![]() |
gez: mode studie in arnhem
hey mensen,
ik ben opzoek naar een HBO studie die te maken heeft met mode. En dan niet de HKA, maar 1 met inkopen/managment dat soort dingen. Het creative deel mag er ook in zitten. Laat me graag even weten wat er is! dank je |
S&S --> Studiekeuze
|
ik ken tmo in doorn maar dat is duur en niet in arnhem!
sorry verder kan ik je niet helpen succes er mee! |
Volgens mij is die er niet in Arnhem.
|
nee dat vertelde ik er ook bij ;) daarom eeft ze niets aan mijn reactie!!
sorry! |
Enige niet particuliere mode opleiding gericht op management heb je in Amsterdam (voor zover ik weet dan). En dat is het Amsterdam Fashion Institute.
|
voor management en co.. moet je dan wel naar doorn, of naar a;dam.. verder is er niets in nederland op dat gebied
oh ja in enschede zit ook nog commerciele confectie kunde (saxion) in arnhem zit dus DE mode opleiding v nederland |
bedankt mensen,
heeft iemand ervaring met de studie in Doorn? of dat leuk is en leerzaam?(mijn studie nu zuigt namelijk en is erg gebrekkig op vele oppervlakken :( |
Citaat:
|
|
De kans dat je aangenomen wordt bij het Fashion Instituut Arnhem is heeel erg klein. En daarvoor heb je geloof ik eerst een HBO-diploma en heel veel mode-ervaring nodig.
Maar je zou het kunnen proberen. :) |
Citaat:
sja. .ik vond het achteraf niet echt iets voor mij, want ik vond het allemaal net iets TE economisch overkomen.. en de school is dan ook nogeens zoooow verschrikkelijk duur.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |