![]() |
Nieuw album Moonsorrow
23 februari komt het nieuwe album van de Finse viking metalband Moonsorrow uit, getiteld Verisäkeet.
De tracklist is als volgt: 1. Karhunkynsi 14:00 2. Haaska 14:42 3. Pimeä 14:08 4. Jotunheim 19:28 5. Kaiku 08:19 |
Al ergens te downen? Ik ben namelijk reuzebenieuwd.
gave band (y) |
Ben ook wel benieuwd.
Moonsorrow is wel een goede band. |
Hehe metalarchive is flauw
|
wat ik van ze ken vond ik niet zo heel erg leuk, op de intro van de cd na dan.. :P
maar als ik hem vind dan pluk ik hem er wel weer ff vanaf, maar over het algemeen, geef mij maar manegarm |
Citaat:
|
viking?
|
eerder beetje folk-achtig als je het mij vraagt..
lijkt wel een beetje op Finntroll |
Jammer, geen remote linking.
Anyways... Het is viking, ja, zoals ik zei. Het lijkt niet veel op Finntroll, het is minder eentonig, wat langzamer en de nummers zijn veel langer. |
Up.
|
*gaat ernaar op zoek in soulseek*
oh je houdt van Ayreon, niemand schijnt te begrijpen hoe geniaal Arjen Lucassen is :( |
Citaat:
|
he, vechten :p
|
niks is natuurlijk zo geniaal als valkenswird's metaltrots "Pastor of Muppets" ;P
|
omg
DAAR kom je niet mee weg :D en wat is er NIET geniaal aan Arjen Lucassen? argumenten,argumenten........ :p |
daar doe ik niet aan :o
|
ochoch .. typisch V-town :cool:
|
ach het enige fatsoenlijke aan Dommelen is de brouwerij :cool:
|
zelfs DAT niet!
ik woon er praktisch langs en het STINKT !! :mad: |
oh, dan kom ik al bijna een half jaar practisch langs uw woning want ik loop er stage :cool:
|
hm nooit gezien :o
ik zal een grote poster op mn raam plakken met 'Arjen Lucassen forever' er op of iets in die richting ;) |
overdrijven is ook een kunst. Maar kben weg. morgenvroeg weer de 172 hebben want ik ben te lam om te fietsen met dit weer :P
|
172 \m/ :D
|
Ik vind het raakvlakken hebben met de latere Bathory, zo episch en bombastisch dat het is. Het is alleen nader uitgewerkt, en slepender.
|
Staat het al op Soulseek dan? :D Ik heb het nog niet gehoord.
Dommelen is trouwens. :nono: |
Hij staat nu op SoulSeek, ben bezig met downloaden.
Ben benieuwd! Suden Uni en Kivenkantaja vond ik in ieder geval :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het klinkt verrassend goed ! (y)
|
Ja, komt dat horen mensen.
|
Het is wederom weer een mooi plaatje (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |