![]() |
blowende zakkenvullers en andere zaken
met welke forummers heb jij overeenkomsten en wat voor overeenkomsten ? :)
|
Ik ken de meeste forummers niet zo goed, dat ik niet weet hoe ik de vraag moet beantwoorden.
|
Ik heb met Hasseltboy mijn religie gemeen.
|
ik met machiavelli mijn denkbeelden over drugs (y)
|
Met Gauloises we denken hetzelfde over politiek en films :cool:
ik heb je zowaar geinspireerd tot een leuke topictitel prof |
Ik zou het niet weten.
|
Ik heb genoeg overeenkomsten met Reverend en geen zin om ze op te noemen.
En vast ook wel met andere forummers. Boeiend. |
Volgens mij ben ik niet de enige uit Hasselt hier... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn naam begint met dezelfde letter als die van Qamra, en is
ook op dezelfde dag en door dezelfde persoon gewijzigd. Ik fb op hetzelfde forum als Balance, Boogie en Tofke_H. Fade of Light bivakkeert regelmatig op dezelfde lijn als ik. :cool: Leonoor woont in dezelfde provincie als ik. Net zoals Marcade en TheRedArrow. Marcade woont zelfs in dezelfde stad als ik. Ik ben even lang als N*A*Shezbaernon. En zo zullen er vast nog een heleboel meer overeenkomsten zijn. :eek: |
Quiana, Tofke_H, Ieke, PV en Ieke zijn fb op eenzelfde deelforum als ik.
Pebbles zelfs op 2 zelfde en Boogie zelfs op 3! :eek: Leonoor en Ekki volgden even hetzelfde vak als ik. Briseïs zit op dezelfde faculteit als ik. |
Er zit een forummer bij mij op school waarmee ik regelmatig omga.
Fractuur heeft dezelfde avatar. Briseïs en Balance hebben zo'n 200 m van mijn school college. Ik woon in dezelfde provincie als nog een paar honderd forummers. Ik heb met Keyser Saus een gemeenschappelijk undercover. :eek: (y) |
eh
Mutant en ik hebben bij de zelfde kapper/kapster gezeten oid |
Mijn overeenkomst met een hele boel forummers is dat ik niet van BrEeZaHs en hun taaltje houd.
Mijn overeenkomst met de meeste posters in 't lijntopic is dat we willen afvallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, zie Quiana dus. En Dreen/Miracle (geloof ik :o ) heeft dezelfde échte naam als ik. Hmm, owja en ik deel een passie voor schoenen met Hasseltboy. En grandmommy, forever en ik delen een verjaardagsdatum. Meer weet ik even niet te verzinnen hoor. |
Citaat:
|
Ik heb hier nog geen soulmate ontdekt.... :(
|
Citaat:
|
Qamra is mijn naamgenootje. :p
Voor de rest kan ik niet veel bedenken. :o |
Citaat:
|
Ik heb met Scharfenberg mijn geslacht gemeen. En met Phenobarbidoll mijn ideeën over Robin Hood.
|
Met Dizzee Rascal natuurlijk een heleboel.
Met Briseïs dat we zo dicht bijelkaar wonen (en volgend jaar ook op dezelfde faculteit (zo ook bij Balance)) en muzieksmaak. Exo vindt Anteverta net zo leuk als ik (misschien op een andere manier, maar toch :p) Anteverta, Dying Bride en Aep (ofzo) wonen ook in mijn plaatsje Er wonen meerdere forummers in mijn streek. En vast nog veel meer in mijn provincie. En ik denk de meesten in mijn land En waarschijnlijk iedereen in de Benelux. Maar toch minstens iedereen in Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat is geen overeenkomst. een overeenkomst zou zijn: ******** en qamra zijn zitten allebei op lj. |
Ik woon in dezelfde plaats als Charly Brown.
|
Niet echt eigenlijk.
|
Ik heb met kath en eline (mystically en sorbet) op dezelfde trap in Nijmegen gezeten. Oh en ook in dezelfde mac donalds.
|
Ik heb met Tofke_H mijn geslacht gemeen :)
|
Met S. mijn geloof
|
Citaat:
|
Ik ben op dezelfde datum jarig als Milk :p.
|
Ik laat me niet gek maken. Richt je eens op de breezers op dit forum zou ik zeggen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met Peperkorrel uiterlijke overeenkomsten en ook wel enkele interesses/smaak. Zoals wel vaker bij tweelingen.
Met Morgan en Qimm, dezelfde 'evil mind' en humor. |
Ik deel mijn klas met kwibus en forumfreakie
Ik deel mijn godsdienst met Machiavelli |
Citaat:
Verder weet ik niks, eerlijk gezegd. Kom maar op, als je wat weet :p |
ik geloof dat monolo en ik pharrel allebei wel lekker vinden! Maarja... Wie niet?!?!
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.vh1.com/sitewide/flipbook...28_320x240.jpg Waar val je dan op?!?! |
Wat een engerd :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: