![]() |
Gem
Moet woensdag de zanger interviewen.Ik weet niet zo goed wat ik van Gem moet denken. Aan de ene kant erg strak, goed live ook. :o
Aan de andere kant het zoveelste poser-britpop-maar-dan-harder-bandje die een Essent Award winnen en het dan zogezeid gaan maken. Jullie? |
je hebt behoorlijk gelijk, eigenlijk
|
Citaat:
|
vind het echt een baggerband
|
Citaat:
|
GEM is t0f
|
en de zanger is lief
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scenepoints (n)
|
Citaat:
van uit de bus en dat is t mooiste |
Citaat:
|
Citaat:
|
vanuit wat moet je m interviewen trouwens?
|
vanuit een lekkere stoel
|
Citaat:
ik herken je foto ernstig maar indedaad vanuit een lekkere stoel lijkt me beter dan van een ehm steiger ofzo in de sneeuw (: |
gem is wel oke, ook al ken ik er niet zo veel van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb me er nooit in verdiept (y)
|
Gezien op Lowlands, twee leuke nummers, de rest vervelend.
|
aardige gasten maar vervelende muziek.
|
Citaat:
|
net als de band gem is de term 'vernieuwend' ook danig overrated
|
k vind die gasten wel tof, maar de muziek... sja, het klinkt wel leuk, maar als je het zo hoort dan klinkt het ook als iets dat echt al heel veel vaker gedaan is...
|
Citaat:
Dat maakte dan wel weer sense op zich. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest vind ik hun muziek wel aardig, paar leuke liedjes hebben ze wel, maar niet meer dan dat. Maurits paar keer tegen gekomen op concerten, wel een aardige kerel :) |
De nieuwe di-rect
|
Citaat:
|
di-rect stinkt...
gem niet |
ik heb ooit eens een aantal punten op een rijtje gezet waarom gem kut is, die zal haligh hier binnen enkele minuten posten. :p
|
1. de zanger bakt er simpelweg niks van. buiten zijn verschrikkelijke spreekstem, is hij ook nog eens belast met het idiote idee dat wanneer hij optreedt, hij het beste net kan doen alsof hij een benadigd julian casablancas lookalike is met een overdreven bluesstem, en stomme praatjes kan houden tussen de nummers door met die verschrikkelijke spreekstem van hem. gadver, ik wil zn naam niet eens weten.
2. de gitarist is kut. een typisch voorbeeld van iemand die in utrecht op die duivelse muziekacademie heeft gezeten die van talentvolle jonge muzikanten kansloze bandjes vormt als krezip, een band waarmee ons aller lieve gem trouwens bijzonder veel overeenkomsten bezit. hij lijkt op het eerste gehoor erg goed te kunnen spelen, maar wanneer je beter luistert naar zijn gitaarspel hoor je duidelijk dat nagenoeg alles ongelooflijk braaf en afgezaagd is. 3. bovendien is hij een lelijke nerd. 4. wanneer deze lekkere frisse jonge jongens met zn vijven het podium bezet houden wordt er met enorm veel grootheidswaan gespeeld. maar aangezien de band's verschrikkelijke songwriters-kwaliteiten, is dat helemaal nergens voor nodig. 5. de band heeft door een onbegrijpbare vergissing per toeval een contract verdiend bij het verder fantastische excelsior label (spinvis, daryll-ann, johan, scram c baby, bauer) waardoor de vaderlandse muziekpers de band geheel ten onrechte de hemel in prijst. dit geeft ze zelfvertrouwen dat ze niet verdienen. 6. de teksten zijn kut. niet dat ze trouwens te verstaan zijn. 7. de bandnaam, fuck, die bandnaam. alsjeblieft zeg. Ik sluit me hier best bij aan(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is wel cool want nu kan ik dan \m/ zo doen |
je moeder is narrowminded
|
Ik een stukje GEM gezien op Lowlands, niet bijzonder.
|
Citaat:
Citaat:
|
hehe
|
Citaat:
Gem is live best grappig, maar niet geweldig. |
Citaat:
|
ik heb juist altijd de neiging alles wat wél metal is af te zeiken
|