![]() |
Mad Munchies
Iedereen weet dat een vreetkick aardig uit de hand kan lopen. Wat is de grootste hoeveelheid of het raarste dat jij ooit verorberd hebt onder invloed van een dikke groene gringo?
En waar bestond vandaag je dagelijkse vreetkick uit? ts begint: Het meeste dat ik ooit stoned achter elkaar gevroten heb was 2 zakken naturel chips, 2 zakken paprika chips, 1 zak borrelnootjes, 1 zak hamkas en zo'n zakkie paprika frietjes. vandaag heb ik een zak kroepoek, een zak naturel en een zak paprika chips opgevroten. Ik zit vol, ik ga maffen(y) |
:D. Ik maak altijd wazige broodjes. Met ei kaas ham sla tomaat... Dat soort dingen om 3 uur s'nachts. We hebben hier nog wel met z'n 3en ;) om 2 uur s'nachts aardappeltjes met sla en vlees enzo klaar staan maken :D.
Ik heb ooit in een snackbar 2 patat oorlog een berehap speciaal 2 kaassoufles en een grilburger weggewerkt met een aardbeien milkshake :). |
O ja en net chips en brood(Y). En ik wou pannenkoeken maar dat mocht niet van Jurr :(:P.
|
het meeste weet ik niet maar het zal wel niet heel veel geweest zijn. het raarste is denk ik rijst met heinz ketchup, brood met dipsaus en augurk en ...ohw, CFSB :) (voor de niet-kenners: chocolate frosted sugar bombs, dat zijn suikerklontjes met een laagje chocola eromheen in een bak melk ... met suiker toegevoegd natuurlijk)
nah nog wel meer vreemde dingen maar die weet ik nu ff niet |
ik had een keer in mun eentje f.30,- bij frietkraam uitgegeven :s
dat waren nog eens tijden... |
vrijdag nog munchies gehad, 1 kitkat chunky, 1 toblerone, 1 pak koekjes.
|
Ik heb een keer zo'n bak Lasagne opgegeten (die van de aldi) Dat is volgens mij 2 kg ofzo :p
Ohja en ik kwam een keer stoned thuis en ineens hoorde ik van we gaan uiteten. Het was zo'n lopend buffet bij de chinees. Had toen echt meteen 3 borden gepakt en op alle 3 een berg met alleen loempia's gemaakt :p. Daarna nog 2 borden met andere troep. Zelfs m'n dikste oom zat me vaag aan te kijken ;) |
Citaat:
2 zakken dorito's, 1 zak HamKa's, ongeveer 3 grote aardappels met bieftuk en salade erbij. En wat betreft mijn dagelijkse, nog niets... |
Eh, ooit 'n immense vreetkick gehad in Waterfront, ik bleef tosti's bestellen en opvreten. :D
|
Ik weet het niet helemaal zeker meer omdat ik een beetje blackout had toen, maar de volgende dag waren er 2 pizza's, 1 quiche en een pak boterkoek verdwenen.
|
Citaat:
Pff. Ik ga hier niet eens neerzetten wat ik allemaal eet als ik munchies heb. :bloos: |
Citaat:
|
Chips of kebab. En al het andere voedsel wat in het huis te vinden is. Meer zeg ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent toch nog geen oma ofwel? |
Citaat:
|
hoezo dat nou weer. Ik heb toch bijna geen theorie op school dus ik kan gewoon mijn eigen gang gaan.
|
Heel wat hamburgertjes + een quarterpounder + een big mac. We hadden van die bedrijfskortingsbonnen :cool:
|
3 volle borden spaghetti....
|
een dropje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...ben ik dan echt de enige die vooral bizarre dingen eet ipv veel??
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Little Nemo: Wat vind je bizar... Ruben heeft eergister bruine boterhammen met gebakken ei gebakken met mayo en ketchup. Op het broodje kaas dan sla dan het eiprutje daarop curry en daarop poedersuiker :confused:. Het was echt goed te eten trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is trouwens wel te hopen dat er op die volgende meeting wat meer eten in huis is/wordt meegenomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren een kwart blok kaas verzwolgen
|
Citaat:
|
mosterd (Y)
|
Citaat:
Goed.. Bakje Sinas-snippers (Sinasprut met chocola) Ohja.. en ik nam bijna een hap van mn peuk.. Dat was wel humor. |
Citaat:
|
bbq in de zomer.. kilo's vlees en andere heerlijkheden (y)
|
broodjes met pindakaas en hagelslag, heel veel
|
Rijstwafels met pindakaas en suiker (y). Of de snackbar bellen en dingen als broodjes kaassoufle met mayo en uitjes, berenhappen met mayo pinda uitjes, of een broodje frikandel met ketchup pinda en uitjes bestellen :D. Nog mooier is om er langs te gaan als je uit de shop komt ofzo. Ze staan je daar echt aan te kijken alsof je gek bent :D
|
Citaat:
|
Na uren van zelfbedwelming werden wij gedesoriënteerd wakker in de woonkamer, temidden van de aldaar door ons aangerichte ravage.
Dus wat is dan het meest logische om te doen? :confused: Je vrienden uitlaten en twee kilo shoarma bakken om half vijf in de morgen natuurlijk!!! Heerlijk, met zoveel mogelijk onbekende kruiden en zoveel mogelijk eetbare spullen en (mag ik) saus bijproppen tot er niks meer in t broodje bijpast :D |
gisteren alleen een zak chips weggewerkt
|
gisteren een boterham met kaas en ham. een Chefs burger, toen door naar huis waar ik nog twee tostis met ham/kaas/tomaat/parmezaanse kaas heb gegeten
|
Citaat:
|
Yoghurt, honey hitters en Glühwein. Mm. :)
|
Gister na een dnb feestje een kameraad 3 broodjes doner, 1 patat en een pak koeken zien opvreten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |