![]() |
Als je nooit versierd wordt...
waarom worden sommige vrouwen nooit versierd, terwijl ze echt niet altijd een lelijk uiterlijk hebben.
ik ben een meid van 21 jaar en heb volgens vrienden en medemensen. een leuk en lief koppie maar ik wordt nooit versierd, ik moet altijd de mannen/jongens versieren als ik uit ben. daar baal ik van want sommige vrouwen krijgen het voor elkaar dat ze versierd worden. ik geef geen gesloten houding aan bij het uitgaan sta zeker niet met me armen over elkaar. maar vindt het zo jammer dat ik altijd iedereen moet versieren en nooit eens andersom... ( mijn drie exen heb ik ook moeten versieren anders hadden ze nieteens naar me toegekomen :s ) |
Ik krijg niet genoeg waardering in andere woorden...
Sucks to be you |
laat eens je foto zien dan kunnen wij je beoordelen :)
|
Misschien ben je te knap, als ik een meisje zie staan die te knap is probeer ik het niet eens..
|
Citaat:
nou sorry :bloos: deze topic is niet om arrogant te doen ofzo ,maar gewoon een serieuze vraag. want ik vindt het jammer dat ik altijd de eerste stap moet zetten bij een jongen.. |
wat een gezeik
|
Ik heb daar niet zoveel last van en ik ben niet eens mega knap. Ik heb rood haar sproeten ik ben 17 jaar en pas 1.50 meter en iets te breed voor me lengte. Dus... als ik mezelf zie staan denk ik echt niet wow wat 'n knap meisje die ga ik versieren ofzo, maar ik denk dat rood haar enzo wel opvalt. Misschien heb je gewoon een te 'normaal' uiterlijk, zodat je geen aandacht trekt. Heb je al eens geprobeert wat er gebeurt als je een knalgeel shirt aantrekt ofzo?
|
Volgens mij heeft dat ook veel met uitstraling te maken. Ik heb bijvoorbeeld een heel goede vriendin. Ze ziet er goed uit, maar niet zo opvallend mooi dat ze onmiddellijk de spotlights op haar gericht krijgt. Op zich gedraagt ze zich vrij low profile (toch als ik erbij ben), maar ze heeft constant aandacht van mannen/jongens, die wel erg opzichtig met haar willen aanpappen.
Bij jou is het blijkbaar andersom. Misschien op andere manieren wat meer aandacht proberen te vangen. Door kleding, oogcontact, make-up, je manier van dansen, ... Ofwel moet je ermee leren leven. destiny |
Ik ben ook niet knap, maar heb alles wat ik hebben wil.
Krijg genoeg aandacht, je moet gewoon niet altijd de slachtofferrol vervullen. |
Citaat:
Ik word ook nooit versierd. |
Meisjes hebben het wel stukken gemakkelijker dan Jongens ja
|
Citaat:
|
Citaat:
is geen duidelijk aanwijsbare reden voor, als je je er maar niet door laat tegenhouden want je kan hardstikke gelukkig leven en heus wel aandacht vinden van de andere sexe... |
Citaat:
Ik ben blij dat ik een jongen ben though |
Je moet niet zo zeuren, ik word ook nooit versierd... daarbij ben ik ook nog eens lelijk :cool:
|
mmm ik heb juist het tegenovergestelde, ik zie er wat te schattig en onshuldig uit dus ik word altijd en overal aangesproken.. door jongens met uitgaan, zwervers, mensen die de weg niet weten etc. als ik een half uur op station groningen sta te wachten word ik minstens 3 keer aangesproken door iemand. en daar zit ik echt niet op te wachten hoor ...
dus ehm.. als je het omkeert.. misschien zie jij (TS) er wat gesloten uit of zo, of je hebt een 'gesloten' blik of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
en, als het helpt, ik word ook nooit versierd, maar vind het prima zo. Kan ik ten minste zelf uitkiezen waar ik een avond mee sta te praten :) |
Post je foto niet tenzij je even triest wil zijn als de mensen die er om vragen.
|
het is pas echt een probleem als je zelf ook niet in staat bent anderen te versieren :(
|
misschien ben je TE MOOI, en denken jongens dat je niet bereikbaar bent :o
|
Ga je vaak met veel jongens uit? Misschien is dat de reden? Als er een jongen staat met alleen maar meisjes omzich heen, stap je er dan makkelijk op af?
Ik niet igg... |
Ach ja, sommige meiden hebben dat, anderen niet.
Bij mij is het ook zo dat wildvreemde jongens niet op mij afstappen. Soms vind ik het wel vervelend als ik zie dat met uitgaan vriendinnen van mij wel worden aangesproken, maar er zijn ook meiden die ik ken en die gaan zichzelf zo 'verkopen'. En dan niet ordinair, maar de hele tijd om iemand heen hangen en verder iedereen negeren.. Zoals gisteravond :mad: En dat kan ik niet uitstaan! Dus blijf gewoon lekker jezelf. |
Wellicht dat je een foto van jezelf kan posten, zodat we kunnen zien of we daaraan kunnen aflezen waarom je niet versiert wordt.
|
Citaat:
|
Laat anders eens een foto van jezelf zien, nu zijn we wel nieuwsgierig :).
|
iedereen is anders, dus tjah als jij niet versierd wordt is daar weinig aan te doen... wees blij dat je nog wel 3 exen hebt, dat betekent dat je in elk geval iets kan bereiken op de relatiemarkt. heb liever medelijden met degene die helemaal nooit versierd worden en zelf ook niet iemand kunnen versieren!
|
hmja ik ga nu veel met meiden stappen, eerst veel met jongens maar nu met meiden.
als ik dan een keertje sjans hebt dan kijken ze wel maar komen niet op me af.. op me vriendinnen al helemaal niet want die zijn verlegen en kijken altijd boos. ik heb juist een hele open blik van mezelf, zeggen ze :bloos: maar miss worden alleen meiden versiert die zich aanbieden beetje gaan knipogen en gaan slijmen..zoals breezersletjes ofzo ik wil niet zo zijn, naar vindt het wel eens leuk als dr eens een aardige jongen op mij af komt, dan kijk ik naar hem maar dan komt ie niet, en dan loop ik hun richtig op en gaan ze weg bijv. maar doe ik niet vaak want dat durf ik niet :bloos: bij me exen moest ik er zelf op af stappen anders waren ze nooit naar mij toegegaan :( |
Citaat:
|
wil best me foto posten maar dat lokt toch rare reacties uit
|
Ik beloof dat ik niet raar zal reageren
|
Citaat:
Citaat:
|
Men probeert mij juist te versieren, end as ook niet alles. Ik heb nu al bijna 2 jaar een vriend (die ik overigens zelf versierd heb, maar dan thuis), en dan is t nogal irritant asl men je steeds probeert te charmeren als je t gewoon alleen maar gezellig wilt hebben. Ik ben ook niet echt super knap ofzo, maar schijn een hele goede uitstraling te hebben....
Ik wou maar zeggen, versierd worden is ook niet altijd relaxt. |
Citaat:
|
Citaat:
(en kom niet met die crap van ik moet een foto kunnen zien om antwoord te geven op je vraag, want als ik dezelfde topic had geopend, hadden er niet 10 jongens gevraagd naar mijn foto :o :D ) |
hier staan paar oude foto's op, www.cu2.nl/x-yfke-x want een url hier neerzetten van een foto werkt nooit bij mij..
|
en geen stomme reacties, ik post het niet om afgezeken te worden maar omdat sommige hem graag willen zien ben ik weer zo aardig vooruit, heb meestal een bloedhekel aan me foto's :bloos:
|
Ik ken een meisje en die is echt ontzettend knap! Helaas voor haar heeft ze geen uitstraling.
Volgens mij heeft het iets met je uitstraling/lichaamstaal te maken. |
Citaat:
@meisje833: ik denk inderdaad niet dat het aan je uiterlijk ligt, zal dan eerder uitstraling zijn |
Citaat:
|
Je bent best knap, maar je hebt volgens mij een wat indringende en snel afkeurende blik.
Ook al zal dat erg onbewust zijn. Ook een beetje een veel-verwachtende blik. 1x lief lachen naar een gozer en hij komt wel naar je toe hoor.. haha. Nu zijn ze misschien te geintimideerd, zeker niet negatief bedoeld hoor absoluut niet. maar jongens zijn nou eenmaal bang om op hun bek te gaan. suc6 ermee |
mja ze zeggen dat ik vaak arrogant kijk :bloos: teminste mensen met wie ik dan ga stappen, maarja dat is idd onbewust en ik probeert wel lief te kijken haha, maarja blijkbaar zit het in me uitstraling ofzo :rolleyes:
en meiden zijn net zo bang om op hun bek te gaan haha, alleen best raar dat zelfs de meest knappe jongens bang zijn om een blauwtje te lopen terwijl ze iedereen kunnen krijgen... |
Misschien heb je geen gesloten houding, maar wel een minder toegankelijk gezicht.. of misschien ga je gewoon uit op de verkeerde plekken
|
Ik word ook nooit versierd!!!! :(
|
ja ik ga veel uit naar discotheken, en daar draait het natuurlijk om uiterlijk en is er veel concurentie, meestal gaan daar de breezersletjes er met de leuke jongens vandoor...
|
Citaat:
|
haha, ik straal uit dat ik iemand op eet, nee maar serieus bedoel je daarmee dat ik te boos kijk of zo'n blik heb van ik-wil-te-graag
? misschien kan ik me gezichtsuitdrukking veranderen :| ik wsil natuurlijk niemand de stuipen op het lijf jagen |
klinkt mss lullig, maar mss moet je dr niet teveel over nadenken (waardoor je mss wanhopig over komt). Vaak als je lekker uitgaat voor jezelf en niet om te `scoren` kom je spontaner en gezelliger over. Wees gewoon lekker jezelf (hoe cliché ;) ) dan vallen de gozers tenminste op je hoe je bent.
|
ja dat weet ik wel, maarja ik baal ervan dat ik ze altijd moet versieren, bedoel die 3 exen waren dr niet geweest als ik niet op ze af had gestapt, dan had ik dus nooit een vriend gehad :(
soms zie je dat meiden worden versierd door superleuke jongens, en dan denk ik van had ik dat maar :bloos: |
Citaat:
Je hebt meisjes niet zo mooi zijn, wel een beetje mooi, maar niet echt, dus een jongen voelt zich dan veiliger, want die denkt, nou die zal wel minder kieskeurig zijn als dat super mooie meisje(jongens, of ik in ieder geval, denken dit niet letterlijk, maar onderbewust) En dan heb je van die meisjes die zichzelf verkopen, en ik blijf me verbazen over het feit dan jongens daar zo happig op zijn, geloof me, liever een vrouw met zelfrespect en waar je je best voor moet doen, maar als ze je leuk vindt, dat ze je ook echt leuk vindt, dan iemand die in de etalage staat en als jij niet hapt, de volgende vis 5 minuten later wel ^^ wat een verhaal zeg :confused: maar blijf in ieder geval jezelf, jongens vinden meisjes die zichzelf zijn en lekker in hun vel zitten een stuk mooier en leuker dan iemand die erg onzeker is maar er wel 'hip' uitziet, want onzekerheid straal je uit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |