![]() |
Bol vetrouwbaar?
Is bol.com vertrouwbaar met rekeningnumers invoeren?
|
Ik denk dat meneer Bol al bezet is door mevrouw Bol.
|
>>> Werk Geld en Recht?
Bol.com is bij mij wel betrouwbaar. :) |
Citaat:
|
Bol vetrouwbaar?
Vet rouwbaar ja. Tuurlijk is het betrouwbaar met rekeningnummers invullen, anders was de website wel offline gehaald. Ik heb er al regelmatig wat besteld. |
Tenzij mijn zoldercomputertje nu even snel bol.com host.
|
ja.
|
Jahoor, ik heb er geen klachten over, 2 keer wat besteld en 2 keer snel verwerkt.
|
:rolleyes:
|
hahahaha
|
Nooit problemen mee gehad. :)
|
Ja, alleen heb ik nou allemaal problemen met terugsturen van dingen en mailtjes krijgen dat ik niet betaald heb.
voor de rest hartstikke betrouwbaar hoor |
>> w,g&r
|
Jezus, kom op zeg. Het is één van de grootste webshops. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zouden ze met je rekeningnummer gaan doen dan? Je krijgt gewoon een acceptgiro met jouw rekeningnummer erop, en die teken je. Klaar, er is niets níet betrouwbaar aan..
(Ik bestel er al 3 jaar dingen, is nog nooit mis gegaan. En als er iets mis ging - ik kreeg een keer een verkeerd boek - lossen ze het heel snel op. ) |
Citaat:
|
Heb 1 bestelling gedaan en het duurde wel even voordat ik de bestelling had, maar het paste nog net binnen aangegeven levertijd.
Ik zou er denk ik wel weer bestellen. |
Citaat:
niet bedoeld als reclame maar ik heb alleen maar positieve ervaringen met ze; snelle leveringstijden etc, etc. en ze zijn vaak redelijk goedkoop :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn er niet achterlijk ofzo hoor :| |
Citaat:
|
Ja, ze zijn betrouwbaar. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Topic kan dan ook..... Closed |
Bol.com is zeker betrouwbaar.
|
Ik heb vorige week nog een boek bij bol.com besteld, en dat verliep allemaal perfect.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |