![]() |
3d shooters
hebben jullie nog leuke spellen die draaien op mn pen 550Mhz a la Rainbow Six serie, hitman, nevy seals, delta force, etc
|
Delta Force 2, beste in zijn soort.
Ut en Half Life al geprobeerd? En dus de vele mods daar op. |
ut vind ik niks, en hl kost me te veel schijfruimte om t online te kunnen spelen heb je allelei rotzooi nodig :p
|
Als je het online wilt kunnen spelen moet je het toch echt vooral met die dingen doen. En CS, maar lijkt me dat die ook meteen met hl bedoelt werd?
edit: Hmm, Ik weet niet of medal of Honour op die bak draait? |
online hoef niet, maar is wel zo leuk eigenlijk :p
maar kan t ook wel doen met singleplayer hoor :p ik zal effe kijken voor MoH |
Battlezone!
|
Voor €5 kan je in bijna iedere winkel operation flashpoint: cold war crisis halen, realistisch als rainbow six maar je kunt ook in voertuigen. (helikopters, tanks etc.)
|
OF is saai :p
|
Neem je Quake2, die is ook erg vet (y)
|
Quike III is veel ruiger.
Maar Half Life is niet zo groot, maar 800 mb :). Een mod geloof ik net 200. :) Svencoop is een leuke mod. |
Citaat:
|
Ga dan eens rpg's of rtsen spelen.
Fps shooters ben je zo op uitgekeken of ze moeten een redelijk tot goede multiplay hebben. |
Rts (Y) Age Of Empires 2 rules :D. En de multiplayer is geniaal. En als je het leuk vind iets als Red Allert 2 ofzo. Alliën versus Predator al geprobeerd?
|
AvsP 1 moet je wel doen, 2 is niks. 1 is zo super goed, zo eng :D
|
Ach, AvP 2 is ook erg leuk :)
En anders gooi je Blood erop :o @JoltLeuke avatar. Een vriend van me heeft van het weekend een 2e hands NES+gun en Dh gekocht omdat een andere vriend hem connstant zat uit te dagen. Nu hij hem heeft gekocht heeft die ander "geen tijd". €34 euri weggegooied :D |
Citaat:
No One Lives For Ever is misschien ook wel leuk. Ik wil zijn nes wel overkopen hoor :P |
Quake en Unreal zijn voor twats & tards, maar met Half-Life en de originele System Shock (ik vond hem krachtiger dan SS 2) kun je je lol op. Verder is het eigenlijk maar een minderwaardig genre.
|
wolfenstein enemy territory, ben helemaal verslaafd :)
|
Deus Ex
|
- Red Faction ( deel 1 dus, niet 2 want die is kut )
- Medal of honor: Allied Assualt - No one lives forever ( een echte aanrader, zoals hier al eerder word genoemd ) - Clive Barker's Undying - Project IGI - Daikatana ( ondanks dat het door alles en iedereen toen der tijd in de grond werd gestampt vond ik het zelf een uitererst vermakelijke game ) - Heretic 2 ( gaaf spel gaaf verhaal, geen 1st person shooter, maar toch :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb zelf ook daikatana gekocht voor €5,= Vind het eindelijk nog steeds sonde. Ben tot die 2e wereld gegaan toen had ik geen zin meer. Heb me wel rotgelachen in de 1e wereld toen zo'n robot vast zat in de muur XD Wilde hem een maand of 3 geleden weer eens instaleren. Crashte de install toen ik de update wou doen :P |
Citaat:
Swat 3 is ook heel leuk voor een P550. |
Doom II is de enige 3d shooter die je nodig hebt. Ook nog eens de beste.
|
Citaat:
edit: toch maar eens ff een torrentje zoeken voor portal of praevus, had hier ooit een of andere kachele tl versie die niet werkte :o |
project igi is wel aardig
|
Project I.G.I 1 idd is zeeeeeeer bruut. :D.
Veel ruiger dan 2 :P. Zo vet, door de deuren heen knallen super. |
igi 2 is echt vet brak ja =)
|
Citaat:
Wel moeilijke puzzels en betere graphics, though. |
quake 3
en bij deze daag ik iedereen uit om tegen me te spelen :o |
thnx iedereen, ben nu de demo's van NOLF en project igi aan het downloaden :cool:
|
Citaat:
maarre.. waarom niet meteen de full ver downen dan ? :o |
Citaat:
|
Nolf is meesterlijk, goede replay waarde, als je hem eenmaal hebt uitgespeeld kan je hem over spelen met de wapens die je dan hebt opgepakt. Is wel leuk.
|
Citaat:
*boem**boem* *Element dood.* Nee, swat zoog werkelijk zwaar, te chaotisch, onmogelijk om meer dan enkele verdachten levend af te voeren, gijzelaars die opstaan en rond gaan lopen terwijl je flak over hun hoofden in een vuurgevecht gewikkeld was. Ik wacht wel op het aankomende deeltje. |
Citaat:
Daarbij was een dode terrorist niet eens zo erg. |
kan iemand mij aan nofl helpen :bloos:
|
Ik heb hem nog op iso en op cd :P.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |