![]() |
Nog meer foute reclames de laatste tijd?
TV/krant/tijdschrift, whatever
Ik heb de laatste tijd in de Telegraaf (kutkrant overigens. Behalve als ik knetterstoned aan me ontbijt zit, ist nog enigszins leesbaar) zulke vre-se-lijke advertenties gezien. Het product waarover wij spreken is Vaseline van ik-weet-niet-meer-welk-merk. Nu moet u weten dat vaseline bij enkele elementen binnen onze bevolking als glijmiddel wordt gebruikt. Het krantenartikel weet ons te melden: Vaseline, getest op paarden of Vaseline, getest op katten Nou zeg ik, dit is toch bizar? |
Die met Beau vind ik fout. Al is 't alleen maar omdat Beau erin zit.
|
Citaat:
niet iedereen zit de hele dag met ze kop voor de tv |
Citaat:
Die onderbroek niet. Daar ga ik nog eens nachtmerries van krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die radio DJ kwam ook ooit in de reclame met zijn blote pieles |
Eeerlijk gezegd, liever niks dan die witte degelijke opa onderbroek...
:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beau in alleen een onderbroek? :eek:
Ben ik even blij dat ik dat nog niet heb gezien. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontleed in: nacht & merrie Oftewel, merrie van de nacht, oftewel, paardenprostituee (y) |
Citaat:
|
Omg, die reclame van Honig spongebob macaroni ofzo was net weer op TV, dat jochie irriteert me ma-te-loos!
*zoekt emmer om in te braken* |
Die van Beau is inderdaad verschrikkelijk
Beau vind ik echt (y) , maar deze reclame zeker niet :( |
nog meer?
|
Beau en zijn Scarlet-reclame idd :|
Jezus, wat slecht. Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Beau is gedwongen eraan mee te werken. En wat is dat met dat "ping"? Waren ze vergeten een geluidseffect erin te monteren? |
Je weet iedergeval waar de reclame over gaat. ;)
|
Dit is op weg richting slotje.
|
Die reclame met Frits Bom.
|
Citaat:
|
Die van Slam-fm met die baby die die 'punker' zogenaamd knock out slaat, want wie niet luisteren wil moet maar voelen...zo irritant!
|
|
Over die vriendjes van die vrouw en dat koken, bah en nog altijd reclames met wekkers, die frustreren mij :eek: .
|
www.centraalbeheer.nl
ze hebben wel eens betere gemaakt. Ik zag em al aankomen maar hoopte echt dat dat niet de grap zou zijn, beetje te makkelijk. Verder is het niet echt duidelijk gefilmd. |
Die van Beau. Die onderbroek staat hem niet. :D
|
Citaat:
|
De reclame over de reumapatienten. Zeer fout.
|
Die reclame waarin die hond geplet word onder de wehkamp gids.
ook al is het best grappig :o |
Die van Clearasil, en die van Spongebobpasta. Zooooo irritant!
|
Koekje erbij? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Uh ja....Dan ben jij zeker uhhh....Snoop Dog!"
:D |
Die van de NS op de radio is fout. Een lentetour voor maar €38. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog eentje: http://www.dezatteapen.nl/images/Untitled-23.JPG |
DE shampoo.
hOe hij ook weer mag heten . Onglipt me. Waarschijnlijk omdat ik altijd wegzap :) Kind onder douche : Ooooooooooh jaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mmmmmmmmmmmmmmmm zaaaaaaaaaaaaaaalig jaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
Citaat:
euh, doemijdiema |
Citaat:
Verder vind ik alle tell sell reclames verschrikkelijk. Die nieuwste van "even Apeldoorn bellen" is wel leuk :) , maar heb beter van ze gezien. |
Die van Behkam ofzo. Frisia Financiering. En die reclame van:"Op de achterbank" ;alala riemen ook achterin. Vindt ik zo'n lelijke reclame. :o kon mooier.
|
Citaat:
Dat kuikentje vind ik wel grappig :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |