![]() |
Uitnodiging voor mijn housewarmingparty!!!
Ik, leuke aankomend studente Kunstgeschiedenis, zoek een kamer in Nijmegen. Liefst in de buurt van de campus, min. 12 m2, max. 300 euro per maand. Ik rook niet (rokende huisgenoten geen probleem), vind het niet erg om de voorzieningen als keuken, badkamer en wasmachine te delen en doe verder ook niet al te moeilijk. Aangezien de studie pas in september begint, wil ik liefst een kamer vanaf juli of augustus.
Degene die mij aan een kamer helpt wordt natuurlijk uitgenodigd op de housewarming party! Stuur me een mailtje (saint_ofthe_sinners@hotmail.com) of een privé-berichtje als je wat voor me weet. Thnx! Kus, Jolanda |
|
Ja, daar sta ik al ingeschreven en ik ben echt overal berichtjes aan het posten. Weet uit ervaring dat je echt alle kanalen moet gebruiken, dus vandaar...
|
schrijf je in bij de KBS.
|
Citaat:
|
ha...mijn zus heeft ook veel gestuimel gehad met een kamer
zoeken in nijmegen! ze is daarom kraakpanden gaan bewonen misschien kun jij dat ook doen want daar zijn er zeker genoeg van!!! ik zal met mijn zus contact opnemen hoe ze aan die kraakpanden is gekomen! nu woont ze gewoon in een gebouw ; een atelier. je hebt dan een huis met vele ateliers van jongeren (naja van 25 ofzo) en daar komen ze dan om te schilderen enz. maar mijn zus woont daar ook! is dat niet iets voor jou i.v.m kunstgeschiedenis? ik zou ook bij supermarkten enz. op briefjes schrijven dat je een huis zoekt en gewoon wat rondvragen aan mensen/ bedrijven! veel succes... |
Citaat:
de enter elke keer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
www.kamerbeheerservice.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
OK, sshn en kamernet heb ik al, alsmede ook een aantal andere kamersites... Maar goed, als iemand een kamer voor me heeft, per juli of augustus, graag!
|
Ik wil ook een kamer in Nijmegen! Ik sta ook ongeveer overal ingeschreven en krijg 10 mailtjes per dag van verschillende sites over kamers in Nijmegen; maar óf ze zijn te prijzig/te klein, óf ze zijn binnen 5 minuten alweer weg. :(
Help mij! Ik ben lief, aardig, sociaal, niet-rokend, netjes, leuk, communicatief erg vaardig en waaauuuuw ik ben de perfecte huisgenoot. Jajajaaaaa mij moet je hebben! :o Nou, ik wacht. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaan jullie nog niet samenwonen dan?
|
Maar goed, ik zoek dus een kamer, vandaar deze oproep he...
|
heb je je al ingeschreven op kamernet.nl? dan kan je naar kijkavonden gaan.
|
sta idd ook bij kamernet ingeschreven en ook bij studentenkamers en nog een stuk of 20 andere kamersites...
|
Citaat:
@TS: Ja, ik zoek ook een kamer dus ja. :) |
Je weet maar nooit, kan best leuk zijn...
|
Oh om maar even lomp het topic binnen te vallen, als iemand toevallig nog een kamer tegenkomt die per direct beschikbaar is, ik ben absoluut geinteresseerd. 2, 3 of 4 kamer appartementen/huurhuizen zijn ook welkom.
Kamer bemiddelings bureaus zijn insane duur, probeer het echt daarbuiten om te doen. Ga de wat minder reguliere sites -voor kamers- eens wat af, marktplaats, marktplein, studentwoning etc etc.. Vaak toch iets minder mensen die direct reageren dan op een kamernet.nl. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ander kamerbureau
Wachttijden variëren van 2 tot 8 maanden. Ik stond er ingeschreven en kreeg zat kamers aangeboden, maar had ondertussen al wat anders gevonden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |