![]() |
Luie Hond
Luie hond is chill
|
Nah beetje suf.
Doe maar rip-off. |
Luie hond is goed..
vooral de track 'zwart meisje' |
hoeveel kan je op doe maar lijken...
|
Nee.
Ska zuigt. |
Citaat:
zucht |
Citaat:
|
vorig jaar in Nijmegen gezien, ik vond het wel ok.
|
leuk bandje :) maar idd...het is wel gejat van doe maar..nogal
|
Liever goed gejat dan slecht bedacht
|
probleem is dus dat het niet zo goed gejat is, omdat het echt te obvious is
|
mwah tis wel vet
(en een vriendin van mij speelt in de clip van Nummetje :cool: ) |
ze waren heel lang gelede op museum plein. k liep er toevallig langs en ben weer heel hard weggerend door 2 dansende kakkers.
|
Citaat:
|
Feest!
23-01-2005: Nou beste beeldbuiskinderen het is zover: Luie Hond gaat komende weken de studio in om hun 2e album op te nemen. We zullen je proberen elke week op de hoogte te houden via deze 'column' met verhaaltjes, fotoos en wellicht sneakpreviews van de nieuwe liedjes. Dus hou de site in de gaten!! Het nieuwe album zal zo'n 12 liedjes bevatten en we kunnen alvast verklappen dat het meer reggae zal zijn en dus een iets relaxter album dan ons debuut 'Hier is...'. We krijgen nu al zin in de zomer als we naar de nieuwe liedjes luisteren!! Het album zal dan ook in het voorjaar uitkomen en ondertussen zal er ook weer gewerkt worden aan een nieuwe single en videoclip. Nou zo eerst maar even... we houwe u op de hoogte!! |
Citaat:
|
Nooit geen nummer van gehoord, geen behoefte aan ook..
|
gezellig. '..doe maaaar , kom maar bij me binnen, meisje je bent zo fijn, kweet gewoon niet waar ik moet beginnenn, hmmm..'
ja. niet al te inhoudelijk, maar wel gezellig. :o |
Citaat:
|
Het klinkt wel chill, er zit niet echt inhoud in, naar m'n idee,
Is het soms voedoe. Wat je met me doedoe. En het is toch bestwel doe maar rip-off. Maar dat was allemaal al gezegd. Ik blijf het eind van de clip van Nummertje toch hilarisch vinden. |
ik heb ze ooit eens s morgens vroeg op lowlands gezien, kon me niet enorm boeien
idd enorme doe maar rip off |
domme shitmuziek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |