![]() |
Lekker bruin
Wat doen jullie in de vakantie lkkr zonnen ( als de zon schijnt dan in de zomer dus ) of actieve dingen doen en maar beetje kleur krijgen.
|
het blijkt dat je sneller bruin word als je beweegt :eek:
doeiiiii |
Zonnen is tijdverspilling waar je huidkanker van krijgt.
Tijdens de vakantie beoefen ik mn grote hobby: bier drinken op'n terrasje. |
oke dan :D bier is super lkkr :)
|
in het begin flink zonnen en dan op vakantie echt bruin worden :p
2 jaar terug in italie 2 dagen op de mountainbike gezeten. dat gaat hard dan |
Zonnen (y) Of anders beach volleybal of frisbee overgooien enzo. Zwemmen is ook leuk, in de zee dan
Maar ik verbrand altijd :( |
Ik ben niet zo iemand die de hele dag pal in de zon gaat liggen (superslecht voor je huid) en bruin word ik toch wel (Indopowerrrrrr :cool: (y) )
Als ik op bijv. Kreta ben ga ik lekker cultureel doen en een beetje actief en af en toe 'n beetje luieren :) |
ik krijg hoofdpijn als ik in de zon ga liggen, en ik heb er eigenlijk ook geen zin in. ik wordt heel snel bruin, dus meestal doe ik gewoon 'actieve dingen'.
|
Citaat:
|
ik ben al bruin dus ik zon niet.
|
ik wordt toch niet bruin en ik ben veelte ongeduldig om tijden in de zon te liggen
|
Citaat:
offtopic: btw, die avatar heb je van tony stone of niet? :D ik gebruikte dat plaatje vroeger nl ook heel vaak als ik ging photoshoppen oid.. =) (y) |
Citaat:
|
ik zon niet in de zon maar in de schaduw, want zonne-allergie
dus ik blijf lekker bleek |
ik zon wel en ik vind het heerlijk :) lekker op t strand hangen en roken en zuipen en lezen en zwemmen en muziekje dr bij. savonds kampvuurtje.. maar als de zon schijnt ga ik niet de hele tijd zonnen hoor, ook culturele dingen doen (y)
|
Mwah ik ga niet liggen om te bakken maar soms wel met een boek of tijdschrift.
Als ik ga liggen op het strand val ik (bijna) altijd in slaap. Vorig jaar was ik daar helemaal rood door (in slaap gevallen om 10... wakker geworden om 17 uur... oeps |
Ja lekker lui op het strand, zonnen, lezen of slapen jaa dan word ik wakker en denkt ooh ik ben bruin geworden :eek: want ik word heel snel bruin ! Om af te koelen beetje zwemmen, beetje drijven, oh en ik hou van hoge golven maar dan schiet mijn bikinitopje telkens los :s
Oh en ik vind het irritant als mensen echt niet stil kunnen zitten/liggen en heel de tijd wat moeten doen aah :mad: |
Citaat:
|
Ik hou niet van zonnen, en ik hou er ook niet zo van om naar gebruinde blondjes te kijken.
Het zal wel aan mij liggen :) |
Ik verbrand heel snel, ik hou niet van op het strand liggen en ik doe om bruin te worden geen flikker. Ik word dan ook niet bruin.
|
Citaat:
|
Ik kan doen wat ik wil, bruin wordt ik toch nooit. Wordt misschien iets alleen een beetje minder wit.
Verbranden doe ik daarintegen ook bijna niet, dus dat is weer een mazzel :) |
Ik zal nooit echt heel erg bruin worden, maar de laatste tijd word ik toch wel sneller en beter bruin dan vroeger.
Ik ga iig niet de hele dag liggen bakken. Daar heb ik geen zin in, en het is slecht voor je huid. Meestal gaan we op vakantie een uurtje per dag naar het strand, de rest van de dag gaan we actievere dingen doen waar je nog veel bruiner van wordt. |
Citaat:
|
Ik vind het wel lekker om met een boek in de zon te liggen, maar dat hou ik toch maar 1 of 2 uur uit, aangezien ik heel snel verbrand en veel te ongeduldig ben om zo lang niets te doen. Dus meestal culturele dingen doen, winkelen, wandelen, zwemmen enzo. En nu heb ik heel erge zin in de zomer maar het sneeuwt :(
|
in de zomer lig ik op het strand, in de tuin of ergens anders in de zon. met een boek&muziek. ik doe niks actiefs.
en nu wil ik zomerrrrr. |
Citaat:
Ga het liefst wat bergklimmen hiken of actief doen in de zon ja. |
Citaat:
|
Ik heb geen geduld om steeds maar op het strand te liggen bakken. En als ik toch blijf liggen val ik in slaap en verbrand ik en krijg een zonnesteek :o :( Ik doe liever 'actieve' dingen op vakantie, word je vanzelf (hartstikke) bruin.
|
Citaat:
|
Ik bruin aardig snel en zon tijdens vakanties drie à vier uur en hoop dat er in de toekomst een middel is tegen huidkanker.
|
ik heb een hekel aan in de zon liggen de hele dag en ik ben ook niet zo actief, dus meestal lig ik wat in t zwembad of zit in de schaduw.
|
Lekker zonnen natuurlijk :)
|
Ik ben roodharig dus ik verbrand vrij snel. Maar met goed smeren enzo ben ik best in voor een dagje strand.
|
Citaat:
|
ik heb nooit echt gedult om in de zon te liggen en de vorige vakantie heb ik er ook niet eens tijd voor gehad en als ik wel tijd had was het poepweer.
daarbij ben ik een sproetenmens en wordt ik niet zo snel bruin. ook verbrand ik doorgaans alotijd, maar dat heeft meer te maken dat ik te lui ben om me elke keer in te smeren. aankomende zomer ga ik er wat aan doen, mijn benen zijn namelijk nogal van het type "ik geef licht" :( |
Ik wil wel zo af en toe in de zon zitten en domme blaadjes lezen, maar dat jeeeukt zo. Ik ben er duidelijk te gothic voor.
|
vroeger was het in om zo bleek mogelijk te zijn en nu juist andersom :D
|
:d :d :D
|
Ik heb een hele bleke huid (als in: ik geef licht in het donker) en verbrand dan ook ontzettend snel. Zit dus ook bijna altijd in de schaduw :s
|
Ik ben altijd actief, mountainbiken ofzo, wordt ik veel sneller bruin.
|
Citaat:
Ik houd ook van zonnen, lekkah_chillen in de zon. Ik wordt volgens mij wel enigzins bruin maar dat boeit me niet zo, ik houd gewoon van het gevoel van zonnestralen op m'n huid. |
In de zon liggen begint al te vervelen na 5 minuten,of je bent moe.
Dus actievere dingen doen en toch bruinen. ha. |
Zuipen doe je in de schaduw. Of je zet op z'n minst je bier in de schaduw en trotseert zelf wel die kuthitte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom niet vaak buiten voor de avond valt als ik vrij ben.
maar wat de heck ik ben al bruin. |
Ik ga voor de zon, zee & strand vakantie :cool: .
|
Ik word zowiezo niet snel bruin :P eerder rood..
maar zonnen vink wel lekker, als het niet te lang wordt :P, ik heb nooit het geduld om lang in de zon te liggen en niks te doen meestal ga ik fietsen ofzo.. krijg je van die leuke strepen op je benen, bovenaan wit, onder bruin :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |