![]() |
help- vechten
hey,
oke, ik heb hard jullie hulp nodig. ik zit met een ernstig probleem. ik ben per toeval in aanraking gekomen met ene meisje, een stuk krapuul. ik heb niets misdaan tegen haar maar toch wil ze me in elkaar slaan. ze gaat vrijdag aan het school staan en ik weet dat ze het meent. ze gaat er staan en ze gaat me zeker in elkaar slaan. ik heb nog nooit gevochten, heb geen spieren en ik wil echt niet vechten maar wat moet ik doen? ik heb al met haar gechat maar ze is zo unfair en ze zit heel de tijd te schelden. wat kan ik doen? |
Dat is echt kut. :(
Wat is er precies gebeurd tussen jullie? En waar woon je ongeveer? (y) |
Hmm - denk dat dit beter op Psych past dan op DK..
|
Simpel. Maak haar goed bang. Zeg dat je hard gaat terug meppen, en dan écht hard.
|
Waar woon je! Ik help je!Heb je geen grote broer of zus die mee kan gaan?
|
neem je honkbalknuppel mee en gewoon gaan met die banaan
|
Citaat:
|
Als het msorgens vroeg is en in de buurt kom ik ook wel :D
Maaruh...kies iemand uit die het stoerste is...En peer die in een keer vol op zijn neus (een gebroken neus is het beste, behalve gezien de kosten). Vrij grote kans dat je nu geen problemen meer hebt. En anders ontloop je het (vertel je het tegen iemand, een ouder persoon, die ze tegenhoudt...voraal ouders e.d. werken goed). |
Serieus, waarschijnlijk bluft ze. Daar weet ik alles van. Gewoon keihard terugbluffen.
Geef haar emailadres maar, dan bedreig ik haar wel even! |
mensen; echt merci, ik vind het echt tof wat jullie hier zeggen. bedankt voor de steun.
wqat is er gebeurd? wel, er zit zo een meisje in mijn klas en ik kan haar niet verdragen en zij mij ook niet. ze begon me eens uit te dagen op msn en ik ben nog tamelijk kalm gebleven. maar dat meisje heeft dat doorverteld aan haar vriendin , helemaal overdreven en allemaal leugens verteld erbij enja..... ik heb al gezegd dat ik net misdaan heb maar ze blijft volhouden en ze gaat komen vrijdag. ze zegt dat als ik er vrijdag niet ben , ze me gaat vinden, en ik weet dat ze dat kan. ik woon wel in Belgie :bloos: , sorry. echt merci voor jullie lieve reacties ik ben echt bang, ik ken wel mensen die ouder zijn en sterk en zo maar ik weet niet als dat haar gaat afschrikken :s merci he!!!!!!!! xxxxxxxxxx |
België, jammer. :)
Sterkte. |
Citaat:
merci voor de steun maar ze bluft niet, ben ik zeker van. ik ken haar, ze heeft al veel mensen in elkaar geslaan en nu meent ze het echt :s |
Je ouders, vrienden en de school in schakelen? (Niet om haar in elkaar te rammen, maar om je (op een andere manier) te helpen ed.) Dat lijkt me sowieso wel verstandig... :o
|
Citaat:
|
gewoon hard terug slaan (y)
wat sowieso niet hoeft, want als iemand zegt dat hij je gaat slaan bluft diegene vaak :o althans, dat is mijn ervaring |
is er nog iets gebeurd?? als je nog tips wil voor zelfverdediging ofzo dan kan dat ook (y)
en ik wil je ook best leren hoe je (bijna) altijd kan winnen. dan is het misschien niet zo eerlijk maar het lukt wel. |
gewoon terugmeppen.
werkt altijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Keihard op haar neus slaan zodat het flink bloed (y)
Waarschijnlijk blijft het toch bij dreigen van haar kant uit :) |
Citaat:
|
Bel de politie en plant ze in de struiken zodat ze toe kunnen slaan als ze een poging waagt.
|
ben ik de enige die hier vind dat je vuur niet met vuur bestrijd :|
|
Zeg het tegen je ouders. Die kunnen je misschien helpen aangifte van bedreiging te doen. Zo niet, dan kunnen ze je misschien een paar keer naar school brengen zodat zij erbij zijn als je haar ziet. Binnen in de school ben je waarschijnlijk wel 'veilig'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt ook half psygologie (wat op dit moment in mijn ogen (met alle respect) meer lijkt op onzin) mee nemen naar school en ff lekker gaan rammen... Ik kies voor het eerste |
Citaat:
En zoals ik en iemand anders al zeiden, dit meisje bluft gewoon, dus gewoon terug bluffen, als ze echt gaat slaan, sla je der gewoon harder terug. |
Citaat:
Wat betreft bluffen, dat ben wel met je eens En naja ik zou het niet zo oplossen |
Citaat:
In onze klas werd vroeger iemand gepest. Geloof me, het was pas ECHT feest, nadat we weer een preek kregen van de lerares. Je mag het proberen van mij, maar uit mijn ervaring is het niet verstandig... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
b) Ik zie verder geen oplossing van je? ;) |
al je vrienden erbij halen,langs de lokale achmed voor een mooie pipa,vrijdag daar gaan staan met z`n alle !!
wedden dat die chick nix meer durft :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een kut-forumbaas dat ik dit nu pas zie, maar dit past beter ergens anders. :bloos:
L&R. |
Ik zou er niet met een grote groep gaan staan... maar misschien zorgen dat er 2 grote jongens naast je staan ofzo... misschien kunnen je ouders je helpen. Ik zou t ze in ieder geval vertellen.
|
Citaat:
|
Hard voor je... Veel geluk en gecondoleerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet je vrijdag gewoon heel de dag boos maken, dus jezelf lekker opfokken..en als ze dan komt en ze begint bijdehand te doen dan ben jij al zo pissig dat je dr naar dr keel vliegt, gewoon slaan en schoppen, en dan gaat het er niet om hoe je schopt of slaat maar dat je dr raakt!Krabbelen,spugen, bijten alles mag!
|
Ze zit bij in de klas/school? Leraar bij halen, kunnen dreigen met van school sturen, dan wel haar ouders bereiken voor eventuele druk vanuit haar thuis. Met geweld lok je alleen meer geweld uit. Haal jij vrienden erbij, haalt zij de volgende keer ook vrienden erbij.
En zoals je al zei, jij hebt geen ervaring met vechten, zij heeft al een aantal gevechten achter de rug, denk dus niet dat een snelcursus vechten echt zal helpen. De enige oplossing is: Jouw ouders, haar ouders, school, wellicht politie. Ze voelen het ook erg, als ze in hun buidel betast worden en daar kan de politie dan weer bij komen kijken... moet je geen hoge boetes verwachten, maar genoeg om haar voor een volgende keer te behoeden. Daar gaat de politie echt niet om zitten lachen, ze zien het wel degelijk serieus |
Mjah.... Als je de politie erbij kan halen dan is dat best goed. Geloof dat bedreiging een strafbaar feit is? Of het nou gaat om een kogelbrief of simpelweg zeggen dat je iemand in elkaar gaat slaan.
En indd een mentor, leraar, ouders en whatever informeren over de situatie. Mocht dat haar niet tegenhouden om je op te wachten, dan moet je zeker niet over je heen laten lopen he! Gewoon een grote bek teruggeven en altijd gelijk meppen als zij alleen al WIL gaan slaan. (pas terugslaan als zij de eerste klap heeft gegeven? Tuurlijk niet. Je laat je toch niet zomaar slaan of wel?). |
Citaat:
|
haha.Je kent toch wel mensen ? nou zorg dat je met een groepje bent en ros dr af.Ik had een keer ruzie met gozer stond ook op school,fftjes paar mensen gehaald.In een keer stond de hele school er hebbe we ze afgerost en weggetrapt.Easy as that.
|
Een regel van vechten is dat je de grootste of degene met de grootste bek er tussen uit pakt en die zo hard mogelijk tegen de tegels (probeert) te slaan.
Of je haalt de politie of leraren erbij maar daar heb ik ook mijn twijfels over, succes iig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |