![]() |
Hoe prefereer jij je Bacardi?
Tsja, vakantie op Cuba...
Lijkt me heerlijk, de hele dag Bacardi drinken en dikke sigaren roken. Ik doe niet aan snuif snuif, maar daarvan hebben ze ook genoeg dunkt mij Maar om even to the point te komen, hoe drink jij jou favo Bacardi? Of je houd je er niet van? Ik waardeer een bacootje bij het uitgaan, soms een glaasje on the rocks. Lemón is ook erg lekker Doet uw pleidooi! |
Bacardi lemon met cola :). Wtf heeft dit met Cuba te maken?
|
tja niks denk ik
ik drink verder gaan bacardi |
direct uit de fles
en een sigaartje is ook chil |
|
:d
|
bacardi lemon is erg goed te doen
sigaren ook, maar die draai ik toch liever zelf met blunt :cool: |
Citaat:
20 jaar na het huwelijk van Don Facundo Bacardi met Amalia Moreua, kochten ze een kleine distillerderij in Santiago do Cuba en begon de productie van de wereldvermaarde Bacardi rums (1854). In 1960 verplaatst de productie zich, wegens dreiging van het heersende regime, naar Brazilië, de Bahama's, en Canada. Nu, 6 generaties na Don Facundo is Bacardi nog steeds een familiebedrijf. Ze hebben vestigingen in 170 verschillende landen. owja, Cuba staat ook bekend om haar kwaliteitssigaren ;) |
Bacardi kost duurrrr.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaat dit ergens heen?
Van mij mag je het hebben over hoe je je Bacardi prefereert, maar dan moet dat wel gebeuren... Om het even subtiel te houden :D |
verander dan wel de topictitel
|
Citaat:
|
daarom had ik het ook eigenlijk tegen type
|
Citaat:
http://bacardi.bw-sites.be/boycot_bacardi.htm |
Citaat:
-->leer :evil: |
Door cola prefereer ik bruine rum:
http://www.rakuten.co.jp/oosima/img1014520616.jpeg bacardi lemon is puur on the rocks daarentegen wel weer erg lekker... |
bacardi breezer.
|
ik zou geen bacardi daar bestellen, ook door de boycot. Maar vooral omdat het leuker is daar lekkere rum te vinden :). Ik bedoel, als je in duitsland of belgie bent ga je toch ook geen heikenen bestellen (ook niet in nederland maar gaat om het idee :p ) Probeer zoveel mogelijk verschillende merken/soorten rum daar, en kijk wat je het lekkerst vind.
Ik zelf vind rum-cola erg lekker, maar tegen een rum on the rocks of puur zeg ik ook geen nee. |
Citaat:
Ik drink niet zovaak bacardi, maar ik denk puur of met cola :) |
:( ik had wel wat anti-breezer fanatisme verwacht...
anders had k wel eerlijk kunnen zegen dat k bacardi t liefst puur op de stenen drink. |
Citaat:
|
Citaat:
|
breezer is idd ranja met volgens de maker alcohol erin
pure bacardi ben ik al op uitgekeken na een keer iets teveel van dit goedje k krjig goldstrike nog makkelijker weg dan die rommel :P |
weet iemand trouwens een goedkopere varriant voor bacardi lemon?
voor iedere drank heb je wel zo'n b-merk toch? bootz ofzo? |
Ik ben in Cuba geweest en daar vind je geen Bacardi. Havana Club is daar hetgeen dat geschonken wordt, en dat is 10x beter. Elke mafketel weet dat Bacardi niet Cubaans is, en hartstikke Amerikaans.
|
Citaat:
neee, dat IS duur! Dat is duur, dat kost goedkoop (Y) |
Citaat:
"Ongelooflijk he, als je dat allemaal zo ziet. Al die sterren en die komeeeeten." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |