![]() |
Op welke leeftijd denk JIJ dat je midlife-crisis gaat beginnen?
Wanneer denk je dat de sleur des leven intreedt? Dat je een psychologische -en fysieke- burnout krijgt? Dat je de zin in het leven kwijt bent omdat je alles al hebt gezien, of juist helemaal niet meer kan doen waar je zin in hebt?
Over 10 jaar? 20? Wellicht denk je dat ie al is begonnen of denk je dat je er nooit last van zult krijgen. Vul de poll in! |
Ik mis mijn optie :(
|
Ik heb mijn crisis al gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Crises en crisissen zijn beide goed. Cricissen weer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom t0g niet in crisissen
|
ik hoop erg laat :o
|
Ik heb mijn crisis al gehad
|
ik doe niet aan crisissen
|
gemiddeld
|
ik ga geen midlife-crisis krijgen
|
Ik zit er al zo'n negentien jaar in en het ziet er niet naar uit dat ik er ooit uitkom.
|
Oh vast 35-40.
Ik heb namelijk het idee dat ik een soort Bridget Jones ga worden, maar dan zonder dat dikke. |
Ik zit er al middenin :(
|
25-30
|
In feite is de vraag trouwens hoe oud je bent, op het moment dat je denkt 'Mijn midlife-crisis gaat beginnen'. Onegacht of-ie dan daadwerkelijk ook begint. Maar zo is de vraag vast niet bedoeld.
|
Dat krijg ik nooit omdat ik nooit volwassen wordt.
Dan krijg je er ook geen lkast van. |
Ik denk dat - als ik in een midlife-crisis kom - hij niet voor m'n 40ste gaat beginnen. Maar goed, ik denk niet dat ik er in kom, ik blijf optimistisch.
|
95+
|
Ik heb al jaren een midlife-crisis, ongeveer vanaf mijn 16e. Overigens betekent dat niet direct dat ik maar 33 ofzo word, maar ik denk niet dat ik heeel oud word. :P Misschien 35 ofzo. :)
|
mijn midlife-crisis... Hummzz... Ik gok ergens in het midden van mij leven :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan midlife-crisisen.
|
25-30
Want dan heb je je school af, heb je (als het goed is) een paar jaar gewerkt en dan leef je al meer dan een kwart eeuw. Volgens mij is het dan allemaal nog alleen maar zinloos(n) |
Die van mij heb ik net gehad :cool:
|
Citaat:
Ik doe met je mee :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat betekent dat je er niet in zit en ook dat je hem nog niet gehad hebt (die opties staan er namelijk wel bij). Dan moet jij je crisis tussen 19 en 25 jaar krijgen. En het is wel reëel om aan te nemen dat je dan op een kwart van je leven zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
35-40
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit nog steeds in mijn crisis. Waarom wil ik niet dat school eindigt? :( |
Citaat:
|
Maar valt dit dan onder de noemer 'mid-life crisis' ?
Ik wil dat helemaal niet, een nieuwe omgeving :( |
Citaat:
|
Wordt dit als offtopic beschouwd? Zo ja, wens je me hiervan op de hoogte te stellen fb? Ik ervaar dit niet als offtopic, maar als ontopic. Het helpt bij de crisis die ik doormaak.
Ik zou dan met 1 van de 1 overblijven. :| |
Citaat:
|
Ik zou enkel met die vriendin overblijven.
Ik weet het nog niet zeker, veel hangt af van de situatie ... |
Ik kom niet in een crisis terecht, natuurlijk. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |