![]() |
Kleding
Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie tegen kleding aankijken.
Bv: Vind je het belangrijk dat je kleding van een bepaald merk is? Van welke merken heb je kleding? En wat is je favoriete merk? Bij welke winkel koop je meestal je kleding? Draag je kleding zonder merk (of van de markt)? Zeg je er iets van als iemand anders iets aanheeft wat echt niet uitziet? Etc. |
heel lifestyle in een topic
|
ik zie er zelf niet uit dus dat krijg ik vaak te horen
op mn werk is mn bijnaam nu al mafkees :D |
Citaat:
|
Citaat:
hij wil een moonsaphire om the gate of Garesh te openen :cool: tjek die aflevering maar en je lacht je rot:D |
dingen die lekker zitten natuurlIJK!
hoeft niet per se van replay te zijn.. maar dat is wel mijn lievelingsmerk! |
Citaat:
maar family guy kickt futurama's kont nog steeds :p |
Citaat:
appels zijn toch ook niet ronder dan de eerste ambsttermijn van Bush senior? |
Citaat:
|
Zie sig.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een hekel aan merken, behalve aan Hooligan en Pitbull.
Verder draag ik liever een goedkoop C&A'tje of iets van Bershka dan een of ander raar Esprit- ding. |
Citaat:
|
Ik draag graag uberwijde broeken, en dan moet je ze of zelf maken, of dr zit een merkje op. Dus ik draag dan maar Stuka en Overseas, ,aar verder liever geen merkjes, dan betaal je voor iets dat t eigenlijk niet waard is...
En als ik tijd hbe maak ik t lekker zelf, en t moet natuulrijk lekekr zitten! |
Mijn favorite merk is Fishbone... van de New Yorker.
Ik weet niet of die winkels ook in nederland zitten, ik koop mijn kleren altijd in Duitsland.. veel goedkopen! (y) |
C&A ruleert!
naja, soms, mijn tom en jerry shirtje der van iniedergeval. verder boeit het mij niet waar mijn kleren vandaan komen. zolang het maar niet te veel kost en er stoer uitziet. zolang ik een goede riem om heb, zie je mij gelukkig :D |
ik heb geen favoriet merk, en ik koop m'n meeste kleren bij de h&m. En ik zeg er wel iets van als een vriend(in) iets aan heeft wat er écht niet uitziet, maar wel op een aardige manier.
|
Als iets geen merkje heeft, dan is het per definitie al lelijk (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik leef al wel jaren op iets groens maar dat valt volgens mij niet onder de noemer groente:D |
Citaat:
|
Citaat:
ladiedie ladieda :eek: hint maarreh ik vind kleren vet relax, anders heb je het koud enzo he. volgens mij bedoelt lepra geen snotjes maar van die kikkersnoepjes. alhoewel dat net een soort snotjes zijn. |
ik bedoelde ninja turtles
|
Citaat:
GODVERDOMME MAN :eek: nu heb ik in een keer vijf laurierdropjes doorgeslikt omdat ik zo moest lachen :( :D wat is er eigenlijk ' hip' onder ninja turtles momenteel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ghehe mijn timing is altijd goed:D ik heb cha0s laatst ook al zijn beeldscherm onder de cola laten sproeien door een opmerking van me(y) onder turtles is pizza nog steeds hip, en ik denk dat dat zo blijft :cool: |
Citaat:
hey maar dit meen je hopelijk niet he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, dat hoop ik niet, het is eerder andersom namelijk :s
|
Citaat:
:D twee minuten later en er zat een chocoladekoekje dwars in mijn keel :D maar dan gok ik op hawaii-pizza, want hawaii wordt weer in enzo. en het blijven tenslote turtles |
Citaat:
|
doet jullie msn het?
|
Citaat:
en turtles zijn niet zo trendgevoelig dus ze zullen het vast met me eens zijn:cool: |
Citaat:
:| @ susanne: nee, msn ligt er in zo'n beetje heel nederland uit(N) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oja grandmommy nog gefeliciteerd met je verjaardag he (y) |
ik ben nu mn broertje de schuld aan het geven voor het weigeren van msn,immers,hij was de laatste bij wie het werkte (a)
|
Citaat:
hey dank je(Y) ohja, ik heb liever goedkope replica's van dure schoenen dan dure replica's van gewone schoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
aaah :D zit die thug meteen met een schuldgevoel van hier tot nieuw guinea via de paaseilanden |
nike is uberhaubt niet leuk
|
vans he lepra!:cool:
oeh ooit he,word ik nog eens een echte punk! |
Jawel sommige Nikes zijn echt leuk :eek:
Ik wil visions weet je hoe geil die schoenen zijn maar eerst mijn seksbotte kopen en dan visions (y) |
Citaat:
|
oh maar ik heb vans,nikes en allstars
punk to the bone verdomme:mad: ofzo momenteel eigenlijk meer verveeld to the bone(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |