![]() |
Op welke partij zou jij stemmen?
Op welke partij zou je stemmen?
Ik heb zelf op de PvdA gestemd.. |
CDA of NCPN.
|
Stelling: Het is een trend geworden om op een politicus met een grote mond te stemmen..
|
SP natuurlijk
|
groen links (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
VVD dan maar. Bij gebrek aan beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vvd
|
-->n&a.
|
Kan iemand mij vertellen wat de motivatie is om VVD te stemmen, zeker op jonge leeftijd. :s
|
Citaat:
|
groen links
|
Citaat:
|
Als Wilders hoog blijft staan in de peilingen zal ik op de PvdA stemmen, strategisch dus.
En anders Groenlinks. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat beslis ik op het moment dat er verkiezingen zijn en op dat moment stem ik mogelijk strategisch. :)
|
Citaat:
|
Nog niemand voor Wilders. :D
|
LPF ook niet :)
|
Erg slechte timing van me.. :(
|
d66 of groenlinks
|
d66
|
Citaat:
Ik stem PvdA. |
Sp!
|
Ik zweef tussen D66 en GroenLinks. Oorspronkelijk was D66 mijn partij, maar ze zijn me te rechts geworden :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, niet bang, maar realistisch en bovendien gun ik Wilders geen stemmen. En ik ben eigenlijk altijd al een PvdA'er geweest. Helaas schuiven zij de laatste tijd wat naar rechts. |
Citaat:
Verder blijken het natuurlijk verraders te zijn. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Denk aan Pim Fortuyn, Michiel Smit en nu mediahype Geert Wilders. Zelf stem ik meestal Groen Links en soms PvdA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke @$#@#%%#$ heeft er op Wilders gestemd ???
|
Citaat:
Ik weet het bijna zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf afdeling tegengas stemmen denk ik, ondanks dat ik het soms niet met ze eens ben. VVD dus, aangezien na al die tijd Wilders van een vraagteken in een onbekwame partij is veranderd. Ik had werkelijk gehoopt een serieuze partij te krijgen, maar wat hij nu roept is onrealistisch en ronduit overdone. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent vrij om te stemmen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|