![]() |
*bassist gezocht*
hej mensen! ik zoek een Bassist(e) die in de buurt van hillegom woont. dit voor een bandje op de muziekschool, het is een curses voor een jaar. hierbij is inbegrepen: een oefenruimte(met de nodige apparatuur), een leraar, 3 optredens(waaronder 1 waarschijnlijk als voorprogramma van smogus:D) (we kunnen er nog meer regelen),en nog meer gemotiveerde bandleden. dit kost €40,- voor een jaar.
we willen dingen spelen zoals: muse, incubus, the sheer, jamie cullum wat moet je zijn/kunnen?: goed bass spelen, een gezellig persoon zijn, in de buurt van hillegom wonen, geen plankenkoorts hebben, gemotiveerd zijn...nou dat was t wel zown beetje:) reageren maar! |
momenteel is het beleid nog zo dat topics zoals deze verplaatst worden naar cg, maar hopelijk komt er binnekort een betere oplossing.
|
Citaat:
|
muse, incubus, the sheer en jammie cullum
waarom geen anal cunt, 5 minute grind, cuntgrinder en denni cristian? Dit soort topics moeten trouwens in contact gezocht :) edit: spuit 11 enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ken die andere bands stiekum niet :bloos: ben ik nou ook een spuit11? :p |
nee, maar het is wel erg ontrui
en je speelt zelf bas, waarom zoek je dan per se een bassist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu vraag ik me af... Is dit een van de bandjes van het MZK?
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is een bandje van de hillegomse muziekschool? =/ |
ohw, dat is wel vet dan (y)
|
als het niet zo achterlijk ver weg was geweest...was dit qua muziekkeuze zeker interessant geweest :d maar helaas...ik woon ergens midden in de rimboe (y)
|
Citaat:
volgende keer beter:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JOTTEM! :eek: |
Dit gaat naar ons nieuwe subsubforum voor eigen bandjes: Geklooi in de garage.
|
Citaat:
Zou 't wel relax vinden :) Bij contact gezocht komt toch geen hond enzo.. :s |
Citaat:
|
Het is dat ik niet in de buurt woon, maar anders had ik wel een potje willen meebassen :o
|
wat is spuit 11?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |