![]() |
Sim City
Heey!!
Ik was laatst bij een vriend Sim City 2000 aan het spelen. Ik vond het spel zo leuk dat ik wel ff naar de nieuwere versie wou kijken.. Iemand enig idee wat de nieuwste is en hoe duur? Of komt er snel weer een nieuwe versie? |
De nieuwste versie is Sim City 4, en die ligt alweer in de budgetbakken bij de FRS
|
Maar Sim City 4 is wel even wat moeilijker en uitgebreider dan Sim City 2000. ;)
|
Citaat:
Ik ga die budgetbak s ff flink afstruinen vandaag :) |
Sim City 3000 is ook wel een goed spel. Die moet je toch voor een vriendenprijsje op de kop kunnen tikken.
|
Citaat:
|
Okee thnxs!
|
Ik krijg meteen flashbacks van de allereerste Sim City.
http://lazarus.elte.hu/hun/digkonyv/...2_sim_city.jpg http://xo.typepad.com/blog/simcity-thumb.jpg Ik heb de versies die erna kwamen nog nooit gespeeld eigenlijk. |
Citaat:
|
IK weet nog dat in Simcity Classic ik een keer een stad had die minstens de halve kaart in beslag nam. Toen er brand uitbrak brandde ongever de halve stad af toen ik bezig was de andere helft te redden :(
|
Citaat:
En de halve kaart maar? :o |
Simcity 2000 heeft verreweg de beste gameplay van de eerste 3. En, niet te vergeten, ScurkArt <3. En Arcologies <<3333 .
SC 4 nooit gespeeld. Misschien binnenkort eens kopen :cool: |
Citaat:
|
SC2k is idd erg goed (SC1 ook), maar 3k en 4 zijn behoorlijk waardeloos...
SC2k vond ik vroeger echt cool, snapte er alleen weinig van.. Nu speelde ik het een halfjaar geleden weer en nu vind ik het saai omdat ik nu preciers begrijp wat de bedoeling is en zo een kaart volbouw :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hele map volbouwen met die eerste was geen kunst, maar heb nooit een stad boven de 200.000 mensen gehad. Beetje jammer. Bleef wel verslavend, sim city. Heb 4 ook en die is ook wel erg leuk hoor, veel nieuwe gebouwen enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarruh, ik ben m aan het downloaden met emule, na 8 uur issie al op 75% en tis toch een gig...uitbreiding zit dr ook bij enzo...dus ben benieuwd |
Die 1e sim city op de pc had ook zo'n geld code toch, maar dan gebeurd er steeds een ramp ofzo?
Op de snes was het aan de ene kant makkelijker. L-knop vasthouden na oktober ofzoiets... Alleen dat deed ie merkwaardig genoeg niet bij alle mappen.... |
Citaat:
Gamers lore (y) |
Citaat:
oh wacht, dat is niet leuk.... :p |
Citaat:
Je kreeg maximaal 80,000. Dat ging wel op hoor. Bij SC2000 was er echter een cheat waarmee je de maximale geldhoeveelheid kreeg, als ik het goed heb 256 biljoen. Dat was best veel. Of jaarlijks zoveel miljard ofzo. Maar FUND is echt de eerste cheat die ik ooit tegenkwam. Het is zoiets als 42 en AYBABTU :o |
In de winkel vond ik het toch wel prijzig, dus heb ik sim city 4 deluxe maar neergeladen. Maarruh, tjah, echt heel vernieuwend is het niet...je moet nog steeds lang wachten tot je dikke wolkenkrabbers hebt en er is ook niet zoveel veranderd aan dat Industry, Residents en Commercial zone systeem...wel mooie graphics trouwes :) En de ramp-effecten zijn ook wel vet, vooral met subwoofer.
|
Citaat:
Zonder dat zou het toch geen SimCity meer zijn :confused: |
Ik heb vandaag Sim City 4 gekocht! Hij is idd niet echt duur nee..
Wel ontzettend leuk om te doen en mooier dan de vorige! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |