![]() |
downloader.trojan
Hallo, ik heb northon (als virusscanner)
maar als ik die alles laat scanner krijg ik er geen beeld van :o ik bedoel ik krijg om de paar seconde een melding via northon.. als waarschuwing.. virus: downloader.trojan en dan staat waar hij staat (temp... dus internetfiles) hoe krijg ik hem weg? het is gruwelijk irritant :o alvast bedankt :o Liefs Inge :) |
Citaat:
Citaat:
Maar vertel ons liever hoe het bestandje heet en waar hij precies staat (bijvoorbeeld c:\windows\temp\) |
Zie dit topic, zelfde probleem.
|
Citaat:
c:\docume~1\admin~1\locals~1\temp\wapqYS.exe.. WAT NUUUUUUUUUUU :confused: |
Citaat:
Dit forum is geen onzin of de kantine. Citaat:
|
goed ik snap het
maar hij doet t niet waarmoeten wel en waar geen spaties? |
helpt t ook norton weg en mcafee ?
sommigen zeggen dat mcafee wel helpt |
Citaat:
Gewoon ff handmatig de boel verwijderen, dan een virusscanner kan je zeer belemmeren in je werk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb er nog meer dan kan ik die ook daarmee verwijderen? en dan loopt niet de pc ineens naar de klote? :o |
Citaat:
2000 |
Citaat:
Code:
regsvr32 /u "c:\documents and settings\administrator\local settings\temp\wapqYS.exe" Code:
regsvr32 /u c:\docume~1\admin~1\locals~1\temp\wapqYS.exe 1. Start > Uitvoeren "cmd" ingeven en enter drukken 2. volgende commando's ingeven (met tussen elke lijn ( regsvr32 ... " , del ... " en ext zijn elk een lijn) een enter om uit te voeren ). Code:
regsvr32 /u "c:\documents and settings\administrator\local settings\temp\wapqYS.exe" Als je nog 98/Me ofzo hebt, moet je in plaats van "cmd" gewoon "command" ingeven; maar ik ben ook niet zeker of regsvr in 9x aanwezig is of niet. Ik hoop dat je nu uit de brand bent, als het lukt: een groot bedankje aan freyk he :) |
ik hoop het :o ik zal straks me broertje vragen want ik snap er weinig van :p
ik zit nooit in de instellinge |
het werkt bij mij niet, en ik heb XP
|
Citaat:
Ik raad beide om ff hier een hijackthis log te plaatsen. Voor meer info zie [centraal] spyware & adware (3) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |