![]() |
hoever bedrieg jij?
ik had gisteren een gesprek met een vriend. hij heeft een vriendin, maar heeft blijkbaar geen probleem met bedriegen.
hij vindt dat als hij iemand kust , hij haar dus bedriegt en evengoed all the way kan gaan.hoe denken jullie hierover? oke in beide gevallen is het bedriegen , maar het ene is toch al veel erger dan het andere? voor mij zou het zeker uitmaken wat er zou zijn gebeurd! of denken jullie ook gewoon als hem? ik snap niet dat je zomaar je vriend(in) kan bedriegen. |
Citaat:
|
Bediegen is bedriegen en dat doe je sowieso niet!
|
Voor mij maakt het zeker uit hoever mijn vriend zou gaan, zoenen met een ander is net als met een ander naar bed gaan wel evengoed bedriegen imo, maar het een zal mij meer raken dan het ander.
|
Ik heb nog nooit iemand bedrogen.
Wel heb ik laatst met een jongen gezoend die een vriendin had (dat wist ik op dat moment niet en ach, dat is ook niet mijn probleem) en hij wilde volgens mij wel verder gaan, wat niet is gebeurd. Dan denk ik: als je een vriendin hebt..dan ga je toch niet met iemand anders zoenen? Ik vind het een beetje vreemd. En een beetje flirten mag altijd, zolang het bij woorden blijft. Kijken, kijken, niet aanraken ;) |
flirten inderdaad.. ik denk niet dat ik verder zou gaan dan dat..
ik zeg niet nooit, maar dar ga ik wel vanuit.. |
uit ervaring weet ik dat het bij mij harder
aankwam toen ze all the way gegaan met iemand dan dat ze alleen maar met iemand gekust had. Al vind ik het allebei bedreigen en allebei dus eigenlijk niet kunnen |
Citaat:
|
Leuk voor zijn vriendin:);)
Ik vind 'all the way' gaan wel erger dan zoenen. Maar het is natuurlijk allebei bedriegen/vreemdgaan. Bij dat eerste, zou ik er sowieso mee kappen en bij het tweede niet meteen, denk ik. Maar op zich, ik redeneer ook zo met tijd. 'Of ik nou 5 minuten of 10 minuten later ben op school, maakt ook niet erg veel uit' Te laat is te laat. :p Maar met vreemdgaan ligt dat wel een beetje anders. |
Citaat:
|
Ik vind het nogal simpel. Als je een relatie hebt, blijf je met je fikken van anderen af. Ik zou er sowieso niet gelukkig mee zijn. Wat er precies gebeurt maakt voor mij niet zoveel verschil.
Als ze dan vreemdgaat, dat ze het dan maar ineens tegoei doet, dan is al die miserie achteraf toch nog ergens goed voor. Vreemdgaan zie ik op zich trouwens niet als een reden om het uit te maken. Als ik het op zo'n moment zou uitmaken is dat dus niet omdat ze met die kerel naar bed zou zijn geweest (of eender wat/waar), maar eerder omdat ik er blijkbaar gewoon iets mis is met onze relatie. |
Citaat:
Ik zelf heb in een serieuse relatie nog nooit iemand bedrogen, al ben ik wel een paar keer heel dichtbij geweest (iets waarvan mijn exvriend op dat moment al vanaf wist, waar hij verder niet mee zat, en waar ik altijd eerlijk over geweest ben). Kijken mag, aankomen zeer zeker niet. Vreemdgaan zou ook mij kunnen overkomen (wie niet?), maar dan zou mijn relatie van zichzelf al op een absoluut dieptepunt moeten zitten, en ik acht mezelf wijsgenoeg om het voor die tijd dan allang uit te hebben gemaakt, waardoor vreemdgaan uberhaupt niet mogelijk zou zijn. Ik vind vreemdgaan maar een trieste bedoening, en eerlijk gezegd begrijp ik ook niet hoe je, je vriend(in) zo onwijs kan belazeren :nono: |
Flirten, verder niks.
|
Ik vind zoenen en all the way allebij netzoveel bedriegen. En ik zou het allebij niet leuk vinden als hij het doet. Ik snap ook niet hoe iemand het zou kunnen terwijl hij (of zij) verliefd is op zijn eigen vriend(in).
Bij elke jongen die ik zie vind ik bijna altijd onintressant en lang niet zo mooi als me eigen vriend. Laat staan dat ik behoefte heb om met 'm te zoenen, danwel naar bed te gaan. Ik vind gewoon als je vriend er niet bij is mag je net zoveel dingen met andere jongens doen als dat je zou doen als hij er wel bij is. (Tenzij je een walgelijk jaloerse vriend hebt waarvan je niet naar jongens mag kijken of met ze praten, etc.) |
Het is idd waar dat zoenen en met iemand naar bed gaan allebei net zo goed bedriegen is.
Op zich moet je het alleen überhaupt niet in je botte kop halen om aan een ander te zitten. |
Citaat:
Bovendien vinden veel mensen vreemdgaan spannend. (n) |
Citaat:
|
ik doe iets met mn vriend, of ik doe het niet. ik zou geen genade kennen als mijn vriend mij zou bedriegen, dus kan ik dat natuurlijk zelf ook niet doen. als je zo graag meer mensen wil zoenen/ietsandersen, dan moet je geen vriend nemen.
|
Vreemdgaan kan spannend zijn ja, maar dat betekent niet dat het goed is om te doen. Vreemdgaan is gewoon een big no no.
|
Ik laat mensen bedriegen.
|
voor mijn gevoel maakt dat zeker uit...
maar vreemdgaan doe je sowieso niet |
Citaat:
|
Als je weet dat je niet van anderen af kunt blijven, neem dan gewoon geen relatie! Dan breek je niemand's hart en je kunt lekker doen waar je zin in hebt. punt. Als je wel een relatie hebt, dan blijf je van anderen af.
|
Citaat:
Je hebt een mooi punt, maar in werkelijkheid werkt dit niet vrees ik. |
Als je vreemd gaat zit er sowiso al iets in je relatie wat niet goed is. Dan moet het dus uit.. (laat ik hier zelf eens naar gaan luisteren)
|
Misschien dat ik kussen wel nog zou kunnen vergeven,
all the way? No way ja !!! |
Ja, ik denk net zoals hem. Immers, als je iemand een klap geeft doe je die persoon pijn en kun je dus net zo goed hem gelijk afslachten...
Goed, mijn punt is wel duidelijk. |
Ik zal nooit een leuk meisje kunnen bedriegen!! De gedachte al (n)
|
Citaat:
|
Hoi, ik bedrieg niet want dat vind ik lame
een exvriend waar ik nog goed mee om ga vroeg laatst of ik bleef slapen maar hij heeft nu een nieuwe vriendin dus dat doe ik niet ik ben trouw |
Sex is erger dan zoenen, maar voor allebei maak ik het uit.. Ik zou alleen een beter gevoel hebben als het uit ging dootdat ie met iemand gezoend heeft dan ook gelijk geneukt. Maar goed als tie geneukt heeft maakt het wel weer makkelijker om hem snel te dumpen en te vergeten..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemdgaan en niets vertellen is een puur egoďstische daad en getuigt van weinig respect voor je vriend(in) vind ik. Dan heb ik het dus niet alleen over het vreemdgaan, want het is logisch dat dat een egoďstische daad is.. maar ook over het "niet vertellen". Soms hoor je mensen weleens zeggen dat ze het niet vertellen om de ander niet te kwetsen enzo.. naja dat vind ik echt onzin. Als je het niet vertelt dan is dat puur eigenbelang.
|
Citaat:
|
Tsja, op zich heeft ie wel gelijk. Het is alletwee vreemdgaan, ook zou ik het denk ook bij alletwee uitmaken, alleen je wordt bij alleen zoenen toch minder gekwetst. Het blijft alletwee triest! Gewoon niet vreemdgaan, maak het dan zelf uit als er iets niet goed zit in jullie relatie.
|
Een zoen is nog over te praten, maar als hij weet dat er toch geen toekomst meer in zit zodra het uit komt, kan hij haar net zo goed ook neuken ja. Het een is erger dan de ander ja, veel erger, maar zoals ik al zei; als er voor 'zijn' meid toch al geen verschil in zit... doe het dan goed :|
Vreemdgaan is sowieso een nono, maar het gebeurt. |
Citaat:
Maar idd zoals iemand al zei: als je een relatie hebt blijf je van een ander af zeg maar.. Flirten oké, zoals droomkoningin zei: En een beetje flirten mag altijd, zolang het bij woorden blijft. Kijken, kijken, niet aanraken ... @ Gothic: Nee, dan moet je jezelf maar even in de hand houden. Als je zo graag met die ander weet ik veel wat wilt doen, moet je ook de 'guts' hebben om het met de ander uit te maken op een waardige manier. (al heeft iedereen natuurlijk bij dat laatste een ander idee :) :p) Als je die ander zo graag wilt, kun je best even wachten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind eigenlijk dat als je vreemdgegaan hebt, je het meestal beter gewoon kunt uitmaken, zonder te vertellen dat je bent vreemdgegaan, daar doe je iemand alleen maar extra pijn mee. Of iedereen moet het weten, dan kun je er beter eerlijk over zijn, want als je ex het van een ander hoort, is dat natuurlijk nog veel lulliger... |
Citaat:
|
als mijn vriend me zuou bedriegen door alleen per ongeluk iemand anders te zoenen zou ik het nog overwegen en te accepteren en verder met hem te gaan. Als hij serieus iemand anders geneukt heeft, dan is de relatie toch echt wel over.
|
Citaat:
|
Citaat:
als je zegt: zij neukte mij! ik was totaal overrompeld! dan is dat ook niet echt geloofwaardig :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ik zelf een relatie heb, kan ik me niet voorstellen hoe makkelijk het vroeger altijd was of leek om ervoor te zorgen dat een jongen vreemdging... bah.
|
Hmm, ik doe dat sowieso niet.
maar ehm, ik ben het met je eens, als je verder gaat dan wordt 't 'erger'. Iemand zoenen kan nog min of meer per ongeluk gebeuren, met iemand naar bed gaan niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |