![]() |
Wat voor forummer ben jij?
Ben jij het soort forummer dat alleen forumt als je op school niets te doen hebt? Forum je alleen in het weekend, in de vakantie of juist doordeweeks? Gebruik je het forum om je ouders te laten denken dat je je huiswerk aan het maken bent op de computer? Is het forum jouw studie-ontwijkend gedrag? Of ben je gewoon een die hard-forummer zonder leven en forum je altijd?
Ik val waarschijnlijk onder de laatste categorie :( |
Ik ben meubilair.
|
studie-ontwijkend
|
ik-verveel-me-forummer
|
De tijddodende forumer. Ik doe 't omdat ik niets beters te doen heb, dus ga ik maar threads lezen.
|
Ik forum omdat ik wilde weten of je ook echt verslaafd kunt raken zoals matt. zegt...
Volgens mij kan het echt :( . |
Een-uurtje-per-dag-posten-forummer.
Of zo... :o |
Ik forum zodra ik niet weet wat ik moet doen of ik geen zin heb in wat ik eigenlijk moet doen. Dat is op school en thuis.
|
Ik werk gewoon achter mijn pc'tje, en af en toe klik ik is even door het forum heen om te gaan posten. Dan ga ik weer werken, dan weer forummen. etc etc.
|
Ik heb verder niets te doen.. maak van mij maar doelloze diehard :p
|
Ik was even bang dat we zo'n poll zouden krijgen zoals we die al eerder zagen over 'welk type scholier ben jij: optie 1, optie 2, optie 3'...
Maareh, ik forum in het weekend, doordeweeks en vakantie. Voornamelijk studie-ontwijkend. En "die hard"? Nee, zo zou ik mij -met mijn relatief lage postcount- niet willen classificeren. Dus yay, ik heb een leven! :cool: |
Nou.. ik lees wel bijna alle topics die me interesseren, ook zonder er in te posten. Het forum staat ook meestal aan als anti-verveeldingetje. Mijn leven staat op een laag pitje blijkbaar.. ik ga mijn vrienden zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben die forummer van het meest gehate soort. (y)
|
Een beetje verschillende forummer.
Als ik me verveel, om verslagen te ontwijken, klusjesontwijkend :o (doen alsof ik schoolwerk heb) en nog wel meer denk ik. |
Is het forum jouw studie-ontwijkend gedrag?
ja, als ik geen huiswerk heb ga ik leuke dingen doen, als ik moe ben of huiswerk heb ga ik naar scholieren :confused: Heb nog nooit zo vaak op scholieren gezeten als deze toets week :rolleyes: Ook zit ik vaak als ik terug kom uit de kroeg nog effe op scholieren :bloos: |
ik ben een zo af en toe als ik zin heb forummer
|
Tussen-de-bedrijven-door-terwijl-ik-eigenlijk-achter-de-pc-zit-om-aan-mijn-scriptie-te-werken-forummer.
|
Ik forum als ik er zin in heb om iets te posten. Of als ik net wakker ben. Of als ik stoned achter m'n computer zit. Of als ik me verveel. En vlak voor het slapen gaan.
|
ik ben een loerforummer, ik zit een beetje te loeren in fotoboeken enzo en in topics
|
een ik-verveel-me forummer & eentje die eigenlijk alleen maar leest en weinig post.
ik observeer :cool: |
hahaha ja ik ben een die hard forummer :cool: maar ik maak mijn huiswerk ook nog wel
en ik heb ook een leven :o |
hmm, ik forum de laatste tijd veel te veel, doe geen fuck meer voor school en mijn leven gaat ook hard achteruit.
|
ik ben een ik-moet-eigenlijk-voor-school-iets-doen-maar-daar-heb-ik-nooit-zin-in-dus-ga-ik-maar-forummen-forummer
|
Forum omdat.. :bloos:
|
Ik forum elke dag, meestal na school omdat in ons studiehuis geen internet is. In de vakantie forum ik ook, behalve als ik op vakantie ben, in de weekenden ook.
Oftewel: zo'n beetje elke dag. |
Citaat:
|
Een oude forummer die alleen hier komt als bokt het niet doet.
|
ik forum altijd :bloos: t werd zo erg dat mijn goede voornemens van dit jaar allemaal neerkwamen op minder forummen :o
naja das ligtelijk overdreven :D maar het kwam in de richting :o |
Ik forum steeds per ongeluk :( ik was van plan vandaag niet te forummen, en bovendien heb ik vanochtend alleen mijn computer aangezet om geld over te maken... en nu zit ik opeens op het forum :eek:
Dus ik ga maar weer :P (ohja, ik neem aan dat dit onder 'die hard forummer zonder leven' valt :P) |
Ik ben een die-hard forummer met een leven. :cool:
|
Ohja, ik heb op zich ook wel een leven, al weet ik nu even niet waar ik dat gelaten heb :P
Hee, ik ben er nog steeds. Dat was niet de bedoeling. |
:d
|
Citaat:
|
Als ik mij verveel.
|
Ik behoor tot de harde kern die hard forummers met iets dat men offline ook wel een leven pleegt te noemen.
|
Citaat:
|
Ik forum vooral doordeweeks, tussen al m'n bezigheden door.
|
Een shitty forummer
|
forumer die veel leest, en als hij iets typt veel spelfouten maakt :)
|
Is het forum jouw studie-ontwijkend gedrag? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral studie-ontwijkend :o
|
Een doordeweekse studie ontwijker.
|
Vanalles een beetje, maar heb nu wel een best druk leven met andere dingen.
De ene keer is omdat ik geen zin heb om te studeren, de volgende omdat ik niks te dioen heb, een andere keer omdat ik het leuk vind en ook deze: Citaat:
|
Citaat:
Ik ben die-hard forummer, ik forum veels te veel. :) |
:bloos: een schattige
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |