![]() |
Des nachts.
Verzin ik geweldige topics om hier te posten maar overdag ben ik ze weer vergeten. Of ben ik soms de enige?
|
Ehm ja.
Als de computer uitstaat denk ik echt niet aan het forum hoor. |
Ben ik nu verslaafd?
|
Je kunt natuurlijk ook gewoon 's nachts gaan forummen in plaats van overdag. Probleem opgelost (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, dat kan ook :p ;)
Ik slaap 's nachts. :D |
's Nachts zitten denken aan wat voor topics je kan openen lijkt mij een ernstig teken van forumverslaafdheid, ja ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is nog al een verschil of je 's nachts in bed ligt te denken "ik moet een topic bedenken, ik moet een topic bedenken". Of dat je op eens denkt, he daar zit best een topic in.
uhm ik open (bijna) nooit topics. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slapen is voor mietjes.
|
Citaat:
|
Ik ben een dubbel mietje :eek:
|
Citaat:
|
Ik verzin wel 's nachts of 's avonds reacties om de volgende dag in een topic te posten. Maar die onthou ik dan.
|
Citaat:
|
Ik heb een keer iets opgeschreven wat ik wou posten, omdat ik bang was het te vergeten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik slaap 's nachts, maa rik heb altijd pen en papier naast mijn bed liggen voor het geval dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach jah.
|
Citaat:
|
Nee daarvoor ben ik te kunstzinnig
|
({) Ik niet (meer) :)
|
haha ja dat heb ik soms ook idd :)
|
ik zit zowiezo nog maar heel kort op dit forum
maar eerst zat ik wel op andere forums, maar dan opende ik zelden of nooit een topic :P en als ik 's nachts al wat bedacht, was ik 's ochtends toch allang weer vergeten dat ik dat überhaupt had bedacht :P |
Ik had vannacht nog een fenominale ingeving.
Maar nu weet ik het niet meer :( Maar het 'wat voor forummer ben jij'-topic van eergisternacht was ik niet vergeten (y) |
Heb ik ook zo vaak last van.
|
Ik heb dat ook wel eens ja. Al open ik niet meer vaak topics nu, dus ik had het vooral vroeger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mischien zou je pen en papier bij je nachtelijke verblijvingsplaats moeten leggen.
|
Citaat:
|
Waar je 's nachts allemaal wel niet over na kan denken...
Mja, ik heb dat ook wel eens gehad:o |
Ik zit nooit zo te broeden op topics, eigenlijk. (y)
|
Citaat:
|
als ik naar bed ga ben ik totaal niet met het forum bezig :o
|
Deze nacht had ik het ook, ik werd er zelfs wakker van en even wou ik de pc aanzetten en het posten, maar toen heb ik maar blijven liggen en nu ben ik het kwijt :(
|
Komt me niet bekend voor :| ..
|
Citaat:
hahaha :bloos: <3 lekker ding |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat gebeurt me nou nooit. Ik verzin 's nachts wel vaak dingen die ik nog moet doen of moet kopen of wat dan ook, maar dan ben ik het 's ochtends weer vergeten :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |