![]() |
Ok, beetje oud topic om te uppen, maar het is zonde om er een nieuw topic voor te maken:
Dinsdag 1 maart begint Net5 met het uitzenden van het nieuwe (derde) seizoen van Everwood. De precieze tijd is nog niet bekend. Hoewel het nog even duurt, heb ik er al weer zin in! Ook Desperate Housewives komt vanaf die dinsdag op Net5, dus dat wordt waarschijnlijk weer een ouderwets heerlijk tv-avondje! |
wat een heerlijk nieuws! dit maakt mijn hele dag weer goed
ik ga alvast een aftelkalender maken :p |
Dan geen GG meer :(
Maargoed, ik wil nou ook wel eindelijk eens weten hoe het met de zwangere Madison afloopt. |
Citaat:
|
Ik heb het even gesplits, vind het namelijk beter om een nieuw topic te beginnen dan een oude te uppen :)
Ik heb er zin in!! Weet alleen niet meer precies wat er vorig seizoen ook weer allemaal gebeurd is en hoe het nu zit met de verhoudingen tussen iedereen.. |
Whoehoe! Ik vond de GG toch niet zo leuk meer tegenwoordig..
|
Citaat:
Ik heb er zin in!! Citaat:
|
Citaat:
Grr. :( |
Citaat:
Misschien kunnen we er voorlopig even een everwood-reconstructie-topic van maken ofzo :p Mensen met een goed geheugen? :p |
Amy had het toch weer goed gemaakt met haar ouders? En ze woont toch weer thuis?
(of heb ik het nou echt niet goed onthouden...) |
Citaat:
het zullen wel een hoop 'ooooo jaaa!' momenten worden als ik dit topic blijf lezen :D |
Citaat:
Ik was zelfs vergeten dat Madison zwanger was :o |
Shitzeg. Als ik dit zo lees lijkt het net alsof de laatste afleveringen van Everwood niet meer gezien heb, terwijl ik dacht dat ik ze allemaal had gekeken. Maargoed. Als ik 1 maart weer begin met kijken komen de herinneringen vast wel weer terug.
|
Yay!
|
Citaat:
Idd. :( |
Ik heb de laatste twee afleveringen nog op een band staan (ik was toen op vakantie :) ) ik heb laatst al mijn banden doorgespoeld om hem te zoeken... ik ben komende week druk voor tentamens aan het leren maar als ik even tijd heb, ga ik ze wel even kijken en dan zet ik de laatste ontwikkelingen wel hier neer.
die ruzie ging over dat ephram van de broer van amy (naam vergeten, echt erg :bloos: ) had gehoord dat amy hem leuk vond... Toen ging ze mee naar die auditie en in een kapelletje reageerde hij heel verbaasd toen ze het erover hadden terwijl in dat zelfde gesprek bleek dat hij het al 'wist' dus amy was boos omdat hij niet recht toe recht aan had gevraagd... zoiets :D Andy en harold gaan samenwerken... verder weet ik het niet meer :s (en ik heb die afleveringen nogwel twee keer gezien in de zomervakantie) |
Citaat:
Citaat:
|
*herkenning*
|
Everwood <3
|
Citaat:
|
wanneer is het weer op tv?
|
Citaat:
|
Pf, ik krijg al kleine ohja-momentjes, maar ben een hoop toch wel vergeten.
Heb er wel zin in weer <3 |
Citaat:
Naja eerste aflevering zal wel zo'n 'previously on everwood'verhaaltje komen maar nu uitgebreider omdat het een nieuw seizoen is. Het is toch een nieuw seizoen :confused: of was net5 er zomaar mee gestopt? Ik weet het niet meer :o |
GG stopt weer? :(
Maar Everwood is ook leuk! Maar ik weet ook niet meer hoe het nou afgelopen is vorig seizoen. Madison zwanger, harold en andy samenwerken en amy en ephram samen? |
Citaat:
|
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=...ogramma&pid=24
stukje over Everwood. Er staan geen echte spoilers in, alleen wat over nieuwe personages en wat hun rol gaat zijn in Everwood. |
Hihi
Dr. Andrew Brown: "Do me a favour, you know how you normally behave?" Ephram: "Distant and miserable?" Dr. Andrew Brown: "Yeah. do the opposite." Over de aflevering van dinsdag:
Spoiler
Over de nieuwe personages:
Spoiler
|
jaaaaaa na het doorlezen van dit topic weet ik het meeste weer (y)
Ephram en Amy <3 Maar ze hadden nog niets toen ze weggingen of wel? :confused: Owww ik heb er zin in :D |
|
ik vind everwood wel leuk, maar GG vind ik toch leuker.
|
Hmm.. volgens teletekst begint Everwood niet 1 maart :(
Op die dag wordt namelijk een dubbel-uitzending van Desperate Housewives uitgezonden.. |
Klopt, stond ook al in de gids. Misschien week erna?
Ik ben toch kwijt wat er allemaal is gebeurd :o |
Heb der idd ook wel weer zin in! :cool:
Maar Amy ging dus uiteindelijk wel met Eph mee omdat ze zich realiseerde dat ze zich tog wel een btje aanstelde over dat Eph haar niet meteen verteld had dat hij wist dat zij hem weer leuk vond. Dat is iig mijn theorie. We zullen het binnenkort zien.. |
Citaat:
ik weet niet, ik heb het natuurlijk nog nooit gezien, maar het lijkt me minder leuk. die serie. |
Citaat:
|
Ik heb zin in Everwood, fijne serie :)
even googlen:P zitten geen spoilers tussen hoor! (edit: ik heb 't veranderd!) Ik kwam dit filmpje tegen op internet:D jonge Emily van Camp (ofwel Amy) die (edit) een film speelt met de jonge Mischa Barton (ofwel Marissa!;o)!! grappig om te zien:P ga naar http://emilyvancamp.fanhost.com/ vervolgens audio video files "Lost and Delirious" Trouwens, OC en Everwood zijn nog op een andere manier met elkaar verbonden haha, hoofdrolspelers irl! zie hieronder; http://emilyvancamp.fanhost.com/albu...l/Janice-1.jpg hier een filmpje die ik nog nooit had gezien, namelijk een stukje vd 1e afl van Everwood, waar Amy en Ephram elkaar voor 't eerst ontmoeten :) wel leuk om te zien! http://emilyvancamp.fanhost.comnaar audio video files en "Amy meets ephram" tot slot nog een screencap vd laatste ep die we hebben gezien: http://emilyvancamp.fanhost.com/albu.../bscap0284.jpg sweet <3 |
Ik krijg alleen maar foutmeldingen..
|
Citaat:
|
Misschien kun je zeggen hoe de filmpjes heten? Op de site kom ik wel, maar ik weet niet welke titel de filmpjes hebben
|
tada done! (zie boven)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het begint vanavond (1 maart ) niet:( Ik heb op net.nl gekeken en vanavond is er een dubbele aflevering van desperate housewives :o
|
Citaat:
ik vind het vreemd dat er niet eens voorstukjes zijn van Everwood. Of heb ik die gewoon nog niet gezien? Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, aangezien de tv zoveel op net5 staat dat ik het eigenlijk niet kan missen :p Meeste voorstukjes van nieuwe programma's beginnen toch al een paar weken van te voren (Desperate Housewives, Peking Express etc.) |
Citaat:
Everwood is veel leuker |
Ik wist niet eens dat het weer kwam! Had idd alleen reclame voor Desperate Housewives gezien! Maar uh begint het volgende week wel dan?
|
Jep, eindelijk volgende week weer... heb er wel zin in!
|
whaaaa heb net voorstukje gezien en ephram ziet er niet uit met 'lang' haar en bakkebaarden!!! :( Amy d'r haar zit ook (n)
wilde gister de laatste aflevering kijken, maar band liep vast en na een kwartier zachtjes trekken maar gewoon losgetrokken... gevolg, band kapot... :s |
Wat een kutvoorstukje (n)
En Eprams haar is idd verschrikkelijk :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |