![]() |
Psp-Ds
Er is al een topic, maar daar zit geen poll bij, wat ik iets handiger vindt..
|
Aargh! Ik hou niet van onduidelijkheid...wat de neuk wil je nou weten!?
|
er komen 2 nieuwe consoles.. de nintendo ds en de sony psp.. en dan is mijn vraag.. welke koop/ heb jij
|
Ok...heb net een nieuwe computer gekocht, dussuh, ik koop/heb nix :)
|
Allebei waarschijnlijk, maar aangezien ik moet kiezen voor de poll ga ik voor de NDS.
|
geen van 2en
|
Wat moet ik met die fucking handhelds?
|
geen van beiden, de PSP is gewoon een kloteding (probeer jij maar eens lekker tekken te spelen in de bus) en Nintendo brengt toch binnen een jaar wel weer iets nieuws op de markt. (tussen de GBA en de GBA-SP zat ook maar 1,5 jaar of zo... en de color gameboy was ook niet van lange duur.)
sowieso, kleine kutspelletjes kan ik ook wel op mn mobieltje spelen. |
Citaat:
|
de DS natuurlijk!!!!!! :) :)
|
Ds :)
|
DS.
Tenminste, als ik er het geld voor heb. |
Zou ook leuk zijn, te vertellen waarom je voor DS kiest. Anders is het zo afgezaagd om alles op te sommen.
En niet van die argumenten gebruiken die nergens opslaan zoals NDS heeft gameplay en PSP niet.. Gewoon wat er toe doet, waarom jij voor een DS kiest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ds natuurlijk, lijkt me niet meer dan logisch... psp is gewoon hoe je het ook went of keert een kleine ps2, die ook mp3 kan afspelen... poepoe, wat een vernieuwing... als ik mooie graphics wil, ga ik wel op mn pc spelen, toch niet op een handheld. Laatst las ik ergens een artikel over een "innovatief" spelletje voor de psp, en waar bleek het om te gaan, een spelletje met een tafel, en die tafel moest je kantelen, en dan ging er een kwik balletje rollen, en meteen al die fanboys (ik heb ook een ps en ps2, en gamecube) van zoooooo vet, en hoe origineel... :s
snapte ik niet helemaal ;) |
Hmm, was dat niet ook het idee van Super Monkey Ball?
|
Ik ga de PSP halen, dat dingetje heeft meer kracht, en ik ben niet zo'n mario fan....
|
Citaat:
|
Ds :o
ik hoop dat woensdag de demopods er zijn, ga ik lekker de hele dag spelen :cool: |
Zeker de DS.
Spellen spreken me meer aan. |
Citaat:
ik heb ds en als ik het geld ergens kan vinden erg graag psp, maar ds heb ik nu al en spelen spreken me het meeste aan |
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen.. wie haalt me over om een DS of een PSP te kopen ? :p
|
See for yourself ;)
|
Citaat:
sony fanboy: DS zuigt piemels, koop psp ga gewoon een keertje op bijde spelen en maak een keuz (y) |
DS, omdat de spellen mij meer aanspreken.
Maar waarschijnlijk zal ik later ook nog wel de PSP kopen. |
Ik kan niet kiezen want ik vind ze allebei wel goed. De games voor de DS spreken me meer aan, maar voor de PSP komen vast wel goede 2D beat 'm up games.
|
Goed om te zien dat de DS zo populair is :cool:
|
Citaat:
en idd goed om te zien dat de ds zo populair is, en dat innovativiteit idd gewoon beloont gaat worden, ipv steeds maar weer die betere graphics e.d. |
Citaat:
1) De series Zelda en Metroid (Mario boeit me niet zo ;)), de PSP heeft voorlopig niet echt spellen die mij boeien. 2) *voorlopig* Prijs. Die zal vast wel dalen, maar voorlopig kan 50 euro een groot verschil maken hier. 3) Ik ben benieuwd naar het touch-screen 4) Ik heb tot nog toe (bijna?) alle Nintendo-consoles/handhelds. (NES, SNES, GB, GBp, GBC, GBA, GBASP, GC, N64) en die verzameling moet natuurlijk wel blijven groeien :p |
Citaat:
Het is in elk geval niet nieuw en innovatief. :p Citaat:
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=18430 |
Citaat:
|
Ik heb de Virtual Boy nog nooit in het echt gezien, alleen ooit een keer op een site en het zag er nogal maf uit eigenlijk. :)
|
Waar staat 'geen van beide' als optie?
|
Citaat:
Ps, van alle GB's blijf ik de pocket het beste vinden, zag er erg mooi uit, klein en sterk. ik voel alweer vlinder opkomen in mijn buik :o |
Citaat:
t is bedoeld voor mensen die een van de twee gaan kopen... haat je die dingen ofso,,, reply dan niet |
En als je ze op den duur alle2 wel gaat kopen...wat moet je dan kiezen? welke je het eerst gaat kopen?
In dat geval de PSP...omdat de DS nu nog geen sweete games heeft denk ik....mario boeit me de laatste paar jaren niet meer...gameplay schiet omlaag...2D side scrolling = Mario as is should be.... Metroid boeit me niet...het enige spel op dit moment die mn ogen doen fonkelen is dat spel (naam = me ontschoten) waar je met een aantal anime characters een soort SSB gaat spelen.. De PSP krijgt een FFVII-game...gebaseerd op Advent Children geloof ik...en natuurlijk Metal Gear Acid...en voor iemand die geen MP3 speler heeft is die MP3 optie zeer welkom... Ik ga zeker de PSP niet meteen kopen...mij te duur...en ik wacht tot er coole games uit zijn...en de prijs is gezakt.. |
Tales of Eternia PSP zou nog een tweede reden moeten zijn..
|
Ik denk dat ik Vampire Chronicle: The Chaos Tower voor de PSP ga kopen. :)
|
Citaat:
Ridge Racer begint me nu namelijk de strot uit te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
tales of destiny tales of rebirth tales of symphonia dat ze nou net precies die van psx game gaan poorten, lijkt me onwaarschijnlijk.. voor bleach PSP en Shokyo no Fafner PSP is ook nog een reden voor de aanschaf van de PSP :D |
DS!
Leukere games, alleen de psp heeft heeft Final Fantasy dacht ik? Of kwam er voor de DS nou ook een FF? Nougoed, op de PSP komt bijna niks dat me interesseert, bij het lijstje van de DS heb ik echt zitten twijfelen. Verder, tja.. De prijzen ook wel een beetje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat consoles en ga toch niet gamen in de bus. Geen van beiden dus :)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |