![]() |
iemand een tip??? voor geld, baantje???
hee mensen...
ik zit echt krab bij kas. nu wil ik werk...tijdelijk of lang werk maakt niet uit! heeft iemand een idee wat voor een klusje / werk ik kan gaan doen? kan ook eenmalig werk zijn of weet ik veel wat...maakt niet uit als het maar verdient!!! ik kan vanalles!!! ik woon in den bosch...maar kan ook in nijmegen werk hebben...wil ook wel iets eenmalig doen! massage? poetsen? echt werk? waar kan ik werk vinden...wie heeft een ideee wat ik kan doen??? xxx thanks he!! |
:)
|
McDonalds :)
|
Gewoon wat bedrijven langsgaan en zorgen voor contacten. Verder kun je op advertenties reageren.
Vaak is het zo dat je via via wel ergens binnenkomt. Je kan opzich vanalles doen. Uitzendbureau is ook nog mogelijk. Als je echt wil werken, kan je altijd wel wat vinden hoor. |
Hoer zijn schijnt wel redelijk te verdienen.
|
Citaat:
|
Ga informeren bij hotels, probeer een Hampshire hotel te vinden, die doen aan minimumloon en is erg hoog! Of ga bij een jongerenorganisatie die party's organiseren, schijnt ook goed te verdienen en is erg leuk! Of je wordt model voor een dag en schrijft je in bij bijv. Wehkamp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer dan schandalig.
Eerder een mix van hoop en droefheid. |
WC's schrobben. (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |