![]() |
Au bain Marie
Wij hebben zojuist het heerlijke idee om wiet even au bain marie te verwarmen en het dan met wat chocola uiteindelijk erdoor op een biscuit te smeren. jummie jummie!
maar nou lazen we in een spacecake recept dat je het een paar uur moet verwarmen :o moet dat echt zo lang?? of kunnen we het gewoon wat korter doen?? ik bedoel, je kunt toch ook gewoon eieren bakken met wiet erin?? |
Hmm, 20 minuutjes in de boter laten trekken is tot nog toe voldoende gebleken voor spacecake.
|
Moet je met paddo's doen! (Y)
|
Citaat:
|
20 minuutjes in de gesmolten boter laten trekken ofzo is idd wel genoeg volgens mij, bij ons wat het laatst in elk geval zeer goed te eten (y)
|
nou....
inmiddels 1,5 uur later en nog steeds geen effect... we hebben toch met z'n tweeën ongeveer 0,75 gram wiet gehad (0,375pp). niet genoeg misschien? we hebben het heerlijk op een broodje gesmeerd, maar het was toch niet echt te eten! :) |
Je kunt er beter spacecake van maken snoes
volgens mij is het ook niet echt goed voor je maag zo ;) |
Citaat:
als het maar werkt maar het werkt niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn wat mensen al niet bedenken zeg de tering. Is een joint roken nou zo moeilijk? En anders spacecake bakken dat werkt wel alleen moet je er meer in doen dan 0.75 gram :P. En kan je beter hash gebruiken maar dat is offtopic :P.
|
joint geniet normaliter ook mijn voorkeur, maar mijn keel is fucked up. loop de hele tijd te hoesten en als ik dan ga roken maakt het dat niet beter... en we wilden toch een beetje waus worden, dus besloten we het oraal te nuttigen. helaas zonder succes :(
en die wiet was het enige wat we nog hadden... dus vandaar dat ik zo weinig had ;) |
Dan had je er helemaal een joint van moeten draaien dan was je iig nu stoned geweest :P.
|
Je kan toch beter wel 0,5 - 0,6 gram per persoon nemen, minstens. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
|
Citaat:
|
Hoestdrank :rolleyes: ;)
|
nee hoestdrank fucked je hoofd echt (N)
|
Honingmaroc roken in pijpje, thee zetten en een kilozak honingdrop (Y)...
|
Citaat:
|
ik heb wel spul tegen hoest, heerlijke tijmsiroop! :) das echt super lekker en goed voor de keel! en verder gaat het ook vanzelf wel weer over, maar het probleem is gewoon dat ik graag stoned wilde zijn, maar een joint geen optie was en er maar weinig wiet voorradig was...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |