![]() |
Nederlandse weetjes
wat maakt Nederland nou zo bijzonder?
waar zouden we trots op moeten zijn? en wat maakt Nederland zo apart vergeleken met andere landen (niet alleen wiet en hoeren). Spui hier je gal. |
ik eerst maar... :)
Nederland heeft dus een gedoogd softdrugs beleid en prostitutie is legaal. euthanasie en abortus is het enige land waar het dusver mogelijk is. naast dat hebben wonen we erg op elkaar. |
Citaat:
Citaat:
|
Wij hebben Balki!
:s |
kaas en klompen natuurlijk
|
Citaat:
|
Het feit dat we zowel sociaal als economisch erg veel naar links zitten en dat we nu een notabene christelijke minister-president hebben die heeft verklaard een einde te willen maken aan de verzorgingsstaat "omdat Nederlanders wel voor zichzelf kunnen zorgen".
|
Ik vind dit iets wat op Toneel & Cultuur past.
|
Het Nederlandse voetbal :cool:
|
Een 'gedoogd beleid', is dat nieuw?
|
Citaat:
|
tjah waarom niet?
en wat zou leuk zijn om te weten voor een buitenlander die over nederland leest? |
De taal :)
En dat er veel minder moeilijk over abortus en euthenasie en homohuwelijken wordt gedaan |
Het homohuwelijk ook inderdaad.
Wat leuk is voor buitenlanders is dat Nederlanders vaak ook nog een andere taal spreken (Frans/Duits/Engels/Spaans). Studiefinanciering zit denk ik ook wel vrij goed in elkaar in Nederland. In principe is het voor iedereen mogelijk om te studeren.. als het collegegeld niet nog eens verder wordt verhoogd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |