![]() |
Waaaazige uitspraken topic deel zoveel
Juist wazig dus... :P.
|
duss... daarom een nieuw topic?
|
oh sorry, ik zie et nu, de andere is vol
|
TS begint
|
ik zei ooit eens: "opzich"
|
Citaat:
|
Omg.. Ruben.. Wim..
Ga zo door.. ik vond t wel humor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ja Ruben wou een telefoonrelatie en telefoonsex. En uiteindelijk een kind adopteren via de telefoon :D. En jij ging nog voor me posten dat ik geen zin had om het zelf te doen... |
Citaat:
Ruben wou idd een telefoonrelatie. Maar het moest wel van 2 kanten komen, dus dan moest ik hem ook bellen en hij mij ook. En ik zou posten: Wim heeft geen zin om te posten, dus daarom doe ik t. Alsjeblieft en ik zou dat gistermorgen doen. |
Citaat:
J: "Jij zegt echt teveel opzich man" R: "Meen je dat? Ja, maar... opzich is ook wel zo'n woord wat je overal in een zin kan plaatsen; Ik heb opzich een hond. Ik heb een hond, opzich. Ik, opzich, heb een hond. Opzich heb ik een hond." >> vijf minuten en buikkramp van het lachen verder << J: "Het enige wat in die zin NIET kan is "Ik heb een opzich hond"..." R: "Nee hoor... Want ik heb een opzich-hond. Da's zo'n speciaal ras, enzo..." :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 klasgenoot van me was stoned, en ze ging samen met iemand anders samenzweren tegen mij
A ; kom, we gaan Astrid omver blazen :cool: N ; JAaaaahaaa :D ik ; hallo ik sta naast jullie, ik hoorde dat wel! |
Citaat:
|
ha0s - If I'm just bad news, then you're a liar. zegt:
er was eens een neger uit spikri die aan 't taggen was op 'n abri hij kwam in de shit want daar kwam de kit toen moest ie snel loessoe op z'n bikri Malice - [take me out dancing] zegt: iik snap er nikssss van joh cha0s - If I'm just bad news, then you're a liar. zegt: 'n abri is zo'n bushokje cha0s - If I'm just bad news, then you're a liar. zegt: taggen is met viltstift als 'n kleuter je naam overal op schrijven buiten cha0s - If I'm just bad news, then you're a liar. zegt: de kit is politie cha0s - If I'm just bad news, then you're a liar. zegt: en loessoe is negers voor weggaan |
lal, ik begreep hem wel zonder uitleg hoor :P
|
IK:"M'n moeder belt!!!!!:O:O:O"
J: "SNEL!" IK: "WAT?!" J: "Er niet meer aan denken" IK: "Maar hij blijft maar gaan." J: "Probeer jij mij iets op de mouw te spelden?" |
In een halvelings politieke/scholen-verschiltussenNederlandenBelgië-discussie met deadlock:
D: Met vliegen vang je meer honing dan met azijn ^^ En daarna ook nog niet meer weten dat hij dat heeft gezegd :D. 's nachts, Joël deed het licht uit en struikelde meteen over mijn bank, dus ik roep Voorzichtig! Een slapende deadlock antwoordt: Ja, hmm, nee, misschien toch maar niet. En dan een synchroonactie: ik stap in de taxi, denk dat ik het handvat vast heb, maar dat blijkt de deurstijl, deadlock stapt voorin en slaat de deur dicht. Ik blijf halverwege hangen en vraag me af waarom ik niet meer verder kan. Blijkt mijn hand compleet tussen de deur te zitten, deur volledig dicht. Dus ik merk doordacht op: Ehm Bas, mijn hand zit tussen de deur... deadlock: Hoezo tussen de deur, de deur is dicht Ja kijk maar, en idd, het blijft verbijsterend, mijn hand leefde nog terwijl ze gewoon echt tussen een dichte deur zat... En ze is niet eens onbruikbaar ofzo, wel wat pijnlijk en nu vertoont ze een blauwe schijn, maar het blijft een nogal absurde toestand. Normaal ben ik altijd een watje bij dat soort dingen en gil ik morrd en brand ^^. |
dat heb ik nuchter meegemaakt met een vito. Die schuifdeur zat ik tussen en dat was geen pretje
|
Hahahahah Mutantje toch :D Pas je wel een beetje op? :D
|
Het was deadlock zijn schuld :o Op zich was het best wel eng, ik denk dat ik mijn vingers nog kon bewegen en op zich deed het geen pijn en was het irritant dat ik gewoon niet verder kon omdat mijn hand vastzat. Niet echt een normale situatie.
Vrijdag hing ik de chagrijnige alcoholist uit en riep tegen iedereen die me verveelde: ik weet het niet, laat me met rust. Toen hebben ze een papier voor me gemaakt dat ik om mijn nek kon hangen zodat ik dat papier gewoon maar in iemand zijn richting hoefde te wuiven ^^. |
Citaat:
|
Ik gisteren tegen cha0s (in ontipocness):
Joël gaat snoep voor me halen als hij strax naar huis komt, hij moet toch nog tanken. Maar dat kan nog wel even duren Ik denk dat ik hem ff bel dat het huis in brand staat ofzo: Trrrring Joël: "Met de hoerr" Ik: "Het huis staat in brand, kom snel naar huis" Joël: "WAT? IK KOM ERAAN" Ik: "Vergeet niet te tanken" vaagheid |
ik had het met een vriend over Andy C, en hij zei dat Andy C mensen zichzelf dood kan laten dansen.
Ik zeg: "ach, dat kan Nymfo ook... ik ben nog maar [bnet[/b] het levende bewijs" |
Ik zou jullie graag even mededelen dat ik net een heerlijke 1-persoons Hashjoint heb gerookt. O ja mijn lieve menschen ik geniet er van. Tijdens het roken stond ik te kijken naar het meer voor het huis, met aan haar oevers een prachtige molen die 's avonds verlicht is en ons de zekerheid brengt dat de wind zal blijven waaien. En met haar bladen gericht op de maan vertelt ze ons eveneens dat aarde's kleine neefje zal blijven draaien en draaien totdat wij niet meer 's avonds buiten komen om te proeven van de goddelijke smaak en het ontspannende aroma van de Joint. Het in onze slaapkamers kalmpjes groeiende bewijs dat er een hogere macht is, die de verlichten onder ons doet genieten van het leven en de wereldbevolking verenigt onder een licht dek van drijvende vrede.
En 's nachts als het zo donker is dat ik bang ben zelf te vergaan in het donker en voort te leven als een schaduw, sluit ik mijn ogen heel even en kijk naar de wereld, waarop ik overal piepkleine lichtjes zie oplichten en dan weer enigzins doven totdat ze weer schijnen naar de hemel en mij verteld dat het goed komt. En terwijl ik jullie bericht doe vanuit mijn slaapkamer, luisterend naar Kings of convenience - Manhattan skyline, wil ik jullie bedanken. Bedanken voor datgene wat ons enigzins bind, al dan niet over de electronische snelwegen. Hopend dat jullie nu net zo van het leven genieten als ik, Saluut, jullie Augustus. |
Citaat:
|
Radio 4 klassiek is best grappig soms :) en dat is 94.3 hier (y)
|
[19:41:29] Willem: wanneer worde gij koning, sneeuwwitje
[19:41:44] Martijn: als het bos mijn dierenvriendjes bevrijt! Martijn: kank me nie herinneren Willem: komt da jij geen geheugen hebt Willem: of ben je dat soms vergeten;) Martijn: ik weet niet meer wa je zei [23:14:04] Willem: ben je er [23:14:09] Willem: sandoorietje [23:15:30] Sandoor: nu wel [23:52:38] Willem: doar hepb ick nix mej de mackuh [21:24:49] Willem: 30000 miles to graceland [21:24:52] Willem: das nog wijd dan [21:24:56] Martijn: godverdomme ja [21:25:02] Martijn: hedde een zwoar wage voor nodig [21:25:08] Martijn: anders komde gij er nie baasje [21:14:39] Martijn: let wel dat je linchsaf slaat bij het stopligt Willem: kalou scoorde net Martijn: is da een zweed? Willem: ja Willem: stinkt kei erg Martijn: zweden zijn dol op bananen Martijn: daarom is de vlag ook geel [19:25:03] Martijn: maar hoe kan jij op 2 name tegelijk/ [19:25:27] Willem: wat zeg je [19:25:32] Willem: ik snap dat laatste leesteken niet [19:25:38] Martijn: sterf [18:52:11] Martijn: hij gaat 0 kb/s [18:52:20] Willem: de snelheid van een printer dus [18:52:26] Martijn: yah! [18:52:29] Martijn: nu 1 kb/s [18:52:35] Martijn: das de snelheid van een koptelefoon [18:52:35] Willem: de snelheid van een viltje [18:52:38] Martijn: ja ook [18:52:38] Willem: oh ja da ook Martijn: gaan we nou vanavond gipsies of the old west kijke Martijn: of hoe heet die film Willem: dude where's my car bedoel je Martijn: ja Jelle: en hoe heet jij ongeveer Willem: Wilem Jelle: waarom heet jij dan bij msn willem Willem: omda ik helemaal Willem heet Willem: en ongeveer Wilem Jelle: en wat wil je daarmee bereiken Willem: de top! Jelle: je weet wat ze zegge Jelle: die top bereike is niet zo moeilijk maar er blijven dat is verdomd pittig Hm dat is wel weer even genoeg denk ik zo |
Citaat:
|
Citaat:
Gesprek van donderdag avond, wazig bounced op aphex twin (ook opgenomen maar dat filmpje kan k even niet op de computer zetten ofzo) J: 'Yeah' G: 'Oh...wezenloos kijken' *kijken wazig om zich heen* G: 'Ik weet niet of ik dit heb opgenomen..' J: 'Had je op 't goeie knopje moeten drukken' G: 'Hahaha, ja...' G: 'Maarja..ik kan dit eigenlijk wel uren doen..´ J: 'Ja...ik ook wel...maar dit nummer duurt maar 5 minuten.' G: 'Kut!' J: 'Ja, 5 minuut 9 wel hoor' G: 'Oh gelukkig...die 9 seconden zijn heel belangrijk....want...zeg het maar..!' J: 'Elke seconde is belangrijk!!' |
Citaat:
|
"Ik ben net een kaarsje; ik rook ook"
|
was bikri dan? scootter?
|
ja, of fiets ofzo, ik moest wat verzinnen :D
|
oh jezus het was veroznnen!? nep?!
|
eventueel.
|
lol en terecht
|
djuuuuuuuuuuuuu
|
Citaat:
|
gisteren fietsten we terug naar huis, en E. had nog wat Flugel meegenomen op de fiets. ze had een flesje leeg en gooide die weg, vlakbij een sloot.
ik zei ; 'Hey was dat een kikker? :eek: ' E ; 'Ja ik gooide een kikker weg :rolleyes: :D ' ik ; 'Ja nou kan toch best. er is hier anders wel een sloot hoor!' |
Ik, gisteren onder invloed van LSD:
"Hallo, kan je me vertellen wie ik ben? Ik weet het niet meer." "Het is echt bizar om je je halverwege een gedachte te realiseren dat je 'm alweer vergeten bent." "Ik ben vergeten dat ik wat geleerd heb. En daarom is trippen elke keer zo mooi: je kan het geheim elke keer opnieuw ontdekken en dan vergeet je vervolgens weer dat je het ontdekt hebt..." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kon het pas deze keer in woorden vatten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hello, here your friend. Mister Eddy Wally! The voice of europe, how are you?
Wauw! Geweldig! Spaaccuuuh. :cool: Ding, dingderding ding dooooooooong.. Toet, toet. :D |
nee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |