![]() |
Vervolg school
Hoi, binnenkort moet ik examen doen.(mavo)
Ik heb eigenlijks niet echt een idee wat ik daarna wil gaan doen. Ja, ik wil geen 5 dagen in de week meer naar school, maar dus 1 dag. Ik wil iets in de kant van de administratie doen. We zouden dus morgen met school naar Landstede gaan in Hardewijk, maar nu ben ik er dus achter gekomen dat ik daar niet 1 dag in de week naar school kan. Ga er dus ook niet kijken. Heeft iemand nog tips of ideeen, voor leuke scholen. Of voor een avondschool? Bedankt alvast. |
Waarom wil je zo graag maar één dag naar school?
Naar school gaan is altijd nog beter dan een of andere saaie laagbetaalde shitbaan. |
Ik ben nu 17, en ik ben school zo zat!
Ik zie het echt niet zitten om nog is 2 of 3 jaar naar school te gaan. |
Zoek een BBL opleiding in de richting die je wil gaan doen, dat betekent 1 dag per week naar school en 4 dagen per week 'stage' (komt neer op gewoon werken)
|
Je wilt dus iets administratiefs op MBO niveau. Kijk waar bij jou in de buurt een MEAO is (heet dat nog zo?), of waar administratieve opleidingen aan worden geboden en vraag welke opleidingen deeltijd zijn en maak daaruit een keuze!
|
Je wilt MBO gaan doen, maare die opleidingen zijn voornamelijk praktijk gericht, dus je hebt veel les. Dus je komt er denk ik niet onderuit.
En als je echt iets leuks kiest maakt het niet uit of je de halve week op school zit |
Citaat:
|
Citaat:
|
mens wees blij dat je van school af bent. ik zit nu in havo 4 en word 17 en als het meezit volgend jaar examens.. :o
|
Volgens mij hebben ze bij Landstede wel gewoon BBL toch? Ik weet het haast zeker! Als ik jou was zou ik gewoon morgen ff bij Landstede kijken!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |