![]() |
[uk screamo mathcore chaos] BEECHER
Beecher. Een maat van me die normaal gesproken voornamelijk into metal is kwam vorig jaar met 'n cd-r van deze band. Hij had ze van 't internet geplukt, en vond dat ik 't echt moest checken. Kopietje van Breaking The Fourth Wall gekregen, en ik was verkocht! Normaal gesproken trek ik mathcore niet al te goed (met Converge als harde uitzondering), maar dit was echt fucking cool. Het feest was helemaal compleet toen bleek dat ze later in Parkhof zouden staan. Dit was dan ook meteen een van de coolste shows van afgelopen jaar, een intense show (Razor Crusade in voorprogramma), in het hoekje van het kroeggedeelte met alleen witte floorlights.
Ik denk dat liefhebbers van TDEP, Converge, JR Ewing en Every Time I Die dit heel goed zullen trekken. http://www.beecher-online.com/gallery/1.jpg Site: www.beecher-online.com Mp3's: Artistic Rollcall Dead For Weeks |
erg vette band, ze waren in het voorjaar nog in de goudvishal....11 betalende bezoekers, maar ze speelde behoorlijk heftig! en ze hadden de meest vette lichtshow, heel simpel, donekere zaal en vooraan onder op het podium van die bouwlichten.
|
ik heb Breaking The Fourth Wall nog ergens liggen, best leuke plaat jah
|
weleens gezien. Geen zak aan.
|
die had ik van de wee knog een x meegeplukt van oude huis.
vette cd. zo'n cd die intrigeert en die je blijft luisteren. vette productie trouwens. |
"ff checke"
:rolleyes: |
d/loading
|
voordeel van deze mathcore (althans bij het nummer dead for weeks) is dat het af en toe nog wel lekker doorrammelt, iets wat ik vaak mis bij mathcore.
Bij nader inzien valt dit ook ernstig mee.... nee, niet mijn ding |
Supervette band! (y)
|
vette band en goed optreden destijds. Was wel jammer dat er zo bagger weinig bezoekers waren.
|
ja zeker vette band!
moet ze nog een keer live uitchecken! |
Citaat:
|
ik vind het echt zo'n 'net niet' band.
|
Citaat:
|
je loopt achter
maar ze zijn idd vet breaking the fourth wall is (y) heb ze gezien met vriendjelief in de goudvishal, met 10 anderen ofzo:D was een vet optreden |
Citaat:
|
Klinkt wel wijs (y)
|
Citaat:
maar dat weet ik niet eens zo heel zeker hoor...ze zijn gewoon al vrij bekend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |