![]() |
[GEVR] tas voor laptop
Ik heb per woensdag een laptop, en nou kwam ik erachter dat die tassenom ze in te vervoeren toch wel aardig prijzig zijn.
Dsu wie heeft er een??? |
Wanneer je school een laptop-project heeft dan kun je misschien informeren of je via school een goedkope tas kunt krijgen, of korting bij een leverancier waar school de laptops van koopt?
Of anders Marktplaats? E-bay? Ik denk dat je daar meer kans op succes hebt dan hier. |
Sjongejonge, voor 25 pleuro heb je een gloednieuwe tas, gewoon even bij een electrazaak kijken. Nadenken is ook erg moeilijk geloof ik...
|
Citaat:
Misschien vindt zij 25 euro wel prijzig? (Als ze er voor die prijs al zijn, ze zijn vaak wel duurder (wil je een beetje een redelijke hebben - en een waterdichte is toch wel enorm praktisch, moet ik zeggen) volgens mij.) |
Ze zijn over het algemeen wel duurder dan 25 euro, eerder het dubbele. :)
Dus ik begrijp het punt wel. Als je tweedehands gaat kijken, Targus maakt hele leuke en stevige laptoptassen. Die er ook nog eens niet als zodanig uitzien. |
Waarom niet in je gewone ruk zak ?
|
Als je een laptop kunt betalen kan je toch zeker ook een tasje kopen. :rolleyes:
|
'k heb een tas vd hema, werkt prima
ong. 16 euro |
Citaat:
Alweer een sprekend voorbeeld van de... WAF. :nono: |
die tassen pikken ze er toch uit en jatten ze..beter koop je zo'n backpack.. van janssport ofzo.. daar zit een laptop vak in en valt niet op
|
ik heb er hier een voor je liggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |