![]() |
Wat staat er op jouw blowdoos?
Dus wat voor afbeelding
bij mij: Peter Rabbit |
ik heb geen blowdoos (Y)
|
:) . Een olifantje, en een beertje.
|
Een ander doosje...
|
een mevrouwtje die chocolaatjes in haar handen heeft ofzo
|
Lucky Strike
|
celestial seasonings
|
Citaat:
|
een uiltje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een trippy tekening met paddo's wietblaadjes spuiten en pillen...
mijn grote doos is zwart en heb ik op sommige plaatsen bekleed met zacht groen plakpapier... net stof... ja! net als een biljarttafel.. zo groene en zo zacht:D |
Ook geen blowdoos, alleen een doos met wat andere troep waar ik alles ingooi als ik het niet meeneem. Dat is een indisch roze dingetjes met spiegelpaletjes. En een lege hulzendoos voor alle lege statiegelddoosjes, zakjes, takjes enz enz.
|
ik HAD een blowdoos...
even kijken of dat filmpje nog online staat... >> heb het filmpje nog wel, maar staat niet meer online. En ik weet niet of ik nog zoveel webspace heb... Ik zal wel eens gaan zoeken naar webspace. 1 MB filmpje... komt goed, komt goed... |
Citaat:
En ik heb er geen want die raak ik toch alleen maar kwijt. |
Citaat:
volgens mij zelfs nog bij mij thuis.... |
Citaat:
|
toch wel apart dat 'r bij zoveel mensen "ik heb geen blowdoos (y)" op hun blowdoos staat.
zout zelf meenemen. |
Wtf is een blowdoos?
Doet me eerder denken aan een blond vrouwtje dat blowt :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst had ik een metalen doosje van kit-kat nu duw ik alles gewoon in een jaszak of in mijn tas als ik het meeneem
|
Citaat:
>> DUH, gevonden! (Y) Ik zeg alleen 'ik HAD' omdat ik 'm niet meer gebruik... Komt wel weer wanneer ik op kamers zit ;) En vlep'un: ja, dat klopt, maar die heb ik toen teruggekregen van SSJS of Justus oid... wiv. |
Citaat:
|
Ladies & gentleman, with great proud I present to you, de blowdoos van MargotTenenbaum.
http://img.photobucket.com/albums/v8...d/blowdoos.jpg Dit ding heb ik ooit een keer van een exvriendje gekregen. Hij heeft het zelf gemaakt van het hoesje voor een casettebandje. En, oh the subtility, er zit zelfs een lichtje in! Wat je toch niet allemaal van mannen gedaan krijgt als je af en toe een beetje lief voor ze bent.. http://img.photobucket.com/albums/v8...binnenkant.jpg Er is geen ruimte voor heel veel wiet maar dat is ook niet nodig, als schattig meisje heb je niet zo heel veel nodig om flink naar de tering te gaan. |
Citaat:
Ik heb overigens geen blowdoos ofzo. Ik heb toch broekzakken... |
Waar blijven de complimentjes over mijn geweldige blowdoos? :o :(
|
Citaat:
Alstjebliiiiieeeeft? |
Citaat:
|
drum halfzware shag
en daaronder 1 of ander onzinnig berichtje over verminderen van de bloedsomloop en impotentie enzo dat niet eens ns klopt. |
Citaat:
|
Van Nelle, the rising hop...
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Nu wel. (y) |
Citaat:
|
|
|
"Power Monitor"
|
iedereen moet even pimpen met zijn mooie doosje
ontopic : heb geen blowdoos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mietjeswiet :o
|
'A friend with weed is a friend indeed'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een prijskaartje? Of een streepjescode?
|
Het nieuwe blikken doosje van Javaanse Jongens gebruik ik als wietdoosje.. (kun je hier in het dorp kopen, 10 gram minder, kost €3,80 exc. vloei)
past alles precies in, zelfs een voorgedraaide (Y) |
mijn prachtige zelf geverfde bluntbox is helaas overleden :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |