![]() |
U2 - Vertigo Tour
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, nu weet ik niet of dat zit of staanplaatsen zijn.
|
hallo zeg... na ja altijd nog goedkoper dan tom waits voor 100 euro :D
|
Holy crap, dat zijn toch geen prijzen meer. Die 70 euro zullen waarschijnlijk de veldkaarten zijn, dat zouden de enige zijn waar ik me voor zou interesseren. Drie en een half jaar geleden deed een veldkaart in het Gelredome nog 95 ouderwetsche guldens = 43 Euro. Dat is dus een prijsstijging van meer dan 50%. Ik ken het begrip inflatie maar dit riekt naar afpersing :|
|
In de goede ouwe tijd (lees vorig jaar) betaalde je nog 54 euro voor RHCP in de arena. Ook veel geld maar dit slaat alles :(
|
geen wonder dat u2 altijd zo veel geld verdient met die tours, het volk komt toch wel :p
|
je moet ook even rekening houden met het feit dat de cd-inkomsten 4 jaar terug veel en veel hoger lagen en dat U2 soms de eigenaardige eigenschap heeft veldkaarten het goedkoopst te laten zijn.
|
Citaat:
|
Ik wilDE gaan...
|
Ik dacht dat Mojo de meeste invloed op die prijzen heeft en die hebben naar mijn weten niks met cd inkomsten van doen. Of mis ik nu ergens iets?
|
70 euro
haha |
Citaat:
|
whoe, misschien betaalt mam de kosten van het kaartje!!
maar dan gaat ze wel met mij mee. achja, dat is nog niet zo'n ramp, en scheelt mij een hoop geld! |
je weet dat bij bands als de Rolling stones stones en u2 de prijs heel hoog ligt, het verbaasd me totaal niks, de mensen komen tog wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja... ik ga toch wel, aangezien mijn moeder zo graag wil. Betaald zij wel :p
|
ik wil ze wel een keer live zien, op zich. maar dit is me echt te duur.
|
Als het niet zo duur was was ik wel gegaan
|
Jezus.
|
ik gebruik het niet als argument, ik gebruik het als overwegingskader. prijzen zijn niet te vergelijken met vier jaar terug.
een argument voor hoge prijzen zou wél kunnen zijn; het zuiveren van je publiek. |
wtf does that mean, het zuiveren van je publiek? :|
|
:eek: veeeeeel geld
|
Citaat:
|
hhm, ik zou ze op zich best wel een keer live willen zien, maar 70 euro is het me niet waard; zeker het nieuwe album niet.
|
Citaat:
|
ok.
|
3 Augustus in München. Ik zit dan toch in oostenrijk op 1,5 uur rijden ervan en m'n pa wil wel mee. Dat proberen we mooi :)
|
"Afspraak met U2 in het Koning Boudewijnstadion op 10 juni! De ticketverkoop start op zaterdag 29 januari om 10u via Goformusic. Dat kan telefonisch op 0900 260 60 en via de site www.goformusic.be. Tickets kosten (exclusief reservatie- en portkosten) €85, €70, €65 of €48."
(goformusic) zo...in Belgie gooien ze er nog ff 15€ euro bovenop... :| |
Citaat:
Ik vind het te duur, trouwens. |
mams gaat toch, geilt onwijs op bono.
|
Submarine.
|
Citaat:
maar nee, 70E is een beetje veel. |
inderdaad.
|
Wauwieeee U2 is goed man!
70 euri is wel veel ja, maarja, wat is er tegenwoordig nog goedkoop? :s |
Citaat:
Het declareerbare schietijzer |
:eek: ik ga misschien met mn mama :eek:
|
Ik hou niet zo van U2, en als ik dat wel zou doen zou ik 70 euro teveel geld vinden.
|
Ik moet erheen. Maar ken niemand in mijn nabije omgeving die ook zo'n U2-fan is :(
|
70 euro valt mee. Ik ken d'r een, die had 93 euro betaald voor Madonna.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeuj!! ik ga 'dr heen!
mam heeft kaartjes gereserveerd! |
Citaat:
|
jah ga ook heen. ook al kaartjes.
handig als je familie hebt die bij ticketservice werkt :p |
0_o 70 euro.. laat maar dan
|
in belgique waren de lijnen de hele ochtend overbezet en natuurlijk uitverkocht.
|
Ik wil ook. En heb er ook zeker 70 eu voor over :D.
|
voor wie vraagt hoe: kaartjes reserveren helpt nog wel eens
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |