het hem het best kunnen zeggen????????
|
Citaat:
|
Citaat:
no offense :o |
naïef en dom ??? ik??? oh bedankt
|
verliefd op 2 jongens kan altijd, maar weet je zeker dat je verliefd bent. Ik bedoel krijg je kriebels in je buik, loop je rood aan etc, etc, etc als je hem ziet. Of is het gewoon houden van en ben je bang om hem/haar kwijt te raken. Als je echt verliefd bent op beide jongen. Dan kun je
1. kiezen via iene miene mutte 2. kiezen doormiddel van de plus/min pinten 3. kiezen doormiddel van welke jongen met jou wilt 4. niet kiezen en beide vergeten. Aan jou de keus |
Mmm ik zou dan voor die jongen die je al vier jaar kent kiezen, waarom? Nou straks ben je die ene jongen die je drie maandjes kent vergeten, zie je weer een andere leuke jongen, maar denk je nog steeds aan die jongen van 4 jaar.. Eeej vette logica of niet?! :p
|
Citaat:
ik kan die gast echt niet serieus nemen na zijn talkshow te hebben gezien |
ja ik denk zelf van mezelf dat ik voor die jongen van 4j nog altijd gevoelens heb, maar dat is m'n eerste liefde dus die zal ik zoiezo nooit niet vergeten, maar vandaag had ik een mindere dag , er was iets gebeurd met die jongen van 4j, we zaten samen op een bank en ik wou met hem praten over vroeger - ingewikkelde kwestie - maar m'n vrienden , zogezegde vrienden ze zijn gewoon jaloers , kwamen ons storen, wel nadien op de bus was ik een klein beetje down omdat ik het gevoel had dat ik het verbrodt had daardoor, maar hij wist dat het me niet aanstond dusja, dat doet er niet toe , maar nadien op de bus zat ik daar eventjes alleen, en dan stapte die jongen op van 3maand -> joepie!, hij zit altijd achter me op de bus, en hij zag dat ik er niet gelukkig uitzag vandaag, hij keek op zo een lieve manier, van is er iets ofzo? nadien hebben we ons wel terug geamuseerd op de bus, maar dat is altijd zo. vorige week zat ik met een vriendin bezig over hem op de bus, en ja hij zat achter me (niet echt subtiel, maar dat was de bedoeling) en m'n vriendin zei dat hij heel de tijd naar mij aan het kijken was, met een lach op z'n gezicht.. dus ik heb een goed gevoel, maar ik moet het hem gewoon kunnen zeggen, want het is wel duidelijk..
|
Citaat:
|
dus je heb voor de 3 maandige jongen gekozen? is toch niet zo moeilijk als je bij hem in de bus zit, ga je voor hem zitten.. of naast hem, zeg maar aan de andere kant, je bestudeert hem een beetje, kijkt waar hij mee bezig is.. is hij met zijn gsm bezig zeg je "goh gave gsm zeg", is hij muziek aan het luisteren vraag je "welke muziek heb je op"... Nou eenmaal in een gesprekje vraag je gewoon van heb je ook msn, gewoon op een nuchtere manier en zo kom je er wel aan :) ... grote mond hebben, met een lief gezichtje, is de key :).. Of heb je zijn msn al? :o .. Dan ist het helemaal gemakkelijk.. Just ask
|
ja we zijn al vrienden hoor :) nu nog de volgende stap
en ik zit altijd voor hem op de bus , en dan amuseren we ons allemaal, met een groepje |
Tja, life is confusing.
|
vandaag zaten ik en alletwee de jongens op dezelfde bus, de ene (4j) voor mij, de andere achter mij, en ik moet zeggen: ik heb me weer geamuseerd met de jongen achter me,.. en hij had iets gedaan tov de jongen voor mij en ik ging wat meer naar de jongen voor mij zitten, en diegene achter mij keek van: sorry dat ik dat gedaan heb. maar we hebben wel weer wat afgelachen (ik en de jongen achter mij), maar nadien voelde ik me raar, de jongen van 4j is meegereden met mij naar huis (we hebben dezelfde halte), hoe langer ik er over nadenk, hoe zekerder ik ben dat die andere jongen ook op mij verliefd is, nu het hem alleen nog zeggen..
|
hoe oud ben je eigenlijk?
En tja, je kunt ervoor kiezen om je vriendschap niet te verpesten, en voor die andere jongen gaan. Als ik in jouw schoenen stond zou ik dat ook doen. Op die andere jongen ben je namelijk zomaar verliefd geworden en op die 4j jongen pas na 4 jaar. Dan zal dat andere denk ik intenser zijn. Dit hoeft trouwens niet de juisate keuze te zijn., maar het lijkt me dat ik zo zou voelen in zo'n situatie.. |
ik ben 15 en half
daarstraks met die jongen (3m) gepraat, was heel tof, voel me beetje raar nu, is dat goed of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o pssst drie maandjes... ---- On-topic, volgens mij moet je ook niet hopeloos doen, ik weet niet of je dat doet, maar meestal wordt je maar op één persoon per keer verliefd en geen tien tegelijk.. Kijk waar jij "het vriend gevoel" alleen maar voor hebt en waar je de vlindertjes van krijgt :cool: Stel gewoon een rijtje op met de voor en nadelen van die twee gozers en beslis dan..: (als je het echt niet weet) zou ik denk ik nu na bedenkingen toch eerst diegene van 3 maanden proberen.. Als hij toch afketst, heb je altijd die 4 jarige vriend nog, die zou je niet zomaar verlaten ;) |
Zolang je ze maar niet allebei tegelijk gaat versieren want dat doet pijn.
Voor de rest naar je eigen keuze maar ene kiezen dan. En misschien als het je beter lijkt gene kiezen. |
ja maar ik weet wel wie ik wil , en dat is die jongen van 3maand
maar ik weet juist niet hoe ik het hem moet zeggen |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |