![]() |
Euh, is dit raar??
Ik heb eigenlijk een vraagje, ik ben nu 17 en heb nog nooit gezoend, is dit raar. Want ik zou het op zig best wel wille hoor! :confused:
|
nee niet raar wrom? er zijn er meer die dat hebben hoor hoef je je ook niet voor te schamen ofzo :)
|
waarom zou het raar zijn??!
mijn zus is ook 18 en heeft ook met niemand gezoend!! en volegens mij zijn het er veel meer. dussss het is nie raar!!! |
Ik ben nu 18 en ik heb nog nooit de jackpot gewonnen...hoewel ik het best zou willen :D Is dat raar? :confused:
Nee toch? Nou dan zal dat nog niet gezoend hebben ook wel niet raar wezen ;) |
...
zoveelste topic die hierover gaat :rolleyes: Moet ik nou écht in elk topic zetten de ik ook nog nooit gezoend heb, terwijl ik al 20 ben? :rolleyes: Citaat:
|
Maar weten jullie ook iets wat ik er aan kan doen? Want ik durf egt nooit op een jongen af te stappen. Weet iemand misschien een paar tips voor mij? (y) :p
|
Citaat:
nou ik durf ook nooit op iemand af te stappen hoor... ik leg wel makkelijk contact zeg maar, dus ik begin wel gewoon tegen alles en iedereen te lullen maar als ik iemand leuk vind stap ik er ook niet op af zo van: heej wat zie jij er lekker uit, zoenen?? haha, ik versier nooit eigenlijk... ben ik veel te verlegen voor. je kan natuurlijk wel gewoon oogcontact zoeken en als hij jou dan ook aankijkt weg kijken (ogen naar beneden slaan en dan weer open doen zeg maar) en dat een paar keer ofzo en dan gewoon wat glimlachen blablabla, als hij dan wat lef heeft, dan komt hij wel naar jou toe toch.. maar je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. en je moet niet onzeker gaan worden als er wel een jongen naar je toe komt. niet denken van: oooooooooh ik heb nog nooit gezoend. je merkt het allemaal van zelf wel, het gaat van zelf je hoeft je eigen niet zenuwachtig te maken. als hij begint doe je hem gewoon een beetje na... ik hoop dat je er wat aan hebt. succes!!! liefs |
Je moet het gewoon doen wanneer je d'r zin en behoefte aan hebt, en blijkbaar komt dat bij jou wat later...
Dat is geen misdaad hoor... |
Nee, echt niet raar. Het zijn er zat.
|
ik ken er ook zoveel die t pas later hebben gezoent..
gewoon doen wanneer je er zin in hebt.. en btw.. de eerste keer is altijd eng.. als je eenmaal met iemand hebt gezoent, gaat t de keren erna veel makkelijker.. maar je moet je gewoon nergens druk om maken joh |
als je er niet aan toe bent gewoon w88 op t juiste moment komt vanzelf iedereen is anders!!
|
Citaat:
|
don't worry...tkomt amal goed meis :D
|
nej joh ik was ook bijna 18, geen probleem!
|
Pas 17. niet Al 17.
|
komt omdat die jeugd van tegenwoordig in NL er gewoon wat vroeg bij is... vandaar dat jij zou kunnen denke dat het raaaaaaar is ! gigigigi :D
|
euh, nee?
|
je hoeft niet op je..wat was t 17e? je hoeft niet op je 17e gezoent te hebben..leeftijd maakt niet uit..anders zouden mensen als tongen in groep 3 (mensen die dat doen vind ik raar :rolleyes: ) keej mzzl
|
neej t is niet raar... ik heb zat vriendinnen die nog niet gezoend hebben en waar het waarschijnlijk ook nog wel ff zal duren, dus don't worry :) je bent echt niet de enige.
|
nee, hoor ik was ook 17
|
daar hoef je je niet druk om te maken, ten eerste heeft het geen zin, ten tweede komt ie vanzelf wel, ten derde het zijn er zoveel joh er zijn er ook nog 10 in mijn klas die nog nooit hebben gezoend (en die zijn 16 of 17 jaar oud).
|
neuh.. het komt als de tijd er rijp voor is.. :)
|
als je nou zeggen ik ben 71 en nog nooit een jongen gezien te hebben, okeej, dan vond ik je raar
maar nu... neuh |
Komt wel meis.....
is echt geen schande hoor |
precies :D
|
Whatever, ik ook hoor, 3 jongens wouden het wel, maar dat had ik afgewezen omdat ik de een un klootzak vond en de ander stonden al zun maten erbij en de ander was gewoon un vette player, dus..... (y)
|
Niks aan de hand joh, ik ben 18 en ook nog nooit gezoend, relatie gehad enz.enz. Komt allemaal vanzelf wel.
|
wrom zou dat raar zijn
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |